Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ներառակա կրթությունը Հայաստանում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Հայաստանի տարածքում առկա 1464 դպրոցներից միայն 291-ն են պաշտոնապես համարվում ներառական կրթություն իրականացնող: Սա կազմում է առկա դպրոցների մոտ 20 տոկոսը: Այս դպրոցների մեծ մասը Երևանում են։ Մինչդեռ Ազգային վիճակագրական ծառայության (ԱՎԾ) համաձայն, 2016թ․ դրությամբ Հայաստանում ապրում է հաշմանդամություն ունեցող մինչև 18 տարեկան 8016 մարդ: 2012թ. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարը հայտարարել էր, որ այլևս գոյություն չեն ունենալու ներառական կրթություն իրականացնող և չիրականացնող դպրոցներ: Այսինքն, Հայաստանում գործող բոլոր հանրակրթական դպրոցները մինչև 2025թ. պետք է դառնան ներառական, հասանելի և մատչելի լինեն բոլոր երեխաների համար։ Սակայն ներառական դպրոցների աճի դինամիկան ցույց է տալիս, որ գործընթացը շատ դանդաղ է առաջ ընթանում: Տարեկան միջինը 16 դպրոցում է անցում կատարվում ներառական կրթության, բացառությամբ 2015 և 2016 թթ., երբ ներառական կրթություն սկսեցին իրականացնել համապատասխանաբար 43 և 72 դպրոցներ:

    Comment


    • #17
      10 տարի առաջ մեր դպրոցում իրականացվեց ներառական կրթություն....քաղաքի տարբեր դպրոցներից մեր դպրոց տեղափոխվեցին տարբեր խնդիրներ ունեցող սովորողներ...սկզբնական շրջանում դժվար էր բոլորիս համար: Իսկ այսօր սովորական է դարձել, որ դասարանում պիտի լինեն հենաշարժողական, տեսողական, լսողական, խոսողական ապարատի և այլ խնդիրներ ունեցող սովորողներ : Չի կարելի երեխային օտարել իր հասակակիցներից:

      Comment


      • #18
        Իմ դասարանում կա մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորող, կամակոր է, խռովկան, ունի հաղորդակցման խնդիր:Նրա հետ աշխատելը ծանր է : Ընդամենը մի քանի օր առաջ մի միջադեպ տեղի ունեցավ . երբ դասարանում տեղափոխեցի աշակերտների տեղերը, նրան նստեցրի աղջիկներից մեկի կողքին, նեղացավ, պայուսակը վերցրեց, որ դուրս գա դասարանից, համոզել եմ, առաջարկեցի նստել նրա կողքին , ում կողքին ինքն է նախընտրում, ասաց, որ ուզում է նստել մենակ, որովհետև ոչ ոքի չի սիրում, այն դեպքում, երբ դասընկերներն իրեն լավ են վերաբերվում:

        Comment


        • #19
          Ես շատ ուրախ եմ , որ նման երեխաները ինտեգրվում են հասարակություն , շփվում հասակակիցների հետ , թեկուզ և իրենց սահմանափակ կարողություններով : Հուսով եմ , որ ժամանակի ընթացքում մարզային դպրոցներում ևս համատարած կիրականացվի ներառական կրթություն , այն մասշտաբով , որքան և մայրաքաղաքում:

          Comment


          • #20
            << Հանրակրթության մասին>> ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածի 1 -ին մասին 10.3 -րդ կետ
            Ներառական կրթություն ` յուրաքանչյուր երեխայի համար , այդ թվում ` կրթության առանձնահատուկ կարիք ունեցող , զարգացման առանձնահատկություններին համապատասխան, անհրաժեշտ պայմանների և հարմարցեված միջավայրի ապահովման միջոցով, կրթական գործընթացին առավելագույն մասնակցության և հանրկրթության պետական չափորոշչով սահմանված արդյունքի ապահովում:

            << Հանրակրթության մասին>> ՀՀ օրենքի 4-րդ հոդվածի 2.1 -ին մաս.
            Հայաստանի Հանրապետությունը համընդհանուր ներառական կրթությունը հռչակում է որպես յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի ապահովման երաշխիք:
            Ներառական կրթության քաղաքականությունը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր երեխայի կրթության մատչելիության, հավասար մասնակցության հնարավորության և որակի ապահովմանը:

            Comment


            • #21
              Հայաստանի Հանրապետությունը 2010 թվականին վավերացնելով ՄԱԿ -ի 2006 թ. << Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին>> կոնվենցիան, ստանձնել է միջազգային պարտավորություն ` գործող օրենսդրությունը համապատասխանեցնել կոնվենցիայի դրույթներից բխող պահանջներին:
              Հայաստանում հաշմանդամություն ունեցող անձանց կրթության իրավունքի ճանաչումը ամրագրված է ՀՀ Սահմանադրությամբ, որի համաձայն ` << Յուրաքանչյուր ոք ունի կրթության իրավունք: Հայաստանի Հանրապետությունում հիմնական ընդհանուր կրթությունը պարտադիր է բոլորի համար>>:

              Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող յուրաքանչյուր սովորողի ուսոցման կազմակերպման ռազմավարությունը կառուցվում է հետևյալ ելակետային դրույթների հիմքի վրա `

              ***կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները մյուսների հետ հավասար իրավունքներ ունեն հանրակրթական հաստատության ընտրության և պարտադիր պետական կրթական ծրագրերի յուրացման հարցերում,

              ***կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներն իրավունք ունեն օգտվելու հատուկ մանկավարժական, առողջապահական, հոգեբանական, սոցիալական այլ ծառայություններից ` անկախ նրանց ընտրած ուսումնական հաստատության տիպից,

              ***երեխայի համակողմանի բնական զարգացման տեսանկյունից նախընտրելի է նրա կրթության կազմակերպումը ` առանց ընտանիքից և հասարակությունից նրա առանձնացման:

              Comment


              • #22
                Օրենքի 4 -րդ հոդվածի 2.1 -ի մասի համաձայն ` <<Հայաստանի Հանրապետությունը համընդհանուր ներառական կրթությունը հռչակում է որպես յուաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի ապահովման երաշխքի>>:

                Comment


                • #23
                  Ներառական կրթության համակարգի զարգացում, բոլոր աշակերտների լիարժեք մասնակցությւոն, հավասար հնարավորությունների ստեղծում ու անհատական մոտեցումներ - լուծումներ, ո, որոնք կապահովեն ու կբավարարեն ներառական կրթության ծրագրում ընդգրկված սովորողների կրաթական կարիքները :
                  Որոշիչ է այն հարցը, թե ինչպե'ս է առանձին վերցրած աշակերտի համար ապահովվում, որ նա ստանա իր կարողություններին ու կարիքներին համապատասխան որակյալ կրթություն: Ներառական կրթությունը շարունակական գործընթաց է, ուստի ուսուցիչներս պետք է առավել ակտիվ և համագործակցված աշխատենք ` ներառական կրթության իրականացման նպատակներին հասնելու համար:
                  Ի վերջո ինչից է սկսվումներառական կրթությունը, որի արդյունքում երաշխավորվում է որակյալ կրթությունը: Սկսվում է մանկավարժների վերաբերմունքի /սիրտ/, հմտության / ձեռք/, և գիտելիք / գլուխ / եռամիասնության դրսևորումից: 55495097_961442560913375_2193830846249566208_n.jpg

                  Արդյունքին հասնելու սկզբունքը ԿԱՊԿՈՒ սովորողների չմեկուսացնելն է :
                  Դպրոցում ունենք աշակերտներ, որոնք առանձնահատուկ վերաբերմունք ու անհատական մոտեցում են պահանջում : 6 -րդ <<Ա>> դասարանում սովորում են երկու այդպիսի տղաներ ` Արթուրն ու Հրայրը: Երկուսի մոտ էլ առկա են լուրջ խնդիրներ . Արթուրի մոտ <<Մանկական ուղեղային կաթված >> է. ունի նաև հենաշարժողական ու խոսողական ապարատի հետ կապված խնդիրներ, իսկ Հրայրի մոտ ` կատարակտ է : Տղաները, չնայած իրենց մոտ առկա առողջական խնդիրներին` ակտիվ են, ամեն կերպ փորձում են մասնակցել դասերին : ՀԵՊ առարկայից անցնում ենք <<Սուրբ Հարություն կամ Զատիկ>>, տղաներին հանձնարարել էի պատմել, թե ինչ են լսել տոնի մասին կամ իրենց ընտանքիներում նշում են արդյոք այս տոնը: Արթուրն այնքան էր ոգևորվել, այն մտքից, որ ինքն էլ տնային հանձնարարություն ունի, հաջորդ դասին ներկայացավ, պատմեց, թե իրենց ընատնիքում որքան շատ են սիրում տոնը, եկեղեցի են գնում, իսկ ինքը տոնը սիրում ձվախաղի համար:
                  Հրայրը 3-րդ դասարանում ասմունքի մարզային փուլում 2-րդ տեղ էր գրավել ,ասաց, որ ինքը << ոտանավոր >> կասի: Տղան դպրոց ներկայացավ մի գեղեցիկ բանաստեղծություն անգիր արած. երկուսն էլ գնահատվեցին 6 :

                  Comment


                  • #24
                    Ջորջ Օրուելն ասել է. <<Եթե միտքը աղավաղում է լեզուն, ապա լեզուն կարող է խեղաթյուրել միտքը>>Հնացած, բայց ոչ ճիշտ բնորոշումները խորացնում են կարծրատիպերը հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց մասին և ուժեղացնում են շփման արգելքները, իսկ դա շատ ավելի մեծ խնդիր է նրանց համար, քան բուն հաշմանդամությունը: Երբ մենք հիվանդությունը դարձնում ենք մարդու ամենակրևոր հատկանիշը, արժեզրկում ենք նրան, ոտնահարում ենք նրա անհատականությունը: Մեզնից ոչ ոք չէր ցանկանա, որ մեզ ճանաչեին ինչ -որ արատով կամ հիվանդությամբ: Երբ մենք իմանում ենք ինչ -որ մեկի ախտորոշումը, մեզ թվում է, թե կարևոր բան գիտենք այն մարդու մասին, և այդ փաստն օգտագործվում է որոշելու համար, թե այդ մարդը ե'րբ և որտեղ պետք է սովորի, ինչ աշխատանք կարող է կատարել, ինչ աշխատանք ` ոչ, որտեղ և ինչպես պետք է ապրի: Եվ այս ամենն ավարտվում է հազարավոր երեխաների հասարակական ու ֆիզիակական առաձնացումով հատուկ դպրոցներում ու հաստատություններում` հատուկ ծրագրերի միջոցով: Ախտորոշման հիման վրա մենք ճանաչում ենք մարդու մարմինը ` մոռանալով նրա սրտի, ներաշխարհի մասին. հաճախ օգնելու փոխարեն կարող ենք վնասել նրան:

                    Comment


                    • #25
                      Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից հաստատված համընդհանուր ներառական կրթությանն անցման ժամանակացույցը
                      1. Մինչև 2022 թ.օգոստոսի 1-ը ՀՀ յուրաքանչյուր մարզում գործող առնվազն մեկ , Երևանում՝ առնվազն չորս հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն վերակազմակերպվում է տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի:
                      2. Մինչև 2025 թ.օգոստոսի 1-ը ներդրվում է համընդանուր ներառական կրթության համակարգը:

                      Comment


                      • #26
                        Fuzelina Karapetyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հայաստանում ներառական կրթություն իրականացվում է հիմնականում Երևանում և մասամբ՝ մարզերում: Այդ պատճառով էլ մարզերում հաշմանդամություն ունեցող երեխաները դուրս են մնում կրթական համակարգից: Ներառական կրթության առանձնահատկությունն այն է, որ կրթությունը պետք է հիմնվի բազմազանության վրա՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուր երեխայի առանձնահատկությունները և կարիքները: Դպրոցը, իր հերթին, պետք է բացահայտի և չեզոքացնի ուսումնական գործընթացում լիարժեք մասնակցությանը խոչընդոտող գործոնները բոլոր աշակերտների համար:
                        Հարգելի Ֆուզելինա Կարապետյան, որքանով ինձ է հայտնի, Երևանում նոր են անցնում ներառական կրթության: Սկզբում պիլոտային կարգով համընդհանուր ներառման են անցել Տավուշի մարզում, այնուհետև Սյունիքը, հետո Լոռին, ապա ևս մի երկու մարզ(կոնկրետ չեմ հիշում որոնք):

                        Comment

                        Working...
                        X