Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ուսուցչի աշխատանքի գնահատում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ուսուցչի աշխատանքի գնահատում

    Հարգելի գործընկերներ, առաջարկում եմ քննարկել, թե ինչպես կարելի է գնահատել ուսուցչին: Ինչ չափանիշների և ինչ բնութագրիչների հիման վրա կարելի է գնահատել ուսուցչին:
    Ես առաջին հերթին առաջարկում եմ գնահատել ուսուցչին տարեվերջում: Կարծում եմ, որ պետք է կարևորել, թե ինչ արդյունք է ապահովել տվյալ ուսուցիչը այդ ուստարում: Բացի արդյունքից որոշել նաև որակը:
    Սպասում եմ նոր առաջարկների:

  • #2
    Ուսուցչի գնահատման մյուս բաղադրիչը, կարծում եմ, պետք է լինի դասերը պլանավորելու և վարելու հմտությունը։ Այն կարելի է գնահատել 1-5 միավորով։

    Comment


    • #3
      Ռուզաննա Ներսիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Ուսուցչի գնահատման մյուս բաղադրիչը, կարծում եմ, պետք է լինի դասերը պլանավորելու և վարելու հմտությունը։ Այն կարելի է գնահատել 1-5 միավորով։
      Ասացե՛ք խնդրեմ, դասերը պլանավորել ասելով՝ նկատի ունեք ամենօրյա պլան -կոնսպեկտնե՞րը:

      Comment


      • #4
        Հարգելի' Ռուզաննա,հետաքրքիր թեմա եք առաջ քաշել։ Իսկ այդ գնահատումը դասալսումներից հետո պետք է կատարվի։

        Comment


        • #5
          Հարգելի' Ռուզաննա,հետաքրքիր թեմա եք առաջ քաշել,սակայն ոչ միշտ է ստացվում ճիշտ գնահատել, կարծում եմ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել, կազմել չափորոշիչներ, ըստ որի կարելի է գնահատել:

          Comment


          • #6
            Ուսուցչին գնահատելու տարբեր չափանիշներ կան, որոնց մի մասն օգտագործվում է դասալսումների և դրանց քննարկումների ժամանակ: Սակայն միայն դասով չէ, որ պետք է ուսուցիչը գնահատվի: Ոչ մի ուսուցիչ չի կարող լավը կոչվել, եթե օժտված չէ այն արժեքային համակարգով, ինչը առաջին հերթին պետք է աշակերտին:

            Comment


            • #7
              star1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Ուսուցչին գնահատելու տարբեր չափանիշներ կան, որոնց մի մասն օգտագործվում է դասալսումների և դրանց քննարկումների ժամանակ: Սակայն միայն դասով չէ, որ պետք է ուսուցիչը գնահատվի: Ոչ մի ուսուցիչ չի կարող լավը կոչվել, եթե օժտված չէ այն արժեքային համակարգով, ինչը առաջին հերթին պետք է աշակերտին:
              Համամիտ եմ Ձեզ հետ, հարգելի' star1:

              Comment


              • #8
                Հարգելի Ռուզաննա լավ թեմա եք առաջադրել, շնորհակալություն:
                Շատ կարևորում եմ ինքնագնահատումը, ինքնավերլուծությունը:
                Առաջարկում եմ մի քանի հարց մտորելու համար:

                1. Գոհ եք արդյո՞ք Ձեր դասից: Ինչու՞:
                2. Ի՞նչն ամենից շատ դուր եկավ:
                3. Ի:նչն այլ կերպ կանեիք: Ինչու՞:
                4. Ո՞ր աշակերտը Ձեզ զարմացրեց:
                5. Այս դասը սովորական դաս էր, թե՞ այն ավելի լավ կարելի էր նախապատրաստել:
                6. Հաճախ եք արդյո՞ք փոխում դասի տիպը, դասավանդման մեթոդները:
                7. Դասի ընթացքում դուք «մենակատար եք», թե՝ «դիրիժոր»:
                8. Դուք հեշտությա՞մբ եք աշխատում այս դասարանում:
                9. Այս դասարանի ո՞ր աշակերտն է հատուկ ուշադրություն պահանջում: Ինչպե՞ս եք դուք այդ խնդիրը լուծում:

                Comment


                • #9
                  Մինասյան Լիլիթ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հարգելի Ռուզաննա լավ թեմա եք առաջադրել, շնորհակալություն:
                  Շատ կարևորում եմ ինքնագնահատումը, ինքնավերլուծությունը:
                  Առաջարկում եմ մի քանի հարց մտորելու համար:

                  1. Գոհ եք արդյո՞ք Ձեր դասից: Ինչու՞:
                  2. Ի՞նչն ամենից շատ դուր եկավ:
                  3. Ի:նչն այլ կերպ կանեիք: Ինչու՞:
                  4. Ո՞ր աշակերտը Ձեզ զարմացրեց:
                  5. Այս դասը սովորական դաս էր, թե՞ այն ավելի լավ կարելի էր նախապատրաստել:
                  6. Հաճախ եք արդյո՞ք փոխում դասի տիպը, դասավանդման մեթոդները:
                  7. Դասի ընթացքում դուք «մենակատար եք», թե՝ «դիրիժոր»:
                  8. Դուք հեշտությա՞մբ եք աշխատում այս դասարանում:
                  9. Այս դասարանի ո՞ր աշակերտն է հատուկ ուշադրություն պահանջում: Ինչպե՞ս եք դուք այդ խնդիրը լուծում:
                  Շնորհակալություն, հարգելի Լիլիթ,կարծում եմ ՝ այս հարցերը պետք կգան ուսուցչին՝ դասը գնահատելու համր։

                  Comment


                  • #10
                    Արաքսյա Սաղոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Համամիտ եմ Ձեզ հետ, հարգելի' star1:
                    Իհարկե սխալ կլինի ուսուցչին գնահատել միայն դասալսումների հիման վրա։ Հիմա ես մշակում եմ ուսուցչի գնահատման չափանիշներ և շուտով կտեղադրեմ պաշարների շտեմարան։ Ասեմ , որ գնահատման չափանիշների մեջ ներառելու եմ նաև, թե ինչ չափով է ուսուցիչը մասնակից դպրոցի կյանքին, անգամ պետք է հաշվի առնել նրա հագուկապը։

                    Comment


                    • #11
                      Գյուլնարա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հարգելի' Ռուզաննա,հետաքրքիր թեմա եք առաջ քաշել,սակայն ոչ միշտ է ստացվում ճիշտ գնահատել, կարծում եմ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել, կազմել չափորոշիչներ, ըստ որի կարելի է գնահատել:
                      Հարգելի Գյուլնարա, փորձում եմ մշակել գնահատման համընդգրկուն չափանիշներ։ Սիրով կտեղեկացնեմ, երբ պատրաստ լինի։

                      Comment


                      • #12
                        Արաքսյա Սաղոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի' Ռուզաննա,հետաքրքիր թեմա եք առաջ քաշել։ Իսկ այդ գնահատումը դասալսումներից հետո պետք է կատարվի։
                        Հարգելի Սողոյան Արաքսյա, գնահատումը պետք է կատարել տարվա մեջ մեկ կամ երկու անգամ:

                        Comment


                        • #13
                          Շատ կարևոր է , որ մարդ նվիրված է աշխատում:

                          Comment


                          • #14
                            Ուսուցչին գնահատելիս պետք է հաշվի առնել, թե նա ինչպես է աշխատում օժտված երեխաների հետ։ Պետք է նրանց գնահատել օլիմպիադաներին մասնակցած աշակերտների թվով, հաղթած աշակերտների թվով։

                            Comment


                            • #15
                              Ռուզաննա Ներսիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Ուսուցչին գնահատելիս պետք է հաշվի առնել, թե նա ինչպես է աշխատում օժտված երեխաների հետ։ Պետք է նրանց գնահատել օլիմպիադաներին մասնակցած աշակերտների թվով, հաղթած աշակերտների թվով։
                              Հարգելի Ռուզաննա հետաքրքիր թեմա եք առաջադրել։
                              Ես համամիտ եմ Ձեզ հետ։

                              Comment

                              Working...
                              X