Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Դասագիրքը որպես առաջին օգնական

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ռուզաննա Ներսիսյան
    replied
    Այսօրվա դասագրքերը գրված են շատ բարդ լեզվով: Նախադասությունները խրթին են կազմված : Բացեք համաշխարհային պատմություն, ֆիզիկա, աշխարհագրություն առարկաների դասագրքերը և այնտեղ կհանդիպեք այնպիսի նախադասությունների, որ մինչև վերջին եք հասնում, սկիզբը մոռանում եք: Սովորողը կարդում և ոչինչ չի հասկանում: Այն միտքը, որ կարելի է ավելի պարզ ասել, գրված է և՛ ծավալուն, և՚ բարդ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Ավելացնեմ նաև հետևյալները.
    1. Նոր սերնդի ուսումնամեթոդական նյութերը կրթության որակի
    բարձրացման և ժամանակակից կրթական միջավայրի ստեղծման
    հենքային պայման են: Դրանք ոչ միայն իրականացնում են
    տեղեկատվական գործառույթ, այլ նպաստում են ուսուցման
    գործընթացի կազմակերպմանն ու սովորողների ինքնուրույն,
    փոխներգործուն գործունեության ապահովմանը: Ժամանակակից
    դասագրքի հիմնական նպատակն է՝ բացահայտել կրթության
    բովանդակության, պետական հանրակրթական չափորոշչի և
    առարկայական ծրագրերի համապատասխանությունը:
    2. Դասագիրքը պետք է համապատասխանի դիդակտիկական
    սկզբունքներին, ուսուցման նպատակներին և իրականացնի
    սովորողների աշխարհայացքի, բարոյական նորմերի ձևավորման
    գործառույթներ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Flora Hovhannisyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Ռուզաննա, ըստ «ՆՈՐ ՍԵՐՆԴԻ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇԵՐԻՆ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐԱՅԻՆ հիմնավորման առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները հետևյալն են. դասագրքերը և ուսումնական նյութերը 21-րդ դարի կրթական նպատակներին համապատասխանեցնելու համար դրանք պետք է դարձնել փոխներգործուն, սովորողի ինքնուրույն ուսումնառությունը խթանող, բազմաթիվ հղումներ ու կապեր պարունակող, բաց և ճկուն կառուցվածք ունեցող: Դրա շնորհիվ դասագրքերն ու ուսումնական ռեսուրսները կբավարարեն ուսումնական տարբեր կարիքներ ու պահանջներ: Դրանք պետք է ուղղված լինեն սովորողների մեջ դրական դիրքորոշում, արժեհամակարգ, ուսումնառության հակվածություն ձևավորելուն, սովորել սովորելուն՝ ողջ կյանքի ընթացքում:
    Դասագրքերին ներկայացվող պահանջները բաղկացած են հետևյալ բաժիններից.
    1. Ընդհանրական պահանջներ
    2. Բովանդակությանը վերաբերող պահանջներ
    3. Ուսուցմանը և ուսումնառությանը վերաբերող պահանջներ
    4. Հմտություններին վերաբերող պահանջներ
    5. Արժեհամակարգին վերաբերող պահանջներ
    6. Կառուցվածքին, ձևավորմանը վերաբերող պահանջներ
    7. Դասագրքի լեզվին վերաբերող պահանջներ

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Ruzanna3-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դասագրքերում ներառված բազմաբնույթ առաջադրանքներով քայլ առ քայլ ,աստիճանաբար ձևավորվում ու զարգանում է երեխայի երևակայությունը ,այն դառնում է ավելի
    իրական, ավելի ամբողջական:Դրանք բավականին հետաքրքրաշարժ են ,նպաստում են աշակերտների տրամաբանական մտածողության զարգացմանը ,մարզում են միտքը,ճշգրտում են ստացված գիտելիքները,զարգացնում են դրանք ստեղծագործաբար կիրառելու կարողությունները:
    Հարգելի Ռուզաննա, ըստ «ՆՈՐ ՍԵՐՆԴԻ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇԵՐԻՆ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐԱՅԻՆ հիմնավորման առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները հետևյալն են. դասագրքերը և ուսումնական նյութերը 21-րդ դարի կրթական նպատակներին համապատասխանեցնելու համար դրանք պետք է դարձնել փոխներգործուն, սովորողի ինքնուրույն ուսումնառությունը խթանող, բազմաթիվ հղումներ ու կապեր պարունակող, բաց և ճկուն կառուցվածք ունեցող: Դրա շնորհիվ դասագրքերն ու ուսումնական ռեսուրսները կբավարարեն ուսումնական տարբեր կարիքներ ու պահանջներ: Դրանք պետք է ուղղված լինեն սովորողների մեջ դրական դիրքորոշում, արժեհամակարգ, ուսումնառության հակվածություն ձևավորելուն, սովորել սովորելուն՝ ողջ կյանքի ընթացքում:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ruzanna3
    replied
    Ruzanna3-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Աստղիկ Մարկոսյան.ես կարծում եմ ,որ ուսուցիչը ինքը պետք է ընտրի ուսումնական նյութեր համագործակցային աշխատանքների համար ,սակայն
    դասագրքերում ևս բազմաթիվ են այն հարցերն ու առաջադրանքները ,որոնք պահանջում են մտածել ,խորհել ,քննարկել զույգային կամ խմբային աշխատանքների
    միջոցով ՝ զարգացնելով փոխօգնություն կազմակերպելու, ուղղորդող հարցերով ընկերոջն օգնելու ,զույգի կամ խմբի անդամների հետ զրուցելու ,զրույցի կանոններին
    հետևելու,խմբի փոխկապակցված մտքերը խմբավորելու ,սովորածը բացատրելու և այլ համագործակցային կարողություններ և հմտություններ:
    Դասագրքերում ներառված բազմաբնույթ առաջադրանքներով քայլ առ քայլ ,աստիճանաբար ձևավորվում ու զարգանում է երեխայի երևակայությունը ,այն դառնում է ավելի
    իրական, ավելի ամբողջական:Դրանք բավականին հետաքրքրաշարժ են ,նպաստում են աշակերտների տրամաբանական մտածողության զարգացմանը ,մարզում են միտքը,ճշգրտում են ստացված գիտելիքները,զարգացնում են դրանք ստեղծագործաբար կիրառելու կարողությունները:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ruzanna3
    replied
    Հարգելի Աստղիկ Մարկոսյան.ես կարծում եմ ,որ ուսուցիչը ինքը պետք է ընտրի ուսումնական նյութեր համագործակցային աշխատանքների համար ,սակայն
    դասագրքերում ևս բազմաթիվ են այն հարցերն ու առաջադրանքները ,որոնք պահանջում են մտածել ,խորհել ,քննարկել զույգային կամ խմբային աշխատանքների
    միջոցով ՝ զարգացնելով փոխօգնություն կազմակերպելու, ուղղորդող հարցերով ընկերոջն օգնելու ,զույգի կամ խմբի անդամների հետ զրուցելու ,զրույցի կանոններին
    հետևելու,խմբի փոխկապակցված մտքերը խմբավորելու ,սովորածը բացատրելու և այլ համագործակցային կարողություններ և հմտություններ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Քրիստինե Հայ
    replied
    Դասագիրքը պետք է ծառայեցնի արժեքային համակարգի ձևավորմանը, մարդկային բարձր արժեքների ուսուցանմանը: Կարելի է ընտրել նաև այնպիսի գրականություն, որից աշակերտը կիմանա, կճանաչի ազգային արժեքներն ու մշակութային գանձերը, կգնահատեն գրքի դերը անհատի և ժողովրդի կյանքում, կձգեն սիրով, խնամքով և հոգածությամբ վերաբերվել գրքին, իմանալ գրադարանից օգտվելու կանոնները, խնամքով կվերաբերվեն գրադարանի գրքերին: Կարժևորեն համախմբվածությունն ու միասնությունը, վերաբերմունք կարտահայտեն անպատժելիության նկատմամբ, կկարևորեն ուրիշին հարգելու հատկանիշը, կգնահատեն արդարամտությունը: Կմերժեն բացասական հատկանիշները, անտարբերությունը, եսասիրությունն ու վերբերմունք կդրսևորեն դրանց նկատմամբ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արմենուհի Խաչատրյան
    replied
    Հարգելի գործընկերներ,իմ կարծիքով դասագիրքը պետք է ապահովի տվյալ առարկայի հիմունքների տիրապետումը,խթանի սովորողների ինքնուրույն ինացական գործունեությունը:Սկսնակ ուսուցչի համար դասագիրքը ուղեցույց է դասին նախապատրաստվելու համար,այն օգնում է ընտրել դիտազննական պարագաներն ու լրացուցիչ ուսումնական նյութը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Նարինե Մարկոսյան
    replied
    gayane0803-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Աստղիկ կոնկրետ իմ առարկայի (ինֆորմատիկա) ժամերին առանց դասագրքի չենք կարող: Այն շատ լավ է կազմված, լի է գործնական աշխատանքներով: Յուրաքանչյուր դասից հետո ունենք գործնական աշխատանք ու բոլորը կատարում ենք: Այսինքն`դասերի ժամանակ դասագրքերն օգտագործվում են, իսկ թե աշակերտները տանը կբացեն` արդեն ծնողի պատասխանատվությունն է:
    Հարգելի՚ Գայանե, ես և՚ս այդ կարծիքն ունեմ, առանց դասագրքի առկայության, երեխաների մոտ ամեն ինչ ավելի դժվար է ստացվում, իսկ համատեղ աշխատանքի պտուղները, ինչ խոսք ... ակնհայտ է լինում:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Վ. Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելիներս, բավականին արդիական թեմայի եք անդրադարձել, որն այսօր մտահոգում է շատերիս: Իսկապես, դասագիրքը պետք է լինի սովորողի առաջին օգնականը: Բայց ի՞նչ ասես այնպիսի դասագրքերի մասին, որոնք տեխնիկական լուրջ խնդիրներ են բովանդակում, որում յութը ներկայացված է շատ սխալ տառատեսակով, կա ձևակերպումների ավելորդություններ ու բարդություններ, էլ չեմ խոսում դասանյութի ծավալի մասին: Նման խնդիրների հետ առնչվելիս, աշակերտը հաստատ չի <<ընկերանա>> դասագրքի հետ: Դասագիրքը զգալիորեն շահում է , եթե այն լավ է ձևավորված, հրատարակված է բարձր տպագրական մակարդակով, առավելագույն հստակությամբ է շարադրված ուսումնական առարկաների հիմնական հասկացություններն ու ուսուցանվող նյութի հիմնական միտքը:
    Ժամանակ առ ժամանակ ուսուցիչներիցս դասագրքերի մասին կարծիքներ են հավաքում, սակայն արդյունքում շատ քիչ բան է փոխվում: Միգուցե դասագրքաստեղծման ժամանակ ակտիվացնեն ուսուցիչների ներգրավվածությունն այս գործընթացում:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Վ. Հովհաննիսյան
    replied
    Հարգելիներս, բավականին արդիական թեմայի եք անդրադարձել, որն այսօր մտահոգում է շատերիս: Իսկապես, դասագիրքը պետք է լինի սովորողի առաջին օգնականը: Բայց ի՞նչ ասես այնպիսի դասագրքերի մասին, որոնք տեխնիկական լուրջ խնդիրներ են բովանդակում, որում յութը ներկայացված է շատ սխալ տառատեսակով, կա ձևակերպումների ավելորդություններ ու բարդություններ, էլ չեմ խոսում դասանյութի ծավալի մասին: Նման խնդիրների հետ առնչվելիս, աշակերտը հաստատ չի <<ընկերանա>> դասագրքի հետ: Դասագիրքը զգալիորեն շահում է , եթե այն լավ է ձևավորված, հրատարակված է բարձր տպագրական մակարդակով, առավելագույն հստակությամբ է շարադրված ուսումնական առարկաների հիմնական հասկացություններն ու ուսուցանվող նյութի հիմնական միտքը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Հարգելի ֆորումցիներ, իմ կարծիքով լավագույն դասագիրքը պետք է իր մեթոդական ապարատով, թեմաներով, ընտրված նյութերով, մատչելիությամբ հնարավորություն պետք է ընձեռեն սովորողին՝ ինքնուրույն սովորելու:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Նունե Մարգարյան
    replied
    Լուսինէ Ավագյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելիներս, ցանկացած մեթոդ ունի կիրառելիության սահմանափակումներ՝ իր առանձնահատկություններով պայմանավորված, հետևաբար վերոհիշյալ մեթոդը նույնպես: Իհարկե այս մեթոդով չի կարելի աշխատել ցանկացած թեմայի դասավանդման ժամանակ, բայց դա բոլորովին էլ չի նշանակում, որ այս մեթոդը պակաս արդյունավետ է: Իմ խորին համոզմամբ, դասագրքով ինքնուրույն աշխատանքի ձախողման գլխավոր պատճառը սովորողի՝ համապատասխան հմտությունների և կարողությունների, և, ինչպես Աստղիկն է շատ տեղին նշել՝ ,,սկսած տարրական դասարաններից դասագրքից օգտվելու կուլտուրա,,յի բացակայությունն է, և դրանում մեղավոր ենք առաջին հերթին մենք՝ ուսուցիչներս: Մեկ այլ պատճառ ևս՝ ուսուչի մտավախությունը, թե երեխան դասագրքով ինքնուրույն չի կարող սովորել: Օրինակ՝ ,,Պատահույթ,, և ՙՙՊատահույթի հավանականություն,, թեմաները երեխաները մեծ հաջողությամբ կարողանում են ինքնուրույն յուրացնել (որոնք զարմանալիորեն շատ մասնագետներ կարծում են, թե ,,անիմաստ ,, է սովորեցնել 6-րդ դասարանցուն, իսկ իմ կարծիքով դրանք ավելի կարևոր գործնական նշանակություն և կիրառելիություն ունեն, քան բազում այլ թեմաներ):
    Իսկ ինչ վերաբերում է դասագրքի վերաբերյալ ծնողների և աշակերտների կարծիքի կարևորությանը. որոևէ դասագրքի մասին կարծիք հայտնողը պետք է նախևառաջ լինի դրա մասնագետը:
    Համամիտ եմ ,դասագրքից օգտվելու կուլտուրան կարծում եմ էլի մեր սովորեցնելու խնդիրն է:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Միքայելյան Անժելա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Աստղիկ,աշակերտները սիրում են նորարարություններ: Պատահել է այնպես ,որ ես էլ նոր թեման տվել եմ առանց բացատրելու սովորել: Կփաստեմ, որ ստացվել էր շատ արդյունավետ ու հետաքրքիր դաս:Գնահատողի դերում ևս աշակերտ էր:Շնորհակալություն
    Հարգելի Անժելա, ես վստահ եմ, որ իրոք արդյունավետ, հետաքրքիր դաս է ստացվել. մեր խնդրն է նաև սովորել սովորեցնելը, ինչը շատ պետք է մեր երեխաներին նաև լրացուցիչ գիտելիքներ ձեռքբերելու համար:

    Երբեմն աշակերտներին մղում ենք հետազոտական աշխատանքի, որը պահանջում է նաև աշխատանքի պաշտպանություն, այդ ինքնուրույն ընտրված հետազոտությունն ինչպես կարող է աշակերտը ներկայացնել, եթե այն չի սովորել:
    Վերջին խմբագրողը՝ Flora Hovhannisyan; 17-11-17, 14:06.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Flora Hovhannisyan
    replied
    Հարգելի Անժելա, ես նույնպես իմ պրակտիկայում ունեմ անցկացրած դասեր, որոնց ընթացքում նոր նյութը հանձնարարել եմ ինքնուրույն սովորել դասի ընթացքում: Ինձ այդ հնարավորությունն ընձեռել են հատկապես Ս. Առաքելյանի տարրական դասարանների մաթեմատիկայի դասագրքերը, որտեղ, օրինակ, նոր տիպի խնդիրների լուծման քայլաշարերը հասկանալի կերպով ներկայացված են, և աշակերտը հետևելով բացատրությունների ինքնուրույնաբար լուծել է խնդիրը:Կրկնեմ իմ կարծիքը՝ դասագիրքը հնարավորություն պետք է տա աշակերտին ինքնութրույն գիտելիքներ ձեռքբերել:

    Թողնել հաղորդագրություն:

Working...
X

Debug Information