Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ուսուցչի ինքնարկրթության կազմակերպման ձևերն ու մեթոդները?

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ուսուցչի ինքնարկրթության կազմակերպման ձևերն ու մեթոդները?

    Ուսուցչի մասնագիտական ցարգացման կարևոր պայմանը նրա՝ ինքնակրթությամբ զբաղվելու խնդիրն է: Կա այսպիսի բանաձևում՝ «Արվեստի մեջ փայլատակում է տաղան-դավորը, կրթության մեջ՝ ինքնակրթությամբ զբաղվողը»: Այո, համոզմունք են դառնում միայն այն գիտելիքները, որոնք մարդ ձեռք է բերել ինքնուրույն կրթական գործունեություն ծավալելու ընթացքում:
    Ուսուցչի ինքնակրթության և ինքնազարգացման հարցի հնչեղությունը պայմանավոր-ված է վերջինիս ոչ թե անհատական, այլ իր բովանդակությամբ և նպատակներով հասարակական արժեք ներկայացնող հարցով: Ինքնակրթությամբ զբաղվելու ունակությունը որոշվում է յուրաքանչյուր մանկավարժի մտավոր կարողության չափանիշներով: Ինքնակրթությամբ զբաղվելու ցանկությունը կախված է մի շարք գործոններից. ինքնակրթվելու անհրաժեշտության գիտակցում, ժամանակի ոգով աշխատող ուսուցիչ լինելու ցանկություն, լրացուցիչ որոշակի ժամանակի տրամադրում, դրդապատճառների առկայություն կամ բացակայություն և այլն:
    Որպես խթան կարելի է ուշադրության արժանացնել այնպիսի կարևորագույն գործոններ, ինչպիսիք են՝


     Ստեղծագործելու ցանկություն
     Տեղեկատվական աղբյուրների հետ ամենօրյա աշխատանք
     Մրցակցություն
Working...
X

Debug Information