Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Պրոբլեմային ուսուցումը կենսաբանության մեջ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հարգելի Նավոյան շատ հետաքրքիր թեմա էիք ներկայացրել։Երեխաների մոտ բուռն արձագանքի արժանացավ տեսադասի տեսանյութը։Եվ ոչ միայն երեխաների մոտ․․․

    Comment


    • Շնորհակալ եմ, Նոնա ջան։

      Comment


      • Եթե աշակերտներին հանձնարարվել է ներկայացնել իրենց շրջակա միջավայրում,ապա ի՞նչ միջոցներ կարելի է կիրառել (կամ ինչպիսի՞ իրավիճակներ ստեղծել սովորողների համար) նման հանձնարարության ժամանակ հարգելի ՛ Նավոյան։

        Comment


        • Հարգելի Նավոյան,,<<Կյանքի ծագումը>> տեսադասը շատ հետաքրքիր էր և ուսանելի,անպայման կօգտվեմ համապատասխան թեման անցնելիս։

          Comment


          • Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Եթե աշակերտներին հանձնարարվել է ներկայացնել իրենց շրջակա միջավայրում,ապա ի՞նչ միջոցներ կարելի է կիրառել (կամ ինչպիսի՞ իրավիճակներ ստեղծել սովորողների համար) նման հանձնարարության ժամանակ հարգելի ՛ Նավոյան։
            Հարգելի Նոնա, շատ կարևոր է, որ փոքր տարիքից դաստիարակենք բնությունը ճանաչող և հետաքրքրասեր սերունդ։ Պետք է ստեղծենք հնարավորություն շրջակա միջավայրը ճանաչելու համար, բացահայտել երևույթների պատճառահետևանքային կապը։ Օրինակ երեխաներին տեղեկացնել, որ բնությունը ինքն է հանդես գալիս որպես օթերևութաբան և բերել օրինակներ՝ եթե խատուտիկի ծաղկաբույլը փակվում է, ուրեմն անձրև է սպասվում։

            Comment


            • «Գեների տարբերակված ակտիվություն, էուքրոմատին»։ Դասի պլան
              Կցված ֆայլեր

              Comment


              • Շնորհակալություն անդրադարձի համար, հարգելի՛ Նավոյան։

                Comment


                • Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։

                  Comment


                  • Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։
                    Հարգելի Նոնա, անպայման կանդրադառնամ հարցին։

                    Comment


                    • Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                      Հարգելի Նոնա, անպայման կանդրադառնամ հարցին։
                      Շա՛տ բարի, հարգելի՛ Նավոյան։

                      Comment


                      • Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի՛ Նավոյան <<Կենդանիների օրգանիզմների կառուցվածքը և հատկությունները>> թեման ուսումնասիրելիս երեխաներին բացատրում ենք ,որ նուկլերինաթթուները պահպանում են օրգանիզմի ժառանգական հատկանիշները և փոխանցում սերունդներին։Բայց այսօրվա աշակերտին նման քիչ քանակով ինֆորմացիան չի զարմացնի։Այս թեմայի հետ կապված ի՞նչ հղումներ (հայալեզու տեսանյութերի ձևով) կառաջարկեք, հարգելի ՛ Նավոյան, սովորողի համար տեսականը ավելի տեսանելի դարձնելու համար։
                        Ժառանգական տեղեկատվությունը փոխանցվում է ԴՆԹ- ի, իսկ իրականանում է սպիտակուցների միջոցով՝ գեն- սպիտակուց - հատկանիշ հաջորդականությամբ։
                         

                        Comment


                        • Սահիկաշար՝«Պրոբլեմային ուսուցումը կենսաբանության մեջ»
                           

                          Comment


                          • Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                            Ժառանգական տեղեկատվությունը փոխանցվում է ԴՆԹ- ի, իսկ իրականանում է սպիտակուցների միջոցով՝ գեն- սպիտակուց - հատկանիշ հաջորդականությամբ։
                            Շնորհակալություն անդրադարձի համար, հարգելի՛ Նավոյան։

                            Comment


                            • Հարգելի Նավոյան,հրաշալի սահիկաշար էր ստացվել թեմայի վերաբերյալ. ինչի միջոցով թեման ընկալելի կլինի աշակերտների համար:

                              Comment


                              • barseghyan1977@bk.ru-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                                Հարգելի Նավոյան,հրաշալի սահիկաշար էր ստացվել թեմայի վերաբերյալ. ինչի միջոցով թեման ընկալելի կլինի աշակերտների համար:
                                Շնորհակալեմ, հարգելի Բարսեղյան։

                                Comment

                                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                                Working...
                                X

                                Debug Information