Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Սոցիալական մանկավարժի դերը դպրոցում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հարգելի՛ Էմմա, հետաքրքիր թեմա եք քննարկման դրել, ես ակտիվորեն կմասնակցեմ քննարկումներին:

    Comment


    • ՍՐԲՈՒՀԻ ԲԱԼԱՍԱՆՅԱՆ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի՛ Էմմա, հետաքրքիր թեմա եք քննարկման դրել, ես ակտիվորեն կմասնակցեմ քննարկումներին:
      Շնորհակալություն,հարգելի՛ Սրբուհի,թեմայիս արձագանքելու և դրական կարծիքի համար։
      Ուրախ եմ,որ հավանեցիք։Սիրով կսպասեմ և կնայեմ Ձեր գրառումները։
      Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
      Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

      Comment


      • Էմմա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Շնորհակալություն,հարգելի՛ ohanjan,թեմայիս արձագանքելու և օգտակար գրառման համար։
        Իմ նշածը հոգեբանական խաղ է։Իսկ Ձեր նշված նկարների համար կան առանձին թեստեր,օրինակ՝<<Ինքնանկար>>,
        <<Տուն,ծառ,մարդ>>,<<Իմ ընտանիքը>>։
        Նշվածները և նմանատիպ թեստերը արդեն կան իմ այս և <<Զարգացնող խաղեր>>թեմաներում։Կարող եք նայել։Եթե
        ինչ-որ մի թեստ չլինի,ես կտեղադրեմ։
        Այդ թեստերը կարող եք գտնել նաև իմ ֆեյսբուքյան<<Հոգեբանական թեստեր>> էջում։
        Շնորհակալություն, հարգելի Էմմա, ձեր առաջարկած թեստերի համար,որոնց միջոցով հուսով եմ իմանալու թե երեխաների, թե ծնողների մասին:

        Comment


        • ohanjan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Շնորհակալություն, հարգելի Էմմա, ձեր առաջարկած թեստերի համար,որոնց միջոցով հուսով եմ իմանալու թե երեխաների, թե ծնողների մասին:
          Շնորհակալություն հարգելի՛ ohanjan,դրական կարծիքի համար։Իհարկե՛,արդյունք կտա։
          Ուրախ եմ,որ հավանեցիք և օգտակար եղա։
          Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
          Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

          Comment


          • Հղի կնոջ վրա ոչ մի դեպքում չի կարելի ձայն բարձրացնել

            Հղիությունը կնոջ կյանքում ամենակարևոր և ամենապատասխանատւ շրջաններից մեկն է և դա անմիջականորեն կապված է
            ապագա երեխայի բարեկեցության հետ: Վեճերը, արցունքները, խնդիրները և սթրեսը բացասական ազդեցություն են գործում
            հղի կնոջ և պտղի վրա:

            Պտղի թերզարգացում
            Տանը և աշխատավայրում սթրեսները հանգեցնում են դեպրեսիայի և դրա հետևանքով պտուղը բավարար չափով թթվածին
            չի ստանում:

            Սթրեսը ազդում է ուղեղի վրա
            Սթրեսի հորմոնի ազդեցության հետևանքով երեխաների մոտ նկատվում են թույլ մտավոր կարողություններ:

            Վաղաժամ ծննաբերություն
            Հղի կնոջ նյարդայնությունը կարող է բարձրացնել զարկերակային ճնշումը, ինչի հետևանքով կարող են լուրջ խնդիրներ ի
            հայտ գալ պտղի մոտ: Դա կարող է վաղաժամ ծննդաբերության պատճառ դառնալ:

            Ձեր երեխայի առողջությունը և բարեկեցությունը ձեր ձեռքերում է:

            http://infosarm.ru/archives/48712?fb...h05CHZkkaeHX_I
            Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
            Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

            Comment


            • Էմմա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Եկեք քննարկենք այս թեման։Ո՞վ է սոցիալական մանկավարժն և ինչպիսի՞ գործառույթներ ունի։
              Դժվար դաստիարակվող երեխաների սոցիալ-մանկավարժական և
              հոգեբանական բնութագիրը: ՙԴժվար երեխա՚ և ՙԴժվար դաստիարակվող երեխա՚
              հասկացությունների տարբերությունները: Այդպիսին դառնալու պատճառների
              վերաբերյալ տարբեր մասնա•ետների մոտեցումները: ՙԴժվար երեխան՚ ընտանիքում:
              Դեզադապտացված երեխաների սոցիալ-մանկավարժական վերականգնումը
              (ռեաբիլիտացիան) և ինտեգրումը հասարակություն: Երեխաների և դեռահասների
              դեզադապտացիայի հիմնական երեք տիպերը` ախտաբանական, հոգեսոցիալական և
              սոցիալական, նրանց արտահայտվածության տարբեր ձևերը: ՙԴժվար երեխայի՚ հետ
              սոցիալ-մանկավարժական աշխատանքի առանձնահատկությունները:
              Սոցիալական նորմերը և դրանց տեսակները: Դրանց մանկավարժական և
              հոգեբանական վերլուծությունը: Սոցիալական նորմերը որպես անձի վարքի
              կարգավորման գործոններ և դրանցից կատարվող շեղումները: Երեխաների շեղվող
              վարքի սոցիալ-մանկավարժական և հոգեբանական բնութա•րերը: Շեղվող վարքի
              ձևավորման վերաբերյալ տարբեր տեսությունների բնութագիրը: Երեխաների շեղվող
              վարքի նախադրյալները, պատճառները և դրա ձևավորմանը նպաստող գործոնները
              դեռահասության տարիքում: Երեխայի շեղվող վարքի ձևավորման հիմնական
              փուլերը և տեսակները: Ալկոհոլիզմը, թմրամոլությունը, մարմնավաճառությունը
              որպես շեղվող վարքի ձևեր: Մանկական ալկոհոլիզմի, թմրամոլության և
              մարմնավաճառության հիմնական պատճառները, դրանց ձևավորմանը նպաստող
              գործոնները, հետևանքները, կանխարգելման սոցիալ-մանկավարժական
              տեխնոլոգիաները:

              Comment


              • Նուշ Սերյոգինա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Դժվար դաստիարակվող երեխաների սոցիալ-մանկավարժական և
                հոգեբանական բնութագիրը: ՙԴժվար երեխա՚ և ՙԴժվար դաստիարակվող երեխա՚
                հասկացությունների տարբերությունները: Այդպիսին դառնալու պատճառների
                վերաբերյալ տարբեր մասնա•ետների մոտեցումները: ՙԴժվար երեխան՚ ընտանիքում:
                Դեզադապտացված երեխաների սոցիալ-մանկավարժական վերականգնումը
                (ռեաբիլիտացիան) և ինտեգրումը հասարակություն: Երեխաների և դեռահասների
                դեզադապտացիայի հիմնական երեք տիպերը` ախտաբանական, հոգեսոցիալական և
                սոցիալական, նրանց արտահայտվածության տարբեր ձևերը: ՙԴժվար երեխայի՚ հետ
                սոցիալ-մանկավարժական աշխատանքի առանձնահատկությունները:
                Սոցիալական նորմերը և դրանց տեսակները: Դրանց մանկավարժական և
                հոգեբանական վերլուծությունը: Սոցիալական նորմերը որպես անձի վարքի
                կարգավորման գործոններ և դրանցից կատարվող շեղումները: Երեխաների շեղվող
                վարքի սոցիալ-մանկավարժական և հոգեբանական բնութա•րերը: Շեղվող վարքի
                ձևավորման վերաբերյալ տարբեր տեսությունների բնութագիրը: Երեխաների շեղվող
                վարքի նախադրյալները, պատճառները և դրա ձևավորմանը նպաստող գործոնները
                դեռահասության տարիքում: Երեխայի շեղվող վարքի ձևավորման հիմնական
                փուլերը և տեսակները: Ալկոհոլիզմը, թմրամոլությունը, մարմնավաճառությունը
                որպես շեղվող վարքի ձևեր: Մանկական ալկոհոլիզմի, թմրամոլության և
                մարմնավաճառության հիմնական պատճառները, դրանց ձևավորմանը նպաստող
                գործոնները, հետևանքները, կանխարգելման սոցիալ-մանկավարժական
                տեխնոլոգիաները:
                Շնորհակալություն հարգելի՛ Նուշ Սերյոգինա թեմայիս արձագանքելու համար։Սակայն միայն վերնագրեր եք դրել։
                Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                Comment

                Working...
                X

                Debug Information