Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ինչպես սերմանել սերը դեպի բնություն

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ինչպես սերմանել սերը դեպի բնություն

    Այս մեթոդով տեսլական է կրթել երիտասարդներին և խթանել առկա գետերի և վտակների, որպես կենդանի էկոհամակարգերի մասին իրազեկության մակարդակի բարձացումը։ Նպատակն է հետաքրքրելով ու ոգևորելով 9-15 ամյա դպրոցականներին ներգրավել գետերի կենսոլորտի ուսումնասիրության և ջրի որակի գնահատման արկածային աշխատանքներին։ Նշված առաջադրանքները նպատակաուղված են ամրապնդել երեխաների և բնության միջև եղած կապը և խրախուսել նրանց դառնալու բնության իրական պահպանողներ ու պաշտպաններ։
    Վերջին խմբագրողը՝ Xanum; 21-02-21, 20:50.

  • #2
    Xanum-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս մեթոդով տեսլական է կրթել երիտասարդներին և խթանել առկա գետերի և վտակների, որպես կենդանի էկոհամակարգերի մասին իրազեկության մակարդակի բարձացումը։ Նպատակն է հետաքրքրելով ու ոգևորելով 9-15 ամյա դպրոցականներին ներգրավել գետերի կենսոլորտի ուսումնասիրության և ջրի որակի գնահատման արկածային աշխատանքներին։ Նշված առաջադրանքները նպատակաուղված են ամրապնդել երեխաների և բնության միջև եղած կապը և խրախուսել նրանց դառնալու բնության իրական պահպանողներ ու պաշտպաններ։
    Հետաքրքիր և օրինակելի գաղափար է միանշանակ այն միտքը, որ երեխաները պետք է լինեն <բնության իրական պահպանողներն ու պաշտպանները>: Այսօրվանից նրանք պիտի պաշտպանեն այն, ինչի տերն իրենք են դառնալու վաղը: Եվ դպրոցն այս հարցում պիտի լինի առաջամարտիկ նմանօրինակ կրթության հարցում, մինչդեռ ի՞նչ ենք մենք տեսնում այսօր. օրինակ` դպրոցների կազմակերպած շաբաթօրյակներին մասնակցում է աշակերտների չնչին մասը միայն,բայց իմ կարծիքով պիտի մասնակցի գոնե կեսից ավելին....

    Comment


    • #3
      ՍԱԹԵՆԻԿ ԲԱԴԱԼՅԱՆ-ի խոսքերից Նայել գրառումը

      Հետաքրքիր և օրինակելի գաղափար է միանշանակ այն միտքը, որ երեխաները պետք է լինեն <բնության իրական պահպանողներն ու պաշտպանները>: Այսօրվանից նրանք պիտի պաշտպանեն այն, ինչի տերն իրենք են դառնալու վաղը: Եվ դպրոցն այս հարցում պիտի լինի առաջամարտիկ նմանօրինակ կրթության հարցում, մինչդեռ ի՞նչ ենք մենք տեսնում այսօր. օրինակ` դպրոցների կազմակերպած շաբաթօրյակներին մասնակցում է աշակերտների չնչին մասը միայն,բայց իմ կարծիքով պիտի մասնակցի գոնե կեսից ավելին....
      Շնորհակալություն արձագանքի համար, ես լիովին համաձայն եմ Ձեզ հետ:

      Comment


      • #4
        Xanum-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Այս մեթոդով տեսլական է կրթել երիտասարդներին և խթանել առկա գետերի և վտակների, որպես կենդանի էկոհամակարգերի մասին իրազեկության մակարդակի բարձացումը։ Նպատակն է հետաքրքրելով ու ոգևորելով 9-15 ամյա դպրոցականներին ներգրավել գետերի կենսոլորտի ուսումնասիրության և ջրի որակի գնահատման արկածային աշխատանքներին։ Նշված առաջադրանքները նպատակաուղված են ամրապնդել երեխաների և բնության միջև եղած կապը և խրախուսել նրանց դառնալու բնության իրական պահպանողներ ու պաշտպաններ։
        Սիրելի Խանում, իրոք երկրագունդը ունի մեր պաշտպանության կարիքը, և շատ կարևոր է ամրապնդել կապը բնության և մարդու միջև։ Եվ այդ սիրո առաջին հունդերը պետք է ցանել դեռ դպրոցում։ Շնորհակալություն նման կարևոր թեմային անդրադառնալու համար։

        Comment


        • #5
          Հասմիկ Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

          Սիրելի Խանում, իրոք երկրագունդը ունի մեր պաշտպանության կարիքը, և շատ կարևոր է ամրապնդել կապը բնության և մարդու միջև։ Եվ այդ սիրո առաջին հունդերը պետք է ցանել դեռ դպրոցում։ Շնորհակալություն նման կարևոր թեմային անդրադառնալու համար։
          Բարև բոլորին, Հասմիկ ջան շնորհակալություն ջերմ խոսքերի համար, դա ինձ համար շատ կարևոր է: Առաջիկայում ես կգրեմ մի քանի հետաքրքիր խաղեր, որոնք կարող եք կիրառել բնության գրկում և դասը ավելի հետաքրքիր կդառնա: Այն և հիշողության համար է, և կապում է աշակերտին բնության հետ:

          Comment


          • #6
            Հարգելի Խանում համամիտ եմ Ձեզ հետ,քանի որ Հայաստանը սակավաջուր երկիր է և անչափ կարևոր է բոլորիս մասնակցությունը բնական ռերսուսների օգտագործման ուղիների կատարելսգործման մեջ:

            Comment

            Working...
            X

            Debug Information