Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ներառակա կրթությունը Հայաստանում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ներառակա կրթությունը Հայաստանում

    ԿԱՊԿՈՒ սովորողները դասարանում - ճիշտ եք արդյոք համարում?

  • #2
    Հասարակությունը, դպրոցը, աշակերտները, ուսուցիչները , ծնողները սկզբում շատ վատ էին վերաբերվում այս երևույթին: Ծնողները դեմ էին, որ իրենց երեխաների հետ նույն դասարանում սովորեն խնդիրներ ունեցող երեխաներ: Այսօր շատ բան է փոխվել: Շատերս ենք կողմ ներառական կրթությանը:

    Comment


    • #3
      Ներառական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը պարտադիր պետք է դասարանում ունենա օգնական, առանց օգնականի նրա համար դժվար կլինի: ԿԱՊԿՈՒ երեխաներին հատուկ ուշադրություն և մոտեցում է անհրաժեշտ և ոչ միայն... նաև պայմաններ, որը այսօրվա հանրակրթական դպրոցներից շատերը չեն ապահովում...

      Comment


      • #4
        Ներառական կրթության վերաբերյալ թեմա ինքս էլ էի նախատեսել վարել )))

        Comment


        • #5
          Թեման արդիական է: Մենք ` ուսուցիչներս, ամեն օր ենք առնչվում նման խնդիրներ ունեցող սովորողների հետ...ոմանց հետ հեշտ է աշխատաել, ոմանք պահանջում են անհատական մոտեցում...ոմանց ընդհանրապես դպրոց բերել չի կարելի/ կախված երեխայի մոտեղած խնդրից/ ....ինչու եմ այս խնդրի մասին բարձրաձայնում - վերջերս մեր ուսուցիչներից մեկը տնային ուսուցման էր, պատմում էր այդ երեխայի մասին...զրույցը հանգեցրեց նրան, որ, եթե այդ երեխան հաճախեր հանրակրթական դպրոց, շփվեր հասակակիցների հետ, նրա հետ տարվեր անհատական աշխատանք, գուցեև այդ երեխան ներգրավվեր հասարակության մեջ....իմ կարծիքով ծնողից էլ շատ բան է կախված...երեխային հեռու պահել հասակակիցներից միայն այն բանի համար,որ նա որոշակի խնդիրներ ունի , կարծում եմ սխալ է:

          Comment


          • #6
            Հարգելի Հերմինե, իսկապես թեման շատ կարևոր և արդիական եմ համարում այսօր:

            Իմ դասավանդած գրեթե բոլոր դասարաններում կան ԿԱՊԿՈՒ աշակերտներ և ես վստահ կարող եմ ասել, որ նրանք իրենց կոլեկտիվի լիիրավ անդամ են զգում ոչ միայն ուսուցիչների, այլ հենց իրենց՝ դասընկերների ցուցաբերած հոգատար վերաբերմունքի շնորհիվ:

            Comment


            • #7
              Կան ծնողներ, որոնք ուրախ են իրենց երեխաների փոքր <<հաջողություններով>>, աջակցում են ուսուցիչներին: Այս երեխաներն ունեն ամենակարևորի կարիք ` սիրո և հոգատարության:

              Comment


              • #8
                Ներառական կրթությունը` կրթություն է բոլորի համար։
                Երբ կրթությունը ներառական է, ապա դրանից շահում են երեխան, ընտանիքը, պետությունը և հասարակությունը։ Այն կրթության կազմակերպման գործընթաց է, որի հիմքում բոլոր երեխաների, այդ թվում նաև՝ հաշմանդամություն և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթություն ստանալու իրավունքն է։ Այն արձագանքում է բոլոր սովորողների բազմազան կարիքներին, մեծացնում է նրանց մասնակցությունը ուսումնական, մշակութային և համայնքային կյանքին և նվազեցնում է կրթությունից նրանց դուրս մնալը։ Ներառական կրթությունը ենթադրում է կրթական գործընթաց, որն ուղղված է բոլոր սովորողների կարիքներին, ներառյալ հաշմանդամություն և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ, բռնությունների ենթարկվող երեխաներ, աշխատող երեխաներ, փախստական կամ տեղահանված երեխաներ, միգրանտներ, աղքատ և չքավոր երեխաներ, լեզվական փոքրամասնություններ, ազգային փոքրամասնություններ, հակամարտությունների հետևանքով որբացած երեխաներ և այլն։

                Comment


                • #9
                  Ի՞նչ է անում ներառական կրթությունը
                  Նպաստում է հասարակության բոլոր անդամների հնարավորությունների հավասարեցմանը` հաստատելով, նոր հարաբերություններ և ստեղծագործական հնարավորություններ որոնք անցյալում անհնար էին: Ներառական կրթությունը մարդու իրավունք է, այն ապահովում է լավ կրթություն և սոցիալական առումով հիմնվորված է:
                  Դպրոցում երեխաներին միմյանցից առանձնացնելու օրինական հիմքեր չկան: Երեխաները պետք է սովորեն միասին, դա օգտակար կլինի բոլորի համար: Պետք չէ նրանց պաշտպանել միմյանցից: Բոլոր երեխաներին պետք է կրթություն, որը կօգնի նրանց հարաբերություներ հաստատել և պատրաստվել կյանքին հասարակության մեջ: Միայն ներառական մոտեցումը կարող է նվազեցնել վախը և նպաստել բարեկամության, հարգանքի ու փոխըմբռնման հաստատմանը:

                  Comment


                  • #10
                    Հայաստանում ներառական կրթություն իրականացվում է հիմնականում Երևանում և մասամբ՝ մարզերում: Այդ պատճառով էլ մարզերում հաշմանդամություն ունեցող երեխաները դուրս են մնում կրթական համակարգից: Ներառական կրթության առանձնահատկությունն այն է, որ կրթությունը պետք է հիմնվի բազմազանության վրա՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուր երեխայի առանձնահատկությունները և կարիքները: Դպրոցը, իր հերթին, պետք է բացահայտի և չեզոքացնի ուսումնական գործընթացում լիարժեք մասնակցությանը խոչընդոտող գործոնները բոլոր աշակերտների համար:

                    Comment


                    • #11
                      Fuzelina Karapetyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հայաստանում ներառական կրթություն իրականացվում է հիմնականում Երևանում և մասամբ՝ մարզերում: Այդ պատճառով էլ մարզերում հաշմանդամություն ունեցող երեխաները դուրս են մնում կրթական համակարգից: Ներառական կրթության առանձնահատկությունն այն է, որ կրթությունը պետք է հիմնվի բազմազանության վրա՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուր երեխայի առանձնահատկությունները և կարիքները: Դպրոցը, իր հերթին, պետք է բացահայտի և չեզոքացնի ուսումնական գործընթացում լիարժեք մասնակցությանը խոչընդոտող գործոնները բոլոր աշակերտների համար:
                      Մարդկության զարգացման ընթացքում հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների ձևավորումն ու սահմանումն անցել են երկար ճանապարհ՝ խղճահարությունից մինչև սոցիալական բազմաթիվ ծառայությունների մատուցում։ Այսօր աշխարհն արդեն ընդունում է հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման գաղափարը։ Հայաստանի Հանրապետությունը 2010 թվականին վավերացնելով ՄԱԿ-ի 2006 թ. «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիան, ստանձնել է միջազգային պարտավորություն՝ գործող օրենսդրությունը համապատասխանեցնել կոնվենցիայի դրույթներից բխող պահանջներին։

                      Comment


                      • #12
                        Anush P-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի Հերմինե, իսկապես թեման շատ կարևոր և արդիական եմ համարում այսօր:

                        Իմ դասավանդած գրեթե բոլոր դասարաններում կան ԿԱՊԿՈՒ աշակերտներ և ես վստահ կարող եմ ասել, որ նրանք իրենց կոլեկտիվի լիիրավ անդամ են զգում ոչ միայն ուսուցիչների, այլ հենց իրենց՝ դասընկերների ցուցաբերած հոգատար վերաբերմունքի շնորհիվ:
                        Այո', համամիտ եմ Ձեզ հետ: Իմ դասարանում էլ եղել է այդպիսի երեխա, բայց աշակերտները մեծ սիրով և ուշադրությամբ են շրջապատել , համարել են իրենց սիրելի ընկերը: Այժմ 7-րդ դասարանում են սովորում, և ինձ հաճելի է տեսնել, երբ աշակերտները այդ երեխայի պայուսակը տեղափոխում են մի դասարանից մյուսը, օգնում են ,որ անվտանգ տեղաշարժվի:

                        Comment


                        • #13
                          Անուշ Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Այո', համամիտ եմ Ձեզ հետ: Իմ դասարանում էլ եղել է այդպիսի երեխա, բայց աշակերտները մեծ սիրով և ուշադրությամբ են շրջապատել , համարել են իրենց սիրելի ընկերը: Այժմ 7-րդ դասարանում են սովորում, և ինձ հաճելի է տեսնել, երբ աշակերտները այդ երեխայի պայուսակը տեղափոխում են մի դասարանից մյուսը, օգնում են ,որ անվտանգ տեղաշարժվի:
                          Հարգելի Անուշ, վերջերս նույնիսկ կանատես եղա մի այսպիսի դեպքի. աշակերտներից մեկը , ով բացարձակ չի փայլում ոչ իր վարքով և ոչ էլ սովորելով, աստիճաններին տեսնելով հենակներով աշակերտի, առանց որևէ մեկի ասելու մոտեցավ, վերցրեց պայուսակը և ուղեկցեց դեպի դասարան:

                          Comment


                          • #14
                            Հարգելի Fuzelina Karapetyan,թույլ տվեք մի փոքր չհամաձայնվել ձեր հետ:Ես Լոռու մարզում եմ աշխատում,Լեռնապատ գյուղում,դպրոցում ունենք ներառական կրթության աշակերտներ տարբեր դասարաններում :Բոլորի հետ և անհատական աշխատանք է տարվում ,և ներառվում են խմբային աշխատանքներում:Գուցե բոլոր մարզերում դեռ չի իրականացվուվ:
                            Հայաստանում հաշմանդամություն ունեցող անձանց կրթության իրավունքի ճանաչումը ամրագրված է Հայաստանի Սահմանադրության 35-րդ հոդվածով, համաձայն որի՝ «Յուրաքանչյուր ոք ունի կրթության իրավունք։ Հայաստանում հիմնական ընդհանուր կրթությունը պարտադիր է բոլորի համար։ Համաձայն «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքի, որն ընդունվել է 1999 թվականին, «Պետությունը անհրաժեշտ պայմաններ է ստեղծում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող քաղաքացիների զարգացման առանձնահատկություններին համապատասխան կրթություն ստանալու և սոցիալական հարմարվածությունն ապահովելու նպատակով»։
                            Այսօր Հայաստանի Հանրապետությունում 117 հանրակրթական դպրոցներ իրականացնում են ներառական կրթություն, այնտեղ սովորում են շուրջ 2700 կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ։

                            Comment


                            • #15
                              Ներառական կրթությունը` կրթություն է բոլորի համար։Երբ կրթությունը ներառական է, ապա դրանից շահում են երեխան, ընտանիքը, պետությունը և հասարակությունը։ Այն կրթության կազմակերպման գործընթաց է, որի հիմքում բոլոր երեխաների, այդ թվում նաև՝ հաշմանդամություն և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթություն ստանալու իրավունքն է։
                              Ներառական կրթությունն օգնում է հաղթահարելու խտրականությունը։
                              Հասարակության մեջ հաշմանդամություն ունեցող երեխաների նկատմամբ կանխակալ վերաբերմունքը բավական ամուր է արմատավորված։ Պատճառներն են՝տեղեկատվության բացակայությունը նրանց մասին ունեցած գիտելիքների, նրանց հարևանությամբ ապրելու փորձի բացակայությունը կամ պակասը։ Նման պատճառներով ստեղծված կարծրատիպերը կոտրելը բավական դժվար է։ Սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ բարենպաստ մթնոլորտում երեխաները ավելի հանգիստ, քան մեծահասակները, ընդունում են տարբերությունները։ Երեխաները մեր ապագա ծնողներն են, ուսուցիչները, փաստաբանները և քաղաքական գործիչները։ Եթե հաշմանդամություն ունեցող երեխաները ևս հաճախեն նույն դպրոցը, ինչ մնացածները, ապա բոլորի մեջ կձևավորվի անկանխակալ վերաբերմունք հաշմանդամություն ունեցող բոլոր մարդկանց նկատմամբ, և կարմատավորվի այն գիտակցությունը, որ հաշմանդամություն ունեցող մարդիկ հասարակության լիիրավ անդամներ են։

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information