Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Պրոբլեմային ուսուցումը կենսաբանության մեջ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Հարգելի գործընկերներ, ուզում եմ տեղեկացնել, որ խորհրդատվության ընթացքում օգտվել եմ գրականության հետևյալ ցանկից.
    1.Լև Վիգոտսկի- «Պատմամշակութային հոգեբանություն»
    2. Ջերոմ Բրուներ- «Процесс обучения»
    3. Նելլի Ադամյան - «Դասավանդման մեթոդիկայի արդի տեխնոլոգիաները»
    4. 8-րդ դասարանի դասագիրք - Կենսաբանություն, Մարդ
    5. О.Г. Машанова - Тесты вопросы и задачи по биологии
    6. Էդվարդ դե Բոնո - «Մտածելու 6 գլխարկներ»։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    barseghyan1977@bk.ru-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Նավոյան,հրաշալի սահիկաշար էր ստացվել թեմայի վերաբերյալ. ինչի միջոցով թեման ընկալելի կլինի աշակերտների համար:
    Շնորհակալեմ, հարգելի Բարսեղյան։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • barseghyan1977@bk.ru
    replied
    Հարգելի Նավոյան,հրաշալի սահիկաշար էր ստացվել թեմայի վերաբերյալ. ինչի միջոցով թեման ընկալելի կլինի աշակերտների համար:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Dadayan Nona 1
    replied
    Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Ժառանգական տեղեկատվությունը փոխանցվում է ԴՆԹ- ի, իսկ իրականանում է սպիտակուցների միջոցով՝ գեն- սպիտակուց - հատկանիշ հաջորդականությամբ։
    Շնորհակալություն անդրադարձի համար, հարգելի՛ Նավոյան։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Սահիկաշար՝«Պրոբլեմային ուսուցումը կենսաբանության մեջ»

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։
    Ժառանգական տեղեկատվությունը փոխանցվում է ԴՆԹ- ի, իսկ իրականանում է սպիտակուցների միջոցով՝ գեն- սպիտակուց - հատկանիշ հաջորդականությամբ։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Dadayan Nona 1
    replied
    Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Հարգելի Նոնա, անպայման կանդրադառնամ հարցին։
    Շա՛տ բարի, հարգելի՛ Նավոյան։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։
    Հարգելի Նոնա, անպայման կանդրադառնամ հարցին։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Dadayan Nona 1
    replied
    Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Dadayan Nona 1
    replied
    Շնորհակալություն անդրադարձի համար, հարգելի՛ Նավոյան։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    «Գեների տարբերակված ակտիվություն, էուքրոմատին»։ Դասի պլան
    Կցված ֆայլեր

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե աշակերտներին հանձնարարվել է ներկայացնել իրենց շրջակա միջավայրում,ապա ի՞նչ միջոցներ կարելի է կիրառել (կամ ինչպիսի՞ իրավիճակներ ստեղծել սովորողների համար) նման հանձնարարության ժամանակ հարգելի ՛ Նավոյան։
    Հարգելի Նոնա, շատ կարևոր է, որ փոքր տարիքից դաստիարակենք բնությունը ճանաչող և հետաքրքրասեր սերունդ։ Պետք է ստեղծենք հնարավորություն շրջակա միջավայրը ճանաչելու համար, բացահայտել երևույթների պատճառահետևանքային կապը։ Օրինակ երեխաներին տեղեկացնել, որ բնությունը ինքն է հանդես գալիս որպես օթերևութաբան և բերել օրինակներ՝ եթե խատուտիկի ծաղկաբույլը փակվում է, ուրեմն անձրև է սպասվում։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • AlinaHakobyan75
    replied
    Հարգելի Նավոյան,,<<Կյանքի ծագումը>> տեսադասը շատ հետաքրքիր էր և ուսանելի,անպայման կօգտվեմ համապատասխան թեման անցնելիս։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Dadayan Nona 1
    replied
    Եթե աշակերտներին հանձնարարվել է ներկայացնել իրենց շրջակա միջավայրում,ապա ի՞նչ միջոցներ կարելի է կիրառել (կամ ինչպիսի՞ իրավիճակներ ստեղծել սովորողների համար) նման հանձնարարության ժամանակ հարգելի ՛ Նավոյան։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Նավոյան
    replied
    Շնորհակալ եմ, Նոնա ջան։

    Թողնել հաղորդագրություն:

Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
Working...
X