Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Միջառարկայական կապերի կիրառումը կենսաբանության դասավանդման գործում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Անուշ Կարապետյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի գործընկեր,առաջարկած թեման իրոք շատ հետաքրքիր է։Ես ունեմ նման բաց դասի օրինակ "Լսողության" թեմային նվիրված։Ֆիզիկայի տեսանկյունից փորձեցինք բացատրել լսողության պրոցեսը։
    Հարգելի Անուշ Կարապետյան, շնորհակալություն թեմայիս անձագանքելու համար: Բոլոր առարկաները կապված են միմյանց հետ: Հատկապես ֆիզիկան: Այդ իսկ պատճառով ակնկալում եմ Ձեր ակտիվ մասնակցությունը:

    Comment


    • #17
      Որպեսզի լավ յուրացվի կենսաբանության առարկան, պետք է կիրառվեն հետևյալ մոտեցումները.

      • Կրթահամալիրներում կենսաբանության ժամերը պետք է կիսվեն: Քանի որ ուսուցումը հիմնված է փորձի վրա, սովորողները անհատական կամ փոքր խմբերով գործնական աշխատանքների միջոցով ուսումնասիրում են առարկան՝ձեռք բերելով անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
      • Հագեցած սարքերով, նյութերով, թվային միջոցներով (էլեկտրոնային գրատախտակ, համակարգիչ, համացանց և այլն)լաբորատորիայի առկայությունը կարող է նպաստել կենսաբանական գիտելիքների մատչելի կերպով յուրացմանը:
      • Ուսուցիչը պետք է պատրաստի տվյալ օրվա դասին քննարկվող հարցերը և սովորողները պետք է տարբեր աղբյուրներից ինքնուրույն գտնեն այդ հարցերի պատասխանները, ինչը կնպաստի նրանց ինքնուրույն աշխատելու, մտածելու ունակության զարգացմանը: Ընդորում, այդ հարցերը պետք է այնպես կազմված լինեն, որ աշակերտներն ակամայից կիրառեն այլ առարկաներից ստացած իրենց գիտելիքները, որն էլ հիմք կհանդիսանա միջառակայական կապերի ստեղծման և լայն մտահորիզոնի ձևավորման համար:
      • Դասընթացի կառուցվածքում պետք է գերակշռեն գործնական աշխատանքներն ու լաբորատոր փորձերը:

      Comment


      • #18
        «Կենսաբանություն» առարկայի թեմաների մեծ մասի համար կարելի է ստեղծել միջառարկայական կապերն արտահայտող ինտեգրված համակարգեր: Դրանք են. կյանքի ծագումը, ֆոտոսինթեզը, օրգանիզմն ու միջավայրը, էկոհամակարգերը, էվոլյուցիոն ուսմունքը, օրգանական աշխարհի դասակարգումը և այլն: Նմանատիպ թեմաների ամենօրյա ուսուցման ընթացքում անհրաժեշտ է կիրառել աշխարհայացքի ձևավորմանը նպաստող մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ. հիմք ընդունելով թեմայի բովանդակային առանձնահատկությունը՝ անդրադառնալ ընդհանրական բնույթի գաղափարներին:

        Comment


        • #19
          Մեր ժամանակներում առաջնակարգ նշանակություն է ստանում առարկաների և գիտությունների համագործակցությունը` միջառարկայական կապերը:Ուսուցման գործընթացում կարևոր տեղ պետք է հատկացնել միջառարկայական կապերին, որոնք ուսուցման հաջողության անհրաժեշտ պայմաններից են:Միջառարկայական կապերի մասին Յ.Ա.Կոմենսկին իր «Մեծ դիդակտիկա» աշխատությունում նշում է, որ ուսումնական առարկաների փոխկապակցված ուսուցումը երեխաներին սովորեցնում է բացահայտել ուսումնասիր- վող առարկաների և երևույթների միջև եղած կապերը. «Ամեն ինչ ամրապնդել բանականության հիմունքներով նշանակում է ամեն ինչ սովորել՝ մատնացույց անելով պատճառները, այսինքն՝ ոչ միայն ցույց տալ, թե ինչպես է այս կամ այն բանը տեղի ունենում, այլ նաև ցույց տալ, թե ինչու դա այլ կերպ լինել չի կարող: Չէ՞ որ իմանալ որևէ բան նշանակում է իրը ճանաչել իր փոխկապակցվածության մեջ»: Տեխնոլոգիայի և կերպարվեստի դասաժամերին ուսուցումը պետք է կազմակերպել այնպես, որ կատարելագործվեն սովորողների աշխատանքային ունակությունները, զարգանան տեխնիկական մտածողությունը, կոնստրուկտորական ունակությունները, տարածական պատկերացումները, ստեղծագործական մտածողությունը և այլն:Տեխնոլոգիայի և կերպարվեստի դասաժամերի մեծ մասը պետք է կազմակերպել մյուս առարկաների հետ օրգանական կապի մեջ, որը հնարավորություն կտա զարգացնելու սովորողների տարբեր որակներ: Նաև շատ կարևոր է մյուս առարկաների համար՝կապը տեխնոլոգիայի և նկարչության հետ:Օրինակ՝բնագիտական և հումանիտար առարկաների տեսական վերլուծություններըը օգնում են կերպարվեստից ստացած գիտեիքները:Արվեստով և տեխնոլոգիայով պետք է զբաղվել ոչ միայն նկարչություն ընտրած սովորողներին: Դա զարգացնում է ճաշակ,գեղեցիկը նկատելը, գրագետ և գեղեցիկ հարաբերվելը և այլն: Արվեստով զբաղվելու նպատակը, գեղեցիկ և ճիշտ նկարելը չէ, այլ գեղագիտորեն դաստիարակված անհատ լինելն է:Պարապմունքը առավել հետաքրքրիր է և արդյունավետ, երբ մի առարկան համագործակցում է մյուսի հետ: Ահա մի քանի նախագծեր, որը իրականացվել է հիմք ընդունելով միջառարկայան կապերի գաղափարները:

          Comment


          • #20
            Հարգելի գործընկեր,Ձեր ընտրած թեման շատ հետաքրքիր է ու արդիական,միջառարկայական կապերն իրոք որ մեծացնում են դասի արդյունավետությունը,ավելին բնագիտական առարկաները կապված են ոչ միայն իրար հետ,այլ այս առարկաները կարող են զուգակցվել նաև հայոց լեզվի և գրականության,պատմության,հասարակագիտության և այլ առարկաների հետ։

            Comment


            • #21
              Հարգելի՛ Գայանե, միանշանակ միջառարկայական կապն ուսուցման հաջողության անհրաժեշտ պայմաններից է։ Ես՝ ինքս, օտար լեզվի մասնագետ եմ և բազմիցս համագործակցային դասեր եմ արել տարբեր առարկաների ուսուցիչների հետ, այդ թվում նաև կենսաբանության։ Նման դասերը բավականին արդյունավետ և ուսանեի են և հիշվող։
              Ահա նմանատիպ դասի մի օրինակ․
              Էլեկտրոնային պաշարների շտեմարան. դասագրքեր, առարկայական ծրագրեր, մեթոդական նյութեր, կրթական փաստաթղթեր և այլն

              Comment


              • #22
                Բարև ձեզ։Շատ կարևոր թեմա է քննարկվում։Ես կենսաբանության ուսուցչուհի եմ և իմ առարկան տեսնում եմ բոլոր առարկաների մեջ։Հատկապես երբ հոսքային դասարաններում կապում եմ կենսաբանությունը իրենց մասնագիտական առարկաների հետ,աշակերտները շատ ոգևորվում են։

                Comment

                Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X