Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Դիդակտիկ նյութի պակասն է դասապրոցեսում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Դիդակտիկ նյութի պակասն է դասապրոցեսում

    ՈՒսուցման պրակտիկայում մեծ ներգործություն ունի դիդակտիկ նյութերը, սովորողների տրամաբանական մտածողությունը զարգացնելու նպատակով: Ժամանակակից քիմիայի դասապրոցեում այդ դիդակտիկ նյութի պակասն է դասապրոցեսում : Նախագծային ուսուցման մեթոդի կիրառությունը օգնում է հաղթահարել այդ դժվարությունները : Նախագծային ուսուցման ընթացքում դաստիարակչական և մոտիվացնող գործառույթ կարելի է իրականացնել հետաքրքրաշարժ առաջադրանքների միջոցով , որը տրվում է սսովորողին, դասի կամ նախագծային ուսուցման ցանկացած փուլում : Հետաքրքրաշարժ առաջադրանքների դիտարկումը ուղեկցվում է սովորողների ուշադրության լարումով և հետաքրքրություննեերի զարգացմամբ դեպի քիմիա առարկան :
Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
Working...
X