Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Օգնություն կենսաբանության առարկայի ուսուցիչներին

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Սիրելի Ռուբինա ջան՝ գրագետ, մատչելի ու հետաքրքիր բացատրեցիք.շնորհակալություն:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Առարկայի թեմատիկ պլանավորումը ինձ դուր եկավ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Կիսում եմ Ձեր կարծիքը Աննա ջան, ես նույնպես կարևորում եմ ջրի թեման կենսաբանության դասընթացում : Իմ մանկավարժական պրակտիկայի ընթացքում 2 ընդօրինակման դաս եմ կազմակերպել այդ թեմայի շրջանակներում՝ <<Ոսկուց էլ թանկ ջուրը>>և<<Նորին մեծություն ջուրը դպրոցում...>>խորագրերով:հանգամանալիսց ներկայացրել եմ, որ ԵՐԿԻՐ մոլորակի վրա յուրաքանչյուրս ունենք մեր տեղը այս արևի տակ, և յուրաքանչյուրս ունենք մեր ջրի չափաբաժինը: Մենք ունենք իրավունք մեր ջրի նկատմամբ, իրավունք, պահելու, պահպանելու այն: Մենք իրավունք չունենք աղտոտելու, ոչնչացնելու բնության այդ անփոխարինելի հարստությունը:Ուրեմն, եթե Երկիր մոլորակի վրա ապրող յուրաքանչյուր մարդ կարողանա պահպանել ջրի նկատմամբ իր իրավունքը, ապա նրա կյանքը ջրի նման կլինի ոչ թէ երկար, այլ՝հավերժ…
    Հերդորել եմ տեր կանգնե՛լ մեր իրավունքին , թույլ չտա՛լ որևէ մեկին ոտնահարելու մեր իրավունքը ու թող բոլորը վերջապես հասկանան.
    Միայն երբ վերջին ծառը կտրվի,
    Միայն երբ վերջին գետը աղտոտվի ,
    Միայն երբ վերջին ձկանը որսանք,
    Նոր միայն կհասկանանք, որ փողն ուտելի չէ…
    DSCN6547.jpgDSCN6565.jpg

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Սիրելի Ռուբինա, դասանյութի մատչելի բացատրության դյուրին տարբերակ եք առաջարկում, կարելի է կիրառել:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Սիրելի Ռուբինա ջան, անչափ հաճելի է այս հարթակում շփվել կենսաբանի հետ, ով ներկայացնում է կենսաբանության առարկայի վերաբերյալ հետաքրքիր քննարկումներ: Հաճույքով կմասնակցեմ քննարկումներին:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ռուբինա
    replied
    Սիրելի գրծընկերներ շնորհավորում եմ բոլորիդ գարնանային տոները, ցանկանում քաջ առողջությունև անսպառ եռանդ այս նվիրյալ գործում:Առաջարկում եմ քննարկել 12-րդ դասարանի բնագիտական ենթահոսքի 2-րդ կիսամայակի թեմաների հերթականությունը և
    ժամաբաշխումը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ռուբինա
    replied
    Հարգելի գործընկերներ շնորհակալություն եմ հայտնում Ձեր դիտարկումների համար: Կենսաբանության դասընթացքը անմիջական և ծատ սերտ կապեր ունի քիմիայի, ֆիզիկայի աշխարհագրության հետ, այդ առարկաների իմացությունը հետաքրքրիր և բազմակողմանի է դարձնում կենսաբանության դասընթացը և հետաքրքրություն առաջացնում աշակերտների մեջ: Առաջնահերթ ուսուցիչը ինքը պետք է տեսնի, վերհանի և արժևորի այդ միջառարկայական կապերի բացահայտումը և վերհանումը աշակերտի համար: Սա ստեղծագործական հետաքրքիր պրոցես է, որը միշտ մղում է ավելին իմանալու և բացահայտումներ կատարելու:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Sona Simonyan
    replied
    Կիսում եմ Ձեր դիտարկումները, ոչ միայն ամինաթթուներ թեման է դժվար յուրացվող 10-րդ դասարանում ածխաջրեր թեման նույնպես ունի իր դժվարությունները: Ածխաջրերի բանաձվերի ներկայացումը, նրանց դասակարգումը մոնո և պոլիշաքարների նույնպես տարբեր մոտեցումներ ունի տարբեր գրքերում: Միանշանակ է, որ քիմիա դասընթացի իմացությունը հատկապես օրգանական քիմիան բավականին կթեթևացնի և դյուրամարս կդարձնի մատուցվող նյութը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ռուբինա
    replied
    Հարգելի գործընկերներ շնորհակալ եմ արձագանքի և քննարկման համար: Իսկապես հարգելի Աննա ամինաթթուներ թեման 10 դասարանում կենսաբանություն առարկան ուսումնասիրելիս որոշակի լիարժեք չէ առանց քիմիական բանաձևերի վերլուծության և խորը ընկալման: Եթե բարեբախտաբար 9-րդ դասարանից աշակերտը որոշակի գիտելիքներ ունի, օրգանական քիմիայի տարրերին տիրապետում է, կարելի է բացատրել նաև կարբօսիլային և ամինո- խմների կառուցվածքը, ռադիկալների մասին գաղափար տալ, հատկապես ծծումբ պարունակող ամինաթթուների դեպքում:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Sona Simonyan
    replied
    Ճիշտ նկատառումներ են, ես նույնպես համաձայն եմ այդ դիտարկումներին: Իսկապես ամինաթթուներ թեման բավականին դժվար ընկալելի է 10 դասարանի աշակերտների համար: Սակայն պետք է թեթևացնելով /օրինակ առանց ռադիկալի/ ամինաթթուներով կառուվել դիպեպտիդ կամ տրիպեպտիդ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Annapetrosyan
    replied
    Ես որպես քիմիա առարկայի ուսուցիչ պետք է նշեմ, որ ամինաթթուներ և սպիտակուցներ թեմաները ուսումնասիրվում են 11-րդ դասարանի վերջում,ուստի ամինաթթուների կառուցվածքը հասանելի չէ աշակերտին և նրանք կհանդիպեն դժվարությունների երկ և բազմապեպտիդներ գրելիս :Կարելի է խոսել ամինո և կարբոքսիլային խմբերի հատկությունների մասին և այդ հատկությունները բացատրել կոնկրետ օրինակներով:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Annapetrosyan
    replied
    Հարգելի Ռուբինա շատ հետաքրքիր թեմա եք ընտրել: Ջուր այն կարևորագույն թեմաներից է, որի մասին կարելի է անընդհատ խոսել:Աշակերտների մեջ առավել մեծ հետաքրքրություն մտցնելու նպատակով կարելի է խոսել այն մասին,որ ջուրն ունի հիշողություն:Այնուհետև ներկայացնել ջրի յուրահատկությունները,մոլեկուլի կառուցվածքը և այլն:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ռուբինա
    replied
    Հարգելի գործընկերներ, ինչպիսի առաջարկներ ունենք <Նուկլեինաթթուներ, ԴՆԹ, ՌՆԹ> թեմայի վերաբերյալ: Օրինակ ես օգտագործում եմ պուրինային և պիրիմիդային նուկլեոտիդների հասկացությունները քիմիական բանաձևերին մի փոքր անրադարձ կատարելով, դա օգնում է ավելի լավ պատկերացնել և հասկանալ նուկլեոտիդի կառուցվածքը:Սպասում եմ Ձեր առաջարկներին:
    Կցված ֆայլեր
    Վերջին խմբագրողը՝ Ռուբինա; 19-12-17, 23:56.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ռուբինա
    replied
    Հարգելի Հեղինե շնորհակալություն արձագանքի համար: Իսկապես նշված թեմաները բավականին հետաքրքիր են: Մոդիֆիկացիոն փոփոխականությունը թույլ է տալիս գնահատել և վեր հանել արտաքին գործոնների ազդեցությունը հատկանիշների և հատկությունների զարգացման և արտահայատման վրա:Օրինակ բացահայտվա է որ մարդու հասակը որոշվում է մի քանի պոլիմերային գեներով և ավելի մեծ կախվածության մեջ է գտնվում արտաքին միջավայրի գործոններից, քան օրինակ աչքերի գույնը: Տիրապետելով այս գիտելիքներին կարելի է ղեկավարել որոշհատկանիշների ֆենոտիպային դրսևորումը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Anahit Harutyunyan
    replied
    Հետաքրքրիր թեմաներ են նշված, ներկայացնելը բազմաթիվ հարցեր կարելի է վեր հանել: Օրինակ մոդիֆիկացիոն փոփոխականության թեման դասավանդելիս կարելի է գործնական աշխատանք կատարել կարտոֆիլի պալարներով, ինչպես նշված է դասագրքում:Հետաքրքրական է նաև հասակի կորի կազմելը:

    Թողնել հաղորդագրություն:

Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
Working...
X