Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Աշակերտ ուսուցիչ փոխհարաբերությունները

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Աշակերտ ուսուցիչ փոխհարաբերությունները

    Ինձ շատ է դուր գալիս աշակերտ ուսուցիչ փոխհարաբերությունները, այն դեպքում , երբ աշակերտը ազնվությամբ սովորում ե բոլոր առարկաները
    Վերջին խմբագրողը՝ Chuk; 05-08-10, 22:04. Պատճառը՝: Վրիպակի շտկում

  • #2
    Ուսուցիչը լավ է վերաբերվում և' լավ սովորողին, և' վատ սովորողին:

    Comment


    • #3
      Ինձ շատ է դուր գալիս աշակերտ ուսուցիչ փոխհարաբերությունները, այն դեպքում , երբ աշակերտը ազնվությամբ սովորում ե բոլոր առարկաները
      Սիրելի nazelka, ուրախացա, որ գրածիդ մեջ շփոթմունք կար։ Զգում էի, որ ինչ որ բան այն չի։


      Ինչ վերաբերվում է
      Ուսուցիչը լավ է վերաբերվում և' լավ սովորողին, և' վատ սովորողին:
      մտքին, ապա իսկապես ուսուցչի մոտեցումը պետք է լինի անկողմնակալ, առանց վերապահումների։
      Վերջին խմբագրողը՝ manush; 06-08-10, 12:36.
      Մանուշակ Ավետիսյան
      Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
      ՏՀՏ բովանդակության բաժնի պետ

      Comment


      • #4
        Իսկապես շատ հաճելի է ձեզ հետ զրուցել և շատ շնորհակալ եմ ինձ հասկանալու համար:

        Comment


        • #5
          Կան այնպիսի աշակերտներ, որոնք մտածում են թե ուսուցիչը իրենց թշնամին է: Եվ այդ մտածելակերպը հնարավոր չէ հանել այդ աշակերտնեի միջից, եթե նույնիսկ ուսուցիչը իր հետ շատ լավ վարվի:

          Comment


          • #6
            Ինչքան էլ որ ուսուցիչը ասի, թե բոլորին էլ հավասարաչախ է սիրում ---չհավատաք, սիրելի աշակերտներ, միևնույն է, նա լավ սովորող աշակերտին ավելի շատ է սիրում:

            Comment


            • #7
              LEVON-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Ինչքան էլ որ ուսուցիչը ասի, թե բոլորին էլ հավասարաչախ է սիրում ---չհավատաք, սիրելի աշակերտներ, միևնույն է, նա լավ սովորող աշակերտին ավելի շատ է սիրում:
              Լիովին համաձայն եմ ձեզ հետ , քանի որ ուսուցիչը լավ սովորող աշակերտին հնարավորություն է տալիս ուղղել իր սխալները, իսկ վատ սովորողին ՝ ոչ:

              Comment


              • #8
                LEVON-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Ինչքան էլ որ ուսուցիչը ասի, թե բոլորին էլ հավասարաչախ է սիրում ---չհավատաք, սիրելի աշակերտներ, միևնույն է, նա լավ սովորող աշակերտին ավելի շատ է սիրում:
                Կարծում եմ, որ եթե վատ սովորող աշակերտը միայն վատ սովորի, ուսուցիչը իրեն էլ կսիրի:
                Ցավոք, շատ աշակերտներ բացի վատ սովորելուց, նաև իրենց «լավ չեն պահում դասաժամերին» Իսկ ուսուցիչն էլ, բնականաբար, չի սիրի այնպիսի աշակերտի, որն իր դասը խանգարում է:
                Ուսուցիչը ավելի շատ սիրում է այնպիսի աշակերտի, որն հարգում է տվյալ առարկան և պարտաճանաչ սովորում է իր դասերը, սակայն եթե աշակերտը չի էլ սովորում, համենայն դեպս չի խանգարում դասը ու վերը նշված, առարկան հարգող աշակերտներին: Ես չեմ ցանկանում վատաբանեմ կամ վիրավորեմ որևէ աշակերտի, միայն մեկնաբանում եմ իրականությունը...

                Comment


                • #9
                  Համլետ ջան, համամիտ եմ քեզ հետ:

                  Շատ կուզենայի, որ շատ աշակետրներ ունենային քո աշխատասիությունը, պատրաստակամությունը, ուսուցչի նկատմամբ հարգանքը: Հպարտանում եմ, որ քեզ նման աշակերտ ունեմ:
                  Ռուզան Ստեփանյան
                  ՀՀ ԿԳՆ, Կրթության ազգային ինստիտուտ, Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բաժնի վարիչ: “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի ինստրուկտոր

                  Comment


                  • #10
                    Ուսուցչի համար կարևոր չէ աշակերտը վատ է սովորում,թե լավ:Բոլոր աշակերտներն էլ նախ և առաջ երեխաներ են,իսկ վատ երեխաներ չկան,դրա համր էլ համամիտ չեմ ձեզ հետ,որ ուսուցիչը տարբերություն է դնում աշակերտների մեջ,և մեկին հնարավորություն տալիս է մյուսին՝ոչ:Հարգելի ANUL եթե ուսուցիչը տեսնի,որ եթե վատ սովորող աշակերտին հնարավորություն տա,նա կշտկի իր սխալները և պարտաճանաչորեն ներկայանա դսաին ապա հաստատ կտա այդ հնարավորությունը,բայց աշակերտ կա հնարավորություն էլ են տալիս նույնն է/նկատի ունեմ չի սովորում/,չեն էլ տալիս նույնն է:Չեմ ցանկանում վիրավորել որևէ աշակերտի,բայց կարծում եմ ,որ այն աշակերտները որունց ուսուցիչը հնարավորություն է տալիս,գոնե պետք է ինքնքասիրություն ունենան և օգտվեն դրանից՝գոնե հորգելով ուսուցչին:
                    Ես կարող եմ պայքարել աշխարհի դեմ մեկ ձեռքով, եթե միայն դու բռնես մյուս ձեռքս...♥

                    Comment


                    • #11
                      Երեխան երբ չի լսում դասը կամ ընդհանրապես չի ուզում սովորել, նա ինչ որ բանով պետք է զբաղվի և ինքնստինքյան ստացվում է, որ խանգարում է դասը: Իսկ կա աշակերտների խումբ, որոնք ամբողջ դասի ընթացքում ակտիվ են: Դե արի ու մի սիրիր ակտիվ աշակերտին մի քիչ ավելի շատ......Դա մեզնից անկախ է ստացվում:
                      Փորձում եմ գրավել բոլորի ուշադրությունը և մաթեմատիկան կապում եմ մեր առօրյա կյանքին: Տեսնում եմ, որ համակ ուշադրությամբ լսում են, բայց հենց նորից անցնում եմ բուն նյութին/ որը չես կարող չանել/ ,նորից մտնում են սեղանի տակ ու քչփչում:
                      Սա գալիս է նրանից, որ մեր մատաղ սերունդը համոզված չէ, որ իր սեփական գիտելիքները նրան կկերակրեն: Այ երբ որ համոզված լինեն , ամեն ինչ կփոխվի:
                      Պետությունը այստեղ գործ ունի անելու, բայց չի անում.......Սպասենք.........
                      Վերջին խմբագրողը՝ LEVON; 22-02-11, 20:46.

                      Comment


                      • #12
                        Կան աշակերտներ որոնք ուսուցչին համարում են իրենց թշնամի: Նրանք մտածում են որ ուսուցիչները իրենց դեմ են գործում: Դա շաաաաաա~~~աաատ վատ է և արի ու տես, որ ոմանք խրախուսում են դա:

                        Comment


                        • #13
                          Slavik-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Կան աշակերտներ որոնք ուսուցչին համարում են իրենց թշնամի: Նրանք մտածում են որ ուսուցիչները իրենց դեմ են գործում: Դա շաաաաաա~~~աաատ վատ է և արի ու տես, որ ոմանք խրախուսում են դա:
                          Այդ խրախուսողները հաճախ լինում են հենց ծնողները:Շատ ծնողներ կան որոնց համար կարևոր է միայն թե ինչ գնահատական է ստանում իրենց երեխան,իսկ թե արդյոք արժանի է այդ երախան բարձր գնահատականի նրանց արդեն չի հուզում:Կարծում եմ այս առումով կրթական մակարդակի բարելավման գործում մեծ դեր ունեն ծնողները,նրանք պետք է իրենց երեխաների մեջ սերմանեն ուսման նկատմամբ սեր և առաջին հերթին հետաքրքրվեն իրենց երեխայի ստացած գիտելիքներով,այլ ոչ թե՝ գնահատականներով:Իհարկե կան շատ ծնողներ որոնք հենց այդպես էլ վարվում են,ի վերջո շատերն են հասկանում,որ աշակերտը մի օր կարող է դասին լավ պատրաստված չլինել և ցածր գնահատական ստանալ,բայց հաջորդ դասին շտկի իր սխալը և նախորդ դասին ստացած գնահատականը ոչ մի կերպ չազդի նրա գիտելիքների վրա:Այդ գնահատականները սինվոլիկ բնույթ են կրում և չարժէ դրանց համար կռիվ անել,ինչպես անում են շատ ծնողներ և աշակերտներ,հատկապես գյուղերի դպրոցներում:
                          Ես կարող եմ պայքարել աշխարհի դեմ մեկ ձեռքով, եթե միայն դու բռնես մյուս ձեռքս...♥

                          Comment


                          • #14
                            Ծնողներ կան, որ հարցի խորությունը չհասկանալով ասում են, թե մի հատ թվանշան է էլի , ի՞նչի համար չես դնում: Եթե փորձես բացատրել, թե այդ սիմվոլիկ գնահատականը դատարկ է, ասում են, թե ամբողջ երկիրն է դատարկ, իսկ դու..........

                            Comment


                            • #15
                              Հարգելիդ իմ Ավրորա, չեմ կարծում, թե հատկապես գյուղերում է գնահատականի նկատմամբ նման վերաբերմունք...

                              Comment

                              Working...
                              X