Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Պրոբլեմային ուսուցումը կենսաբանության մեջ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հարգելի՛ Նավոյան, մենք հաճախ լսում ենք այն հավելումների մասին, որոնք օգտագործվում են սննդամթերքի արտադրության մեջ: Աշակերտները կարող են դասարան բերել մի կտոր շոկոլադ կամ գազավորված ըմպելիք և ուսուցչի հետ միասին որոնել համացանցում, թե ինչ նյութեր են օգտագործվում նմանատիպ սննդամթերք պատրաստելիս: Ինչ է պարունակում այն սննդամթերքը, որի վրա առկա են հետևյալ նշանները` E300, E407, E410 կամ E942․․․․:Ինչպիսի՞ պրոբլեմային իրադրություն կարելի է ստեղծել սովորողների համար հավելումների մասին տեղեկատվություն ստանալու շուրջ։

    Comment


    • Ուսուցչի դերը պրոբլեմային ուսուցման կազմակերպման փուլերի նախօրոք բարեխիղճ կշռադատումն է, սովորողների հնարավոր վարկածների կանխատեսումն ու քննարկումը։

      Comment


      • Ստեփանյան Նելլի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Ուսուցչի դերը պրոբլեմային ուսուցման կազմակերպման փուլերի նախօրոք բարեխիղճ կշռադատումն է, սովորողների հնարավոր վարկածների կանխատեսումն ու քննարկումը։
        Հարգելի Ստեփանյան, շնորհակալ եմ կարծիքի համար։ Համաձայն եմ , որ ուսուցչի վարպետությունը շատ կարևոր է այս գործում, քանի որ նա պետք է սովորողների մոտ զարգացնի քննադատական, վերլուծական մտածողություն, գրագետ ուղղորդի ճշմարտության բացահայտմանը, և ուսուցման ավելի բարձր մակարդակներում ճիշտ կողմնորոշվի հատկապես այնպիսի իրավիճակներում, երբ սովորողներն առաջարկում են հարցի լուծման անծանոթ, արտասովոր տարբերակ։

        Comment


        • Dadayan Nona 1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Հարգելի՛ Նավոյան, մենք հաճախ լսում ենք այն հավելումների մասին, որոնք օգտագործվում են սննդամթերքի արտադրության մեջ: Աշակերտները կարող են դասարան բերել մի կտոր շոկոլադ կամ գազավորված ըմպելիք և ուսուցչի հետ միասին որոնել համացանցում, թե ինչ նյութեր են օգտագործվում նմանատիպ սննդամթերք պատրաստելիս: Ինչ է պարունակում այն սննդամթերքը, որի վրա առկա են հետևյալ նշանները` E300, E407, E410 կամ E942․․․․:Ինչպիսի՞ պրոբլեմային իրադրություն կարելի է ստեղծել սովորողների համար հավելումների մասին տեղեկատվություն ստանալու շուրջ։
          Հարգելի Նոնա, կարելի է դասը բանավեճի վերածել։ Նախապես հանձնարարել հավաքել տեղեկատվություն էկոլոգիապես մաքուր սննդի, սննդային հավելումների մասին, ձևավորել խմբեր և բանավիճել « Համեղ, թե՞ առողջ » թեմայի շուրջ։ Կարևոր է ուսուցչի դերը, որպեսզի քննարկումներն ընթանան առողջ մթնոլորտում՝ ճիշտ և գրագետ ուղղությամբ։

          Comment


          • Հարգելի Նավոյան,կենսաբանության դասերին պարտադիր է,նաև ցանկալի գործնական աշխատանքների կատարումը,բացի խնդիրների լուծումից,էլ ինչպիսի գործնական աշխատանք կարելի է կատարել 9-րդ դասարանում։

            Comment


            • Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

              Հարգելի Նոնա, կարելի է դասը բանավեճի վերածել։ Նախապես հանձնարարել հավաքել տեղեկատվություն էկոլոգիապես մաքուր սննդի, սննդային հավելումների մասին, ձևավորել խմբեր և բանավիճել « Համեղ, թե՞ առողջ » թեմայի շուրջ։ Կարևոր է ուսուցչի դերը, որպեսզի քննարկումներն ընթանան առողջ մթնոլորտում՝ ճիշտ և գրագետ ուղղությամբ։
              Հարգելի՛ Նավոյան, շնորհակալ եմ հարցիս պատասխանելու համար։

              Comment


              • Պլազմոլիզ
                 

                Comment


                • AlinaHakobyan75-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հարգելի Նավոյան,կենսաբանության դասերին պարտադիր է,նաև ցանկալի գործնական աշխատանքների կատարումը,բացի խնդիրների լուծումից,էլ ինչպիսի գործնական աշխատանք կարելի է կատարել 9-րդ դասարանում։
                  Հարգելի Ալինա, շնորհակալ եմ հարցի համար։ Ինչպես նշեցիք կենսաբանության մեջ գործնական աշխատանքները հիմնականում խնդիրների միջոցով ենք իրականացնում։ Բայց թեմաների առանձնահատկությունների հետ կապված կարելի է հանձնարարել անհատական աշխատանք՝ ռեֆերատ, օրինակ «Վիրուսային հիվանդություններ» թեմայից։ Գործնական աշխատանքներում շատ եմ օգտագործում պրիզմայի մեթոդը, որն արտացոլում է աշակերտի անհատական մոտեցումը հարցին։ Նաև այլ աղյուսակների լրացում։
                  Ստորև ներկայացնում եմ նման մի տարբերակ։

                  Comment


                  • Comment


                    • Շնորհակալություն,հարգելի Նավոյան,ճիշտն ասած ես էլ շատ աղյուսակներ եմ հանձնարարում գործնական աշխատանքներին,նաև համր նկարներ,թեմայի շարունակությունը,որ գրառել եք ինձ հասանելի չէր։

                      Comment


                      • AlinaHakobyan75-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Շնորհակալություն,հարգելի Նավոյան,ճիշտն ասած ես էլ շատ աղյուսակներ եմ հանձնարարում գործնական աշխատանքներին,նաև համր նկարներ,թեմայի շարունակությունը,որ գրառել եք ինձ հասանելի չէր։
                        Ալինա ջան կփորձեմ այլ տարբերակով ներբեռնել։

                        Comment


                        • Էկոլոգիա տարբերակ 1
                          Կցված ֆայլեր

                          Comment


                          • Տեսադաս -« Կյանքի ծագումը»
                            «Ֆոտոն վարժարան» 10 - րդ բնագիտական դասարան
                             

                            Comment


                            • Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Տեսադաս -« Կյանքի ծագումը»
                              «Ֆոտոն վարժարան» 10 - րդ բնագիտական դասարան
                              Հարգելի Նավոյան,շատ հետաքրքրի և ուսուցանող նյութ եք ներկայացրել:

                              Comment


                              • Շնորհակալ եմ հարգելի Բարսեղյան։

                                Comment

                                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                                Working...
                                X