Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

<<Սրտի կառուցվածքը>> թեմայի դասավանդումը <<Շրջված դասարան>>մանկավարժական մոտեցմամբ:

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • <<Սրտի կառուցվածքը>> թեմայի դասավանդումը <<Շրջված դասարան>>մանկավարժական մոտեցմամբ:

    Ինչպես գիտենք, ներկայումս ուսուցման պրոցեսում կարևոր նշանակություն ունի դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների զարգացումը և նորարարությունը, ինչպես նաև դասավանդման գործընթացում նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը, որը պահանջում է համակարգված աշխատանք և ակնկալվող արդյունքներ: Այսօր ուսուցիչը պետք է պատրաստ լինի նոր տեխնոլոգիաների կիրառմանը, նոր ակտիվ միջոցների, հնարքների,ակտիվորեն արձագանքի տեղի ունեցող փոփոխություններին: Ակտիվ մեթոդների կիրառումն ուղղված է առաջնային գիտելիքների ձեռքբերմանը, մտածողության զարգացմանը, հետաքրքրությունների, կարողությունների , հմտությունների ձևավորմանը: Այս դեպքում ուսուցիչը չի մատուցում պատրաստի գիտելիքներ , այլ խթանում է աշակերտների կողմից գիտելիքների ինքնուրույն ձեռքբերումը ակտիվ ճանաչողական գործունեության ընթցքում:

  • #2
    seda.sargsyan.54-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչպես գիտենք, ներկայումս ուսուցման պրոցեսում կարևոր նշանակություն ունի դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների զարգացումը և նորարարությունը, ինչպես նաև դասավանդման գործընթացում նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը, որը պահանջում է համակարգված աշխատանք և ակնկալվող արդյունքներ: Այսօր ուսուցիչը պետք է պատրաստ լինի նոր տեխնոլոգիաների կիրառմանը, նոր ակտիվ միջոցների, հնարքների,ակտիվորեն արձագանքի տեղի ունեցող փոփոխություններին: Ակտիվ մեթոդների կիրառումն ուղղված է առաջնային գիտելիքների ձեռքբերմանը, մտածողության զարգացմանը, հետաքրքրությունների, կարողությունների , հմտությունների ձևավորմանը: Այս դեպքում ուսուցիչը չի մատուցում պատրաստի գիտելիքներ , այլ խթանում է աշակերտների կողմից գիտելիքների ինքնուրույն ձեռքբերումը ակտիվ ճանաչողական գործունեության ընթցքում:
    Արդիական թեմա եք ընտրել քննարկման համար: Շրջված դասարան, մանկավարժական մոտեցում է, որը փոխում է ուսուցման մեթոդների ավանդական կազմակերպումը: Սովորաբար տեսական մասը առկա ուսուցման մեթոդով փոխանցվում է դպրոցի դասարանում, իսկ գործնական մասը կատարվում է տանը: «Շրջված դասարան» մեթոդի կիրառման ժամանակ տեսական մասը կատարվում է տանը՝ լսարանի հետ ավելի ինտերակտիվ ուսուցման համար հնարավորինս շատ ժամանակ շահելու նպատակով:

    Ուսուցումն իրականացվում է դասի ընթացքում ուսուցչի անհատական աջակցությամբ: Դա հնարավորություն է տալիս ժամանակ խնայել ակտիվ մանկավարժական աշխատանքներ իրականացնելու, աշակերտների ըմբռնումը ստուգելու և դասընթացի հայեցակարգերը խորացնելու համար[

    Comment


    • #3
      seda.sargsyan.54-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Ինչպես գիտենք, ներկայումս ուսուցման պրոցեսում կարևոր նշանակություն ունի դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների զարգացումը և նորարարությունը, ինչպես նաև դասավանդման գործընթացում նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը, որը պահանջում է համակարգված աշխատանք և ակնկալվող արդյունքներ: Այսօր ուսուցիչը պետք է պատրաստ լինի նոր տեխնոլոգիաների կիրառմանը, նոր ակտիվ միջոցների, հնարքների,ակտիվորեն արձագանքի տեղի ունեցող փոփոխություններին: Ակտիվ մեթոդների կիրառումն ուղղված է առաջնային գիտելիքների ձեռքբերմանը, մտածողության զարգացմանը, հետաքրքրությունների, կարողությունների , հմտությունների ձևավորմանը: Այս դեպքում ուսուցիչը չի մատուցում պատրաստի գիտելիքներ , այլ խթանում է աշակերտների կողմից գիտելիքների ինքնուրույն ձեռքբերումը ակտիվ ճանաչողական գործունեության ընթցքում:
      Ողջունում եմ Ձեր մուտքը ընկեր Սարգսյան : Հուսամ շատ հետաքրքիր քննարկում կծավալվի :Եվ թեման է հետաքրքրական ,և ընտրված մոտեցումը:Այսօր,հեռավար ուսուցման պայմաններում շատ տեղին է դասավանդման մեջ ,,շրջված դասարան,,մոտեցումը,որն արդյունավետ է նաև դեմաառդեմի ժամանակ:

      Comment


      • #4
        Հետաքրքիր թեմա և յուրօրինակ մանկավարժակսն մոտեցում եք ներկայացրել քննարկման, ինձ շատ հետաքրքրեց։

        Comment


        • #5
          Հարգելի Էլեոնորա Հովհաննիսյան շնորհակալություն արձագանքելու համար: Ընթացքում շարունակաբար կներկայացնեմ նյութը և կշարունակենք քննարկումը:

          Comment


          • #6
            Հարգելի Լաուրա Գրքիկյան շնորհակալ եմ արձագանքելու համար: Ես նույնպես ակնկալում եմ հետաքրքիր քննարկում:
            Վերջին խմբագրողը՝ seda.sargsyan.54; 03-09-20, 22:57.

            Comment


            • #7
              Հարգելի Սարգսյան Աննա ուրախ եմ, որ թեման հետաքրքրեց ձեզ:

              Comment


              • #8
                Լաուրա Գրքիկյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                Ողջունում եմ Ձեր մուտքը ընկեր Սարգսյան : Հուսամ շատ հետաքրքիր քննարկում կծավալվի :Եվ թեման է հետաքրքրական ,և ընտրված մոտեցումը:Այսօր,հեռավար ուսուցման պայմաններում շատ տեղին է դասավանդման մեջ ,,շրջված դասարան,,մոտեցումը,որն արդյունավետ է նաև դեմաառդեմի ժամանակ:
                Հարգելի Լաուրա Գրքիկյան շնորհակալ եմ արձագանքելու համար: Ես նույնպես ակնկալում եմ հետաքրքիր քննարկում:

                Comment


                • #9
                  seda.sargsyan.54-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Ինչպես գիտենք, ներկայումս ուսուցման պրոցեսում կարևոր նշանակություն ունի դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների զարգացումը և նորարարությունը, ինչպես նաև դասավանդման գործընթացում նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը, որը պահանջում է համակարգված աշխատանք և ակնկալվող արդյունքներ: Այսօր ուսուցիչը պետք է պատրաստ լինի նոր տեխնոլոգիաների կիրառմանը, նոր ակտիվ միջոցների, հնարքների,ակտիվորեն արձագանքի տեղի ունեցող փոփոխություններին: Ակտիվ մեթոդների կիրառումն ուղղված է առաջնային գիտելիքների ձեռքբերմանը, մտածողության զարգացմանը, հետաքրքրությունների, կարողությունների , հմտությունների ձևավորմանը: Այս դեպքում ուսուցիչը չի մատուցում պատրաստի գիտելիքներ , այլ խթանում է աշակերտների կողմից գիտելիքների ինքնուրույն ձեռքբերումը ակտիվ ճանաչողական գործունեության ընթցքում:
                  Hetaqrqir motecum e.

                  Comment


                  • #10
                    <<Սրտի կառուցվածքը, աշխատանքը և ինքնավարությունը>> թեմայի ուսուցումը հիմնական դպրոցում (8-րդ դասարանում) արդյունավետ է համագործակցային մեթոդով , քանի որ խմբային աշխատանքը , խմբային քննարկումները , << Մտագրոհը>>, << Մտավոր փորձը>> , <<Հետևանքների քարտերը >> , <<Ամփոփող քարտերը>>, <<Հասկացությունների քարտեզ>> փոխգործուն մեթոդը նպաստում են թեմայի արդյունավետ և լիարժեք յուրացմանը: Կարևոր է նաև այն հանգմանքը , որ խմբային քննարկումներին մասնակցում են նաև ԿԱՊԿՈՒ աշակերտները ՝ ինտեգրվելով ուսուցման գործընթացին և նրանց լսում ու քննարկումներին մասնակից են դարձնում դասընկերները: Նրանց աջակցում է նաև ուսուցիչը:

                    Comment


                    • #11
                      Հարգելի Սեդա Սարգսյան,հետաքրքիր թեմա եք քննարկում,առավել ևս մեծ ուշադրության արժանացած մեթոդաձևի ընտրությամբ,սիրով կհետևեմ և մասնակցեմ քննարկումներին

                      Comment


                      • #12
                        AlinaHakobyan75-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի Սեդա Սարգսյան,հետաքրքիր թեմա եք քննարկում,առավել ևս մեծ ուշադրության արժանացած մեթոդաձևի ընտրությամբ,սիրով կհետևեմ և մասնակցեմ քննարկումներին
                        Հարգելի Ալինա Հակոբյան շնորհակալություն արձագանքելու համար:

                        Comment


                        • #13
                          Հարգելի Սարգսյան Սեդա հետաքրքիր է թեմա եք ընտրել և հետաքրքրի մեթոդներ եք կիրառում դասապրոցեսի ընթացքում։Կարևոր է նաև ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների ներգրավումը դասին։

                          Comment


                          • #14
                            Elmira Pogosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հարգելի Սարգսյան Սեդա հետաքրքիր է թեմա եք ընտրել և հետաքրքրի մեթոդներ եք կիրառում դասապրոցեսի ընթացքում։Կարևոր է նաև ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների ներգրավումը դասին։
                            Շնորհակալ եմ մեթոդների ընտրության հարցում ինձ հետ համամիտ լինելու համար:

                            Comment


                            • #15
                              Art Lia-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                              Hetaqrqir motecum e.
                              Շնորհակալությոն արձագանքելու համար:
                              Վերջին խմբագրողը՝ seda.sargsyan.54; 06-09-20, 15:43.

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X

                              Debug Information