Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Մեթոդների կիրառություն ֆիզիկայի ուսուցման գործընթացում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Օլգա Հայրապետյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    1.Մեթոդներ,որոնք հարմար են կիրառելու դասի խթանման փուլում.

    .Մտագրոհ
    .Խմբավորում
    .Պրիզմա
    .Մտածիր-զույգ կազմիր-քննարկիր
    .Ձնակույտ

    Խնդրում եմ հայտնել Ձեր կարծիքը
    Հետաքրքիր թեմա եք բացել:
    Կարելի է ավելացնել`
    Հասկացությունների աղյուսակ` մեթոդական հնար
    Հասկացությունների քարտեզ` մեթոդական հնար
    T-աձև աղյուսակ` մեթոդական հնար
    M-աձև աղյուսակ աղյուսակ` մեթոդական հնար
    Խորանարդում` մեթոդական հնար
    Զրույց` մեթոդ
    ԳՈՒՍ` մեթոդ
    Խնդրում եմ նաև տարբերակել մեթոդ, մեթոդական հնար եզրույթները:
    Վերջին խմբագրողը՝ gayane0803; 12-06-17, 20:43.
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

    Comment


    • #17
      Օլգա Հայրապետյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

      2.Մեթոդներ,որոնք հարմար են կիրառելու դասի իմաստի ընկալման փուլում.

      .T-աձև աղյուսակ
      .Գաղափարների քարտեզ
      .Վենի դիագրամ
      .Փոխգործում նշանների համակարգ
      .Բանավեճ
      .Զրույց
      .Համառոտ դասախոսություն
      .Խորանարդում
      .Խճանկար
      .Զբոսանք պատկերասրահում
      .Երեք բանալի և մեկ կողպեք
      .Կարուսել

      Խնդրում եմ հայտնել Ձեր կարծիքը
      Վենի դիագրամը նպատակահարմար է կշռադատման փուլում:
      Խմբավորում` մեթոդական հնար
      M-աձև աղյուսակ` մեթոդական հնար
      Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
      Էլենբակս

      Comment


      • #18
        Օլգա Հայրապետյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

        3.Մեթոդներ,որոնք հարմար են կիրառելու դասի կշռադատման փուլում.

        .Քառաբայան
        .Խորանարդում

        Խնդրում եմ հայտնել Ձեր կարծիքը
        Խմբավորում` մեթոդական հնար
        Հասկացությունների աղյուսակ` մեթոդական հնար
        T-աձև աղյուսակ` մեթոդական հնար
        M-աձև աղյուսակ` մեթոդական հնար
        Վենի դիագրամ` մեթոդական հնար
        Անկյուններ` մեթոդական հնար
        ԳՈՒՍ` մեթոդ
        Խճանկար` մեթոդ
        Խճանկարը իմաստի ընկալման փուլի մեթոդ է, սակայն իր մեջ ներառում է կշռադատման փուլը:
        Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
        Էլենբակս

        Comment


        • #19
          Հարգելի՛ Օլգա, նշված բոլոր մեթոդները ես կիրառում եմ իմ դասերին` կախված թեմայի առանձնահատկություններից: Սակայն քառաբայան մեթոդն անծանոթ էր ինձ: Կխնդրեի մանրամասնել, թե ինչպես եք այն կիրառում:

          Comment


          • #20
            Հարգելի Քրիստինե ինձ նույնպես դա անծանոթ է, միանում եմ Ձեր հետաքրքրասիրությանը:

            Comment


            • #21
              Քրիստինե ջան,ես սխալ եմ թույլ տվել,ոչ թե քառաբայան,այլ քառաբաժան:

              Comment


              • #22
                Հավասարաչափ արագացող շարժում. Արագացում

                Հարգելի կոլեգաներ,առաջարկում եմ Ձեզ թեմատիկ աշխատանք կոնկրետ մեկ թեմայով ՚ Ուզում եմ իմանալ Ձեր կարծիքը:
                http://lib.armedu.am/resource/18348

                Comment


                • #23
                  Հարգելի կոլեգաներ,ես կարծում եմ որ գործնական աշխատանքները զարգացնում են աշակերտի մտածողությունը,աշխատասիրությունը:

                  Comment


                  • #24
                    Հարգելի Գայանե,ես համամիտ եմ Ձեր հետ,դասի ընդհացքում ուսուցիչը կարող է ընտրել իր համար հարմար մեթոդ:Ես հաճախ օգտագործում եմ <<Քառաբաժին>> մեթոդը,որովհետև դա թույլ է տալիս ստուգել երեխաների կողմից դասի յուրացման աստիճանը:

                    Comment


                    • #25
                      Իրինա ջան,ես ել գիագնոստիկ թեստը շատ հաճախ եմ անցկացնում ընդհանուր բաժինների ամփոփման ժամանակ:Դա հայերեն թարքմանվում է հայտորոշիչ թեստ:

                      Comment


                      • #26
                        Օգնություն ֆիզիկայի ուսուցիչներին ինտերակտիվ մեթոդով աշխատելիս

                        Հարգելի ուսուցիչներ,այս մեթոդը ես հաճախ եմ օգտագործում և Ձեզ եմ խորհուրդ տալիս: Ինտերակտիվ լինել նշանակում է փոխազդել, գտնվել մեկի հետ զրույցի, երկխոսության վիճակում: Ի տարբերություն ակտիվ մեթոդների,ինտերակտիվ մեթոդը ենթադրում է աշակերտների ավելի ընդգրկուն փոխազդեծություն ոչ միայն ուսուցչի, այլ միմյանց հետ:
                        Ինտերակտիվ վարժությունների ու առաջադրանքների էական տարբերությունը սովորական առաջադրանքներից այն է, որ կատարելով դրանք, աշակերտները ոչ միայն և ոչ այնքան ամրապնդում են ուսումնասիրած ուսումնական նյութը, որքան ուսումնասիրում են նոր նյութ:

                        Comment


                        • #27
                          Հարգելի Օլգա, բալոր մեթոդներն էլ ողջունելի են ,միայն թե կարողանանք հետաքրքրություն առաջացնենք աշակերտների մոտ:

                          Comment


                          • #28
                            Իմ կարծիքով, գործնական աշխատանքների առավելությունը այն է, որ հնարավորություն է տալիս բացահայտելու աշակերտների նոր որակներ՝ մտքի ճկունություն, իրավիճակից կախված արագ կողմնորոշվելու ունակություն, ինքնուրույնություն, ստեղծագարծական մոտեցում, տեսականի և գործնականի համադրում: Գործնական աշխատանքների ժամանակ ակտիվանում են անգամ ոչ լավ սովորողները:

                            Comment


                            • #29
                              Ինչպես դարձնել դասը ավելի արդյունավետ կոմպլեկտ դասարաններում

                              Հարգելի կոլեգաներ,խնդրում եմ ակտիվ լինել այս հարցի շուրջ:Ձեր փորձի փոխանակումը շատ կարևոր է:

                              Comment


                              • #30
                                Հարգելի Նաիրա,համամիտ եմ Ձեր հետ,յուրաքանչյուր ուսուցիչ լավ գիտի որ թեմային ինչ մեթոդ ընտրի արդյունավետության հասնելու համար:Նաև ես համարում եմ,որ մեթոդների ընտրությունը կախված է դասարանից:Այսինքն դասարանի ուժեղ լինելուց կամ չլինելուց:

                                Comment

                                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                                Working...
                                X

                                Debug Information