Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Հետազոտական աշխատանք

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հետազոտական աշխատանք

    Գիտենք, որ սովորողը ինքնուրույն գիտելիքներ ձեռքբերելու համար պետք է տիրապետի նաև հետազոտական և որոնողական աշխատանքի տեխնիկային: Առաջարկում եմ համատեղ քննարկում՝ ուղղված աշակերտի ինքնուրույն հետազոտական գործունեության զարգացմանը:

  • #2
    Հետազոտական գործունեությունը սովորողների իմացական կարողությունները բացահայտելու և ըստ ընտրված բնագավառի զարգացնելու անփոխարինելի միջոց է:

    Comment


    • #3
      Տարբեր առարկաների ուսուցիչները կարող են կիրառել այն աշակերտների հետ՝ անցկացվող դասերի ժամանակ:

      Comment


      • #4
        Հետազոտություն կատարելու առաջին քայլը թեմայի ընտրությունն է: Ինչպե՞ս ընտրել հետազոտության թեման - Հետազոտությունը սկսելու համար անհրաժեշտ է գտնել խնդիրը, որը կարելի է ուսումնասիրել և լուծել: Այդ խնդիրը կհուշի, թե ինչպես ձևակերպել հետազոտության թեման:

        Comment


        • #5
          Իսկ ինչպե՞ս հայտնաբերել խնդիրները:
          Հին հունարեն «problema» բառը թարգմանվում է որպես «խնդիր», «պատնեշ», «դժվարություն»: Երբեմն խնդիրը տեսնել կարողանալը ավելի է գնահատվում, քան այն լուծելու ունակությունը: Ցանկացած հետազոտողի գլխավոր խնդիրն է՝ գտնել «անսովորը» սովորականի մեջ, հայտնաբերել բարդություններ և հակասություններ այնտեղ, որտեղ մյուսների համար ամեն բան պարզ ու հասարակ է թվում: Խնդիրներ հայտնաբերելու կարողություն ձևավորվում է այն մարդկանց մեջ, ովքեր հակված են միևնույն առարկաները դիտարկել տարբեր տեսանկյուններով:

          Comment


          • #6
            Հարցեր, որոնք կօգնեն ընտրել թեման
            Դա բարդ աշխատանք չէ, եթե հստակ գիտես, թե տվյալ պահին ի՛նչն է քեզ հետաքրքրում, ո՛ր խնդիրն է հուզում մյուսներից առավել: Եթե չես կարողանում անմիջապես հասկանալ, թե ինչի մասին կցանկանայիր ծավալել հետազոտական աշխատանքը, փորձի՛ր ինքդ քեզ առաջադրել հետևյալ հարցերը. 1.Ի՞նչն է ինձ ամենից շատ հետաքրքիր:2. Ինչո՞վ եմ ես ցանկանում առաջնահերթ զբաղվել /օրինակ՝ մաթեմատիկա կամ պոեզիա, աստղագիտություն կամ պատմություն/: 3. Ինչո՞վ եմ ես ավելի հաճախ զբաղվում ազատ ժամանակ: 4.Ի՞նչն է ինձ թույլ տալիս լավ գնահատականներ ստանալ դպրոցում: 5.Դպրոցում սովորածից ի՞նչն է, որ կցանկանայի ավելի խոր ուսումնասիրել: 6. Կա՞ արդյոք որևէ բան, ինչով ես հատկապես հպարտանում եմ: Եթե այս հարցերը չօգնեն, հարկավոր է դիմելու ուսուցիչներին, հարցնել ծնողներին, այդ մասին խոսել համադասարանցիների հետ: Միգուցե որևէ մեկը հետաքրքիր միտք հուշի: Երբեք չհուսահատվել և չընկրկել:

            Comment


            • #7
              Ինչպիսի՞ն կարող են լինել հետազոտման թեմաները:
              Բոլոր թեմաները կարելի է պայմանականորեն միավորել երեք խմբում.
              1. Ֆանտաստիկ թեմաներ՝գոյություն չունեցող, ֆանտաստիկ օբյեկտների և երևույթներիմասին:
              2. Փորձնական թեմաներ, որոնք ենթադրում են սեփական դիտարկումների և փորձերի կատարում:
              3. Տեսական՝ տարբեր տեսական աղբյուրներում, գրքերում, ֆիլմերում առկա տեղեկությունների, փաստերի, նյութերի ուսումնասիրման և ընդհանրացման թեմաներ:

              Comment


              • #8
                Շատ կարևոր է հստակ ձևակերպել հետազոտության նպատակներն ու խնդիրները, ըստ դրանց կազմել հետազոտական աշխատանքների պլան, կատարել հետևողական աշխատանք:

                Comment


                • #9
                  Flora Hovhannisyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Շատ կարևոր է հստակ ձևակերպել հետազոտության նպատակներն ու խնդիրները, ըստ դրանց կազմել հետազոտական աշխատանքների պլան, կատարել հետևողական աշխատանք:
                  Շնորհակալություն, հարգելի Ֆլորա, ես համամիտ եմ Ձեր տեսակետին և նույնպես կարևորում եմ հետազոտական աշխատանքները, որպես ուսումնաիմացական գործունեության կազմակերպման և իրագործման մեթոդ, որի միջոցով ուսուցիչը կենսագործում է ուսուցման նպատակը...

                  Comment


                  • #10
                    Ուսուցչի հետազոտական, ստեղծագործական աշխատանքը տարբերվում է ակադեմիական գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատողի հետազոտական աշխատանքից: Եթե լեզվի ինստիտուտի գիտաշխատողը ուսումնասիրում է ժամանակակից մասսայական լրատվական միջոցների, ժամանակակից արձակի և պոեզիայի, պաշտոնական և առօրյա խոսակցական լեզուների բառերն ու արտահայտությունները և դուրս գրում ամենահաճախ գործածվող բառապաշարը, բառակապակցությունները, դարձվածքները, նորաբանությունները, այլ լեզուներից փոխառությունները և դրանցով մի գիրք է հրատարակում «Հայերենի (որևէ այլ լեզվի) ամենագործածական 2000 բառերն ու արտահայտությունները» վերնագրով, ապա ուսուցչի հետազոտական աշխատանքն է այնպիսի մեթոդական մշակումներ անել, որոնք կնպաստեն այդ բառապաշարի յուրացմանը:

                    Եթե գիտաշխատող լեզվաբանը քերականության իր դասագրքում նշում է, թե ինչպես են կազմվում որակական ածականի համեմատության աստիճանները խնդրո առարկա լեզվում, իսկ այդ լեզվի փորձագետ մեթոդիստն էլ այդ թեման յուրացնելու համար տեքստեր ու վարժություններ է մշակում, ապա դասավանդողի հետազոտական աշխատանքն է լինում որոնել, գտնել, մշակել ու իր սովորողներին առաջարկել այնպիսի ուսումնական գործունեություն, որն առավել արդյունավետն է աշխատում իրական ուսումնական կյանքում, իրական սովորողների հետ, որոնք ունեն տարբեր ակադեմիական կարողություններ, լեզվի իմացության տարբեր նախնական մակարդակներ: Եվ երբ հաջողվում է այս աշխատանքը, առաջանում է սեփական փորձը գործընկերներին փոխանցելու ներքին պահանջը:

                    Comment


                    • #11
                      Հռիփսիմե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Շնորհակալություն, հարգելի Ֆլորա, ես համամիտ եմ Ձեր տեսակետին և նույնպես կարևորում եմ հետազոտական աշխատանքները, որպես ուսումնաիմացական գործունեության կազմակերպման և իրագործման մեթոդ, որի միջոցով ուսուցիչը կենսագործում է ուսուցման նպատակը...
                      Հարգելի Հռիփսիմե, իմ կողմից ներկայացված հետազոտական աշխատանքի մասին նյութը նախատեսված է ավագ դպրոցի սովորողների համար, մեր դպրոցում մի խումբ սովորողներ ուսուցչի ուղղորդմամբ կատարել են այդպիսի աշխատանքներ: Կարծում եմ, որ նույն քայլերով տրված սխեման շատ հարմար է նաև ուսուցիչների կողմից կատարվող հետազոտական աշխատանքների համար:

                      Comment


                      • #12
                        Kristine Charchyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Ուսուցչի հետազոտական, ստեղծագործական աշխատանքը տարբերվում է ակադեմիական գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատողի հետազոտական աշխատանքից: Եթե լեզվի ինստիտուտի գիտաշխատողը ուսումնասիրում է ժամանակակից մասսայական լրատվական միջոցների, ժամանակակից արձակի և պոեզիայի, պաշտոնական և առօրյա խոսակցական լեզուների բառերն ու արտահայտությունները և դուրս գրում ամենահաճախ գործածվող բառապաշարը, բառակապակցությունները, դարձվածքները, նորաբանությունները, այլ լեզուներից փոխառությունները և դրանցով մի գիրք է հրատարակում «Հայերենի (որևէ այլ լեզվի) ամենագործածական 2000 բառերն ու արտահայտությունները» վերնագրով, ապա ուսուցչի հետազոտական աշխատանքն է այնպիսի մեթոդական մշակումներ անել, որոնք կնպաստեն այդ բառապաշարի յուրացմանը:

                        Եթե գիտաշխատող լեզվաբանը քերականության իր դասագրքում նշում է, թե ինչպես են կազմվում որակական ածականի համեմատության աստիճանները խնդրո առարկա լեզվում, իսկ այդ լեզվի փորձագետ մեթոդիստն էլ այդ թեման յուրացնելու համար տեքստեր ու վարժություններ է մշակում, ապա դասավանդողի հետազոտական աշխատանքն է լինում որոնել, գտնել, մշակել ու իր սովորողներին առաջարկել այնպիսի ուսումնական գործունեություն, որն առավել արդյունավետն է աշխատում իրական ուսումնական կյանքում, իրական սովորողների հետ, որոնք ունեն տարբեր ակադեմիական կարողություններ, լեզվի իմացության տարբեր նախնական մակարդակներ: Եվ երբ հաջողվում է այս աշխատանքը, առաջանում է սեփական փորձը գործընկերներին փոխանցելու ներքին պահանջը:
                        Հարգելի Քրիստինե, իմ կողմից ներկայացված հետազոտական աշխատանքի մասին նյութը նախատեսված է ավագ դպրոցի սովորողների համար, մեր դպրոցում մի խումբ սովորողներ ուսուցչի ուղղորդմամբ կատարել են այդպիսի աշխատանքներ: Կարծում եմ, որ նույն քայլերով տրված սխեման շատ հարմար է նաև ուսուցիչների կողմից կատարվող հետազոտական աշխատանքների համար:

                        Comment


                        • #13
                          Հետազոտման խնդիրները
                          Հետազոտման խնդիրները հստակեցնում են դրա նպատակը: Եթե նպատակը ցույց է տալիս հետազոտական գործունեության ընդհանուր ուղղվածություն, ապա խնդիրները նկարագրում են հետազոտման հիմնական քայլերը:
                          Հետազոտման վարկածը / հիպոթեզը
                          Վարկածը ենթադրություն է՝ դեռևս տրամաբանորեն չապացուցված և փորձարկումով չհաստատված կանխագուշակություն: «Հիպոթեզ»-ը ծագում է հին հունարեն «hypothesis» բառից, որը նշանակում է հիմք, ենթադրություն, երևույթների օրինաչափ կապի տրամաբանություն: Սովորաբար հիպոթեզն սկսվում է հետևյալ բառ - կառույցներով. «ենթադրենք», «ասենք թե», «հնարավոր է», «եթե…, ապա…»: Խնդրի լուծման համար, անշուշտ, կպահանջվի մեկ կամ մի քանի վարկած /հիպոթեզ/ այսինքն՝ ենթադրություններ այն մասին, թե ինչպես կարող է լուծվել տվյալ խնդիրը: Հետազոտման արդյունքում հիպոթեզը կամ հաստատվում է, կամ ոչ: Հաստատման դեպքում այն դառնում է թեորիա, իսկ եթե չի հաստատվում, ապա հիպոթեզը մնում է որպես սխալ ենթադրություն:
                          Գրի՛ առեք ձեր հիպոթեզը: Եթե կա մի քանի հիպոթեզ, ապա դրանք հարկավոր է համարակալել՝ ամենակարևորը դնելով առաջին տեղում, ավելի պակաս կարևորը երկրորդ համարի տակ, և այդպես շարունակ:

                          Comment


                          • #14
                            Kristine Charchyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Ուսուցչի հետազոտական, ստեղծագործական աշխատանքը տարբերվում է ակադեմիական գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատողի հետազոտական աշխատանքից: Եթե լեզվի ինստիտուտի գիտաշխատողը ուսումնասիրում է ժամանակակից մասսայական լրատվական միջոցների, ժամանակակից արձակի և պոեզիայի, պաշտոնական և առօրյա խոսակցական լեզուների բառերն ու արտահայտությունները և դուրս գրում ամենահաճախ գործածվող բառապաշարը, բառակապակցությունները, դարձվածքները, նորաբանությունները, այլ լեզուներից փոխառությունները և դրանցով մի գիրք է հրատարակում «Հայերենի (որևէ այլ լեզվի) ամենագործածական 2000 բառերն ու արտահայտությունները» վերնագրով, ապա ուսուցչի հետազոտական աշխատանքն է այնպիսի մեթոդական մշակումներ անել, որոնք կնպաստեն այդ բառապաշարի յուրացմանը:

                            Եթե գիտաշխատող լեզվաբանը քերականության իր դասագրքում նշում է, թե ինչպես են կազմվում որակական ածականի համեմատության աստիճանները խնդրո առարկա լեզվում, իսկ այդ լեզվի փորձագետ մեթոդիստն էլ այդ թեման յուրացնելու համար տեքստեր ու վարժություններ է մշակում, ապա դասավանդողի հետազոտական աշխատանքն է լինում որոնել, գտնել, մշակել ու իր սովորողներին առաջարկել այնպիսի ուսումնական գործունեություն, որն առավել արդյունավետն է աշխատում իրական ուսումնական կյանքում, իրական սովորողների հետ, որոնք ունեն տարբեր ակադեմիական կարողություններ, լեզվի իմացության տարբեր նախնական մակարդակներ: Եվ երբ հաջողվում է այս աշխատանքը, առաջանում է սեփական փորձը գործընկերներին փոխանցելու ներքին պահանջը:
                            Հարգելի Քրիստինե, անհրաժեշտ է հանրակրթական դպրոցի աշակերտներին ևս սովորեցնել, որ գիտելիքներ ձեռքբերելու համար պետք է տիրապետել հետազոտական և որոնողական աշխատանքի տեխնիկային:

                            Comment


                            • #15
                              Հռիփսիմե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Շնորհակալություն, հարգելի Ֆլորա, ես համամիտ եմ Ձեր տեսակետին և նույնպես կարևորում եմ հետազոտական աշխատանքները, որպես ուսումնաիմացական գործունեության կազմակերպման և իրագործման մեթոդ, որի միջոցով ուսուցիչը կենսագործում է ուսուցման նպատակը...
                              Հարգելի Հռիփսիմե, տարբեր առարկաների ուսուցիչները կարող են կիրառել այն աշակերտների հետ՝ անցկացվող դասերի ժամանակ:
                              Որքա՜ն հետաքրքիր է մեզ շրջապատող իրականությունը, և դրանով հանդերձ ինչքա՞ն ուշագրավ իրադարձությունների ու երևույթների կողքով ենք մենք անտարբեր անցնում՝ չնկատելով, չհասկանալով ու չգնահատելով դրանք: Աշխարհը լի է հրաշքներով, պետք է կարողանալ բացահայտել դրանք: Այս գործում գլխավոր գործիք է շրջապատն ուսումնասիրելու մեր ունակությունը:

                              Comment

                              Working...
                              X