Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Պատժի ձևերը դպրոցում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Պատժի ձևերը դպրոցում

    Եկեք քննարկենք պատժի ձևերի մասին դպրոցում։Ինչպիսի՞ թույլատրելի և անթույլատրելի ձևեր կան դպրոցում։Ինչպիսի՞ ազդեցություն են ունենում դրանք երեխաների վրա։
    Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 06-12-17, 12:57.
    Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
    Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

  • #2
    էմմա-ի խոսքերից
    Պատժի ձևերը դպրոցում
    Եկեք քննարկենք պատժի ձևերի մասին դպրոցում։Ինչպիսի՞ թույլատրելի և անթույլատրելի ձևեր կան դպրոցում։Ինչպիսի՞ ազդեցություն են ունենում դրանք երեխաների վրա։
    Պատիժը դա դաս է, դաստիրակչական նպատակ: Աշխատեք այնպես անել, որ այդ դասը առավելագույն ձևով հասնի երեխային: Հիշե՛ք, ինչ դաստիարակելու եք, այն էլ ստանալու եք, հետո բողոքել չկա՛:
    Պատիժը չպետք է վնասի երեխայի առողջությանը` ոչ ֆիզիկական, ոչ հոգեկան: Եթե ուսուցչի և սովորողի միջև կա փոխադարձ հարգանք, ապա բավական է խիստ հայացք, և երեխան արդեն հասկանում է, որ վատ արարք է կատարել: Նա անկեղծ զղջում է, ընդունում է կատարածի մեղքը: Իսկ խոստովանությունը կլինի ավելի արժեքավոր, եթե լինի ինքնակամ, այլ ոչ պատժի միջոցով:
    Առաջարկում եմ ծանոթանալ <<Աշխարհի դպրոցների ամենադաժան պատիժները>> և <<Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում>> նյութերին հետևյալ հղումներով՝

    http://bomb.am/Post/27865714
    http://dpir.mskh.am/ka/node/531
    Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 30-10-17, 16:04.

    Comment


    • #3
      Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Պատիժը դա դաս է, դաստիրակչական նպատակ: Աշխատեք այնպես անել, որ այդ դասը առավելագույն ձևով հասնի երեխային: Հիշե՛ք, ինչ դաստիարակելու եք, այն էլ ստանալու եք, հետո բողոքել չկա՛:
      Պատիժը չպետք է վնասի երեխայի առողջությանը` ոչ ֆիզիկական, ոչ հոգեկան: Եթե ուսուցչի և սովորողի միջև կա փոխադարձ հարգանք, ապա բավական է խիստ հայացք, և երեխան արդեն հասկանում է, որ վատ արարք է կատարել: Նա անկեղծ զղջում է, ընդունում է կատարածի մեղքը: Իսկ խոստովանությունը կլինի ավելի արժեքավոր, եթե լինի ինքնակամ, այլ ոչ պատժի միջոցով:
      Առաջարկում եմ ծանոթանալ <<Աշխարհի դպրոցների ամենադաժան պատիժները>> և <<Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում>> նյութերին հետևյալ հղումներով՝

      http://bomb.am/Post/27865714
      http://dpir.mskh.am/ka/node/531
      Շնորհակալություն հարգելի Կարինե։Անպայման պետք է պատիժը չվնասի երեխայի առողջությանը։Սակայն հիմա պատժի ձևերից մեկը՝ծեծը բացասական ազդեցություն է ունենում երեխայի անհատական զարգացման վրա։
      Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
      Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

      Comment


      • #4
        Պատիժ: Ընդունելի և անընդունելի պատժի տեսակները
        Ինչպե՞ս ճիշտ պատժել երեխային, որպեսզի չվնասվի նրա հոգեկան աշխարհը և չխաթարվի տարիքային բնականոն զարգացումը: Այս հարցը հուզում է գրեթե բոլոր ծնողներին, քանի որ ճգնաժամային դրսևորումները, որոնք կապված են երեխաների տարիքային առանձնահատկությունների հետ, ծնողների կողմից ընկալվում են՝ որպես միտումնավոր կատարված քայլեր, և ուղեկցվում են պատժով: Սակայն, ելնելով երեխայի անձնային շահից, նրա բնականոն և ներդաշնակ զարգացումից, պետք է իմանալ, որ գոյություն ունեն պատժի ձևեր, որոնք կարելի է կիրառել, և կան այնպիսիները, որոնք արգելվում են: Փորձեմ առանձնացնել՝ դասակարգելով դրանք ընդունելի և անընդունելի պատժի տեսակների:
        Օգտվել եմ այս կայքից՝https://168.am/2017/06/25/811993.htm...8Xk.facebook։
        Գրածս թեմայի շարունակությունը կարդացեք այս կայքում։
        Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
        Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

        Comment


        • #5
          էմմա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Պատիժ: Ընդունելի և անընդունելի պատժի տեսակները
          Ինչպե՞ս ճիշտ պատժել երեխային, որպեսզի չվնասվի նրա հոգեկան աշխարհը և չխաթարվի տարիքային բնականոն զարգացումը: Այս հարցը հուզում է գրեթե բոլոր ծնողներին, քանի որ ճգնաժամային դրսևորումները, որոնք կապված են երեխաների տարիքային առանձնահատկությունների հետ, ծնողների կողմից ընկալվում են՝ որպես միտումնավոր կատարված քայլեր, և ուղեկցվում են պատժով: Սակայն, ելնելով երեխայի անձնային շահից, նրա բնականոն և ներդաշնակ զարգացումից, պետք է իմանալ, որ գոյություն ունեն պատժի ձևեր, որոնք կարելի է կիրառել, և կան այնպիսիները, որոնք արգելվում են: Փորձեմ առանձնացնել՝ դասակարգելով դրանք ընդունելի և անընդունելի պատժի տեսակների:
          Օգտվել եմ այս կայքից՝https://168.am/2017/06/25/811993.htm...8Xk.facebook։
          Գրածս թեմայի շարունակությունը կարդացեք այս կայքում։
          Հարգելի Էմմա, շատ կարևոր թեմա եք ընտրել քննարկման արժանացնելու համար, շնորհակալություն: Ես կարծում եմ ,որ ամեն դեպքում պիտի խուսափել ֆիզիկական պատժամիջոցներից , քանի որ շատ հաճախ ավելի բացասական արդյունք կարելի է ակնկալել: Շատ եմ կարևորում տարաբնույթ զրույցները, քննարկումները և անհրաժեշտության դեպքում զրկանքների ենթարկելը:
          Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 09-11-17, 02:05.
          Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

          Comment


          • #6
            Հարգելի գործընկերներ, մենք մոռանում ենք , որ ֆիզիկական պատժի իրավունքը չունենք . մանկավարժը նրա համար է , որ անհատական մոտեցմամբ, երեխայի հոգեբանությունը հասկանալով կարողանա ճիշտ լուծում տալ ծագած խնդիրներին: Հաճախ աշակերտները անկարգություն են անում ձանձրույթից, պարապությունից կամ դասը չհասկանալուց : Համոզված եմ , եթե կարողանանք նման աշակերտների համար հետաքրքիր դարձնել դասապրոցեսը և աշխատեցնել ինչպես հարկն է , նրանք անկարգություն անելու ժամանալ չեն ունենա:

            Comment


            • #7
              Լիովին համաձայն եմ Ձեզ հետ , հարգելի Փառանձեմ:Ամեն չարիք ծնվում է պարապությունից: Կարծում եմ զրույցներն էլ պիտի լինեն կշռադատված և չափավոր: Ամեն դեպքում պիտի պատկերացնես քեզ մեղադրյալի նույն աթոռին նստած և խնդրի լուծման լավագույն տարբերակներ փնտրես ՝ առանց ֆիզիկական և հոգեկան վնաս հասցնելու:
              Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

              Comment


              • #8
                Parandzem-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի գործընկերներ, մենք մոռանում ենք , որ ֆիզիկական պատժի իրավունքը չունենք . մանկավարժը նրա համար է , որ անհատական մոտեցմամբ, երեխայի հոգեբանությունը հասկանալով կարողանա ճիշտ լուծում տալ ծագած խնդիրներին: Հաճախ աշակերտները անկարգություն են անում ձանձրույթից, պարապությունից կամ դասը չհասկանալուց : Համոզված եմ , եթե կարողանանք նման աշակերտների համար հետաքրքիր դարձնել դասապրոցեսը և աշխատեցնել ինչպես հարկն է , նրանք անկարգություն անելու ժամանալ չեն ունենա:
                Շնորհակալություն արձագանքելու համար։Համամիտ եմ։Սակայն դեռ կան մանկավարժներ․ովքեր որպես պատժի միջոց օգտագործում են ծեծը։
                Սա էլ ասածիս հավաստիքը՝http://iravaban.net/173655.html
                Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                Comment


                • #9
                  Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հարգելի Էմմա, շատ կարևոր թեմա եք ընտրել քննարկման արժանացնելու համար, շնորհակալություն: Ես կարծում եմ ,որ ամեն դեպքում պիտի խուսափել ֆիզիկական պատժամիջոցներից , քանի որ շատ հաճախ ավելի բացասական արդյունք կարելի է ակնկալել: Շատ եմ կարևորում տարաբնույթ զրույցները, քննարկումները և անհրաժեշտության դեպքում զրկանքների ենթարկելը:
                  Շնորհակալություն արձագանքելու համար ։Համամիտ եմ։
                  Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 30-10-17, 16:05.
                  Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                  Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                  Comment


                  • #10
                    Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Պատիժը դա դաս է, դաստիրակչական նպատակ: Աշխատեք այնպես անել, որ այդ դասը առավելագույն ձևով հասնի երեխային: Հիշե՛ք, ինչ դաստիարակելու եք, այն էլ ստանալու եք, հետո բողոքել չկա՛:
                    Պատիժը չպետք է վնասի երեխայի առողջությանը` ոչ ֆիզիկական, ոչ հոգեկան: Եթե ուսուցչի և սովորողի միջև կա փոխադարձ հարգանք, ապա բավական է խիստ հայացք, և երեխան արդեն հասկանում է, որ վատ արարք է կատարել: Նա անկեղծ զղջում է, ընդունում է կատարածի մեղքը: Իսկ խոստովանությունը կլինի ավելի արժեքավոր, եթե լինի ինքնակամ, այլ ոչ պատժի միջոցով:
                    Առաջարկում եմ ծանոթանալ <<Աշխարհի դպրոցների ամենադաժան պատիժները>> և <<Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում>> նյութերին հետևյալ հղումներով՝

                    http://bomb.am/Post/27865714
                    http://dpir.mskh.am/ka/node/531
                    Շնորհակալություն , հարգելի Կարինե, կարևոր նյութ էր պարունակում Ձեր տեղադրած հղումը:
                    Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

                    Comment


                    • #11
                      Երեխային ծեծելու վտանգները. հետազոտություն
                      http://impoqrik.am/6-12%D5%A1%D5%B4%...%82%D5%B6.html
                      Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                      Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                      Comment


                      • #12
                        Ինչպե՞ս անվնաս պատժել երեխաներին։
                        http://www.aravot.am/2015/02/16/542424/
                        Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                        Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                        Comment


                        • #13
                          Կարելի է արդյոք պատժել երեխաներին
                          http://www.hogeban.info/childrens-punishment.php
                          Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                          Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                          Comment


                          • #14
                            էմմա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Պատժի ձևերը դպրոցում
                            Եկեք քննարկենք պատժի ձևերի մասին դպրոցում։Ինչպիսի՞ թույլատրելի և անթույլատրելի ձևեր կան դպրոցում։Ինչպիսի՞ ազդեցություն են ունենում դրանք երեխաների վրա։
                            Հարգելի՛ Էմմա հետաքրքիր թեմա եք քննարկում.աշխատանքային փորձը ցույց է տալիս,որ պատիժը երբեմն լինում է անտեղի,կան երեխաներ,որոնք բացարձակապես չեն հասկանում պատժի և դրա տեսակների ու հետևանքների մասին,նույնիսկ պատժվելուց հետո չեն ազդվում:
                            Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 30-10-17, 16:03.

                            Comment


                            • #15
                              Սիրանուշ Մուրադյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Հարգելի՛ Էմմա հետաքրքիր թեմա եք քննարկում.աշխատանքային փորձը ցույց է տալիս,որ պատիժը երբեմն լինում է անտեղի,կան երեխաներ,որոնք բացարձակապես չեն հասկանում պատժի և դրա տեսակների ու հետևանքների մասին,նույնիսկ պատժվելուց հետո չեն ազդվում:
                              Շնորհակալություն Սիրանույշ։Համամիտ եմ։Հիմա աշակերտները չարաճճի են։Բայց չպետք է թողնենք,որ իրենց ուզածով լինի։Պիտի նրբանկատորեն բացատրենք նրանց,որ չի կարելի խանգարել դասապրոցեսին։
                              Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 30-10-17, 16:04.
                              Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
                              Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information