Աշխատանքը ներկայացնում է հասարակության մեջ խորհրդի բաց նիստի ` քննարկման իմիտացիա<< ցավոտ >. հարցի շուրջ. կրոնական փոքրամասնությունը ցանկանում է մզկիթ կառուցել այդ տարածքում: Բախվում են տարբեր սոցիալական խմբերի և քաղաքական շարժումների շահերը: Մամուլը մասնակցում է և գրի է առնում:
Նպատակները
Վարժությունը կօգնի `
1. Վիճելի հարցի շուրջ մշակել և առաջ քաշել տարբեր տեսակետներ,
2. Որոշել ժողովրդավարության և ընդունելի վարքագծի սահմանները,
3. ձևավորել հանդուրժող վերաբերմունք կոնֆլիկտի բոլոր կողմերի հանդեպ,
4. ձևավորել շփման, համագործակցության, տարբեր կարծիքներ արտահայտելու, ուրիշների կարծիքը հարգելու հմտություններ:
Կիրառվող մեթոդներ - դերային խաղ , քննարկում
Անհրաժեշտ նյութեր Ա1 և Ա4 չափսերի թղթեր, դերերի անուններով քարտեր:
Նախապատրաստում
Ա1 չափսի թղթին գրել այն դերերը, որ պետք է կատարեն մասնակիցները.
1. քաղաքապետ ` որպես նիստը նախագահող ,
2. քաղաքային խորհրդի անդամներ / 3-4 մարդ/ , որոնք տարբեր կուսակցություններ են ներկայացնում,
3. << Հանուն մեկ աշխարհի ` ընդդեմ քսենոֆոբիայի >> ՀԿ անդամներ / 3- 6 մարդ/,
4. << Բարի գալուստ մեր համայնք>> ակտիվ քաղաքացիների խորհրդի անդամներ / 3- 5 մարդ/ ,
5. մահմեդական համայնքի անդամներ / 3 -5 մարդ /,
6. մամուլ - լրագրողներ
7 . քաղաքացիներ / համայնքի բնակիչներ , որոնք մասնակցում են քննարկմանը/ :
Ընթացքը
Սկսում ենք իրավիճակի բացատրությունից . համայնքում պլանավորված է մզկիթի կառուցում: Այս հարցը լրջորեն մտահոգում է համայնքի անդամներին : Շատ արագ համայնքից բաց խորհուրդ է հավաքվում , որը պետք է քննարկի համայնքում բնակվող մահմեդական փոքրամասնության հայտարարությունը ` մզկիթի կառուցման վերաբերյալ: Ընդ որում մզկիթն իր չափսերով բարձր և մեծ պիտի լինի տարածքում եղած եկեղեցուց :
Աշխատանքը կատարել եմ դասղեկական ժամին, արդյունքը գոհացուցիչ էր, երեխաները բավականին ակտիվ էին, արտահայտեցին կարծիքներ, հնչեցին տեսակետներ, որոշ աշակերտներ ցուցաբերեցին անհանդուրրժողականություն դրսևորում :
Նախապես բացատրվեց << քսենեֆոբիա>> հասկացությունը :
Նպատակները
Վարժությունը կօգնի `
1. Վիճելի հարցի շուրջ մշակել և առաջ քաշել տարբեր տեսակետներ,
2. Որոշել ժողովրդավարության և ընդունելի վարքագծի սահմանները,
3. ձևավորել հանդուրժող վերաբերմունք կոնֆլիկտի բոլոր կողմերի հանդեպ,
4. ձևավորել շփման, համագործակցության, տարբեր կարծիքներ արտահայտելու, ուրիշների կարծիքը հարգելու հմտություններ:
Կիրառվող մեթոդներ - դերային խաղ , քննարկում
Անհրաժեշտ նյութեր Ա1 և Ա4 չափսերի թղթեր, դերերի անուններով քարտեր:
Նախապատրաստում
Ա1 չափսի թղթին գրել այն դերերը, որ պետք է կատարեն մասնակիցները.
1. քաղաքապետ ` որպես նիստը նախագահող ,
2. քաղաքային խորհրդի անդամներ / 3-4 մարդ/ , որոնք տարբեր կուսակցություններ են ներկայացնում,
3. << Հանուն մեկ աշխարհի ` ընդդեմ քսենոֆոբիայի >> ՀԿ անդամներ / 3- 6 մարդ/,
4. << Բարի գալուստ մեր համայնք>> ակտիվ քաղաքացիների խորհրդի անդամներ / 3- 5 մարդ/ ,
5. մահմեդական համայնքի անդամներ / 3 -5 մարդ /,
6. մամուլ - լրագրողներ
7 . քաղաքացիներ / համայնքի բնակիչներ , որոնք մասնակցում են քննարկմանը/ :
Ընթացքը
Սկսում ենք իրավիճակի բացատրությունից . համայնքում պլանավորված է մզկիթի կառուցում: Այս հարցը լրջորեն մտահոգում է համայնքի անդամներին : Շատ արագ համայնքից բաց խորհուրդ է հավաքվում , որը պետք է քննարկի համայնքում բնակվող մահմեդական փոքրամասնության հայտարարությունը ` մզկիթի կառուցման վերաբերյալ: Ընդ որում մզկիթն իր չափսերով բարձր և մեծ պիտի լինի տարածքում եղած եկեղեցուց :
Աշխատանքը կատարել եմ դասղեկական ժամին, արդյունքը գոհացուցիչ էր, երեխաները բավականին ակտիվ էին, արտահայտեցին կարծիքներ, հնչեցին տեսակետներ, որոշ աշակերտներ ցուցաբերեցին անհանդուրրժողականություն դրսևորում :
Նախապես բացատրվեց << քսենեֆոբիա>> հասկացությունը :
Comment