Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ո՞վ և ինչպե՞ս պետք է ստեղծի դպրոցական կայքերը. առկա խնդիրներ

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • expert
    replied
    anush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ եք կարծում կարող է մեկ մարդը ստեղծել որակյալ, էսթետիկ, գրագետ կայք: Կարծում եմ` որքան էլ բազմակողմանի զարգացած լինի նա, դա անհնար է: Կայքի վրա պետք է աշխատեն տարբեր ոլորտների մասնագետներ: Միայն այդ դեպքում կբավարարվեն ձեր նշած բոլոր պայմանները:
    Միանգամայն համաձայն եմ Ձեր կարծիքի հետ Անուշ: Անհնար է ստեղծել նորմալ որակյալ կայք եթե չկա աշխատանքային խումբ, որը պիտի պարունակի դիզայներ, վեբդիզայներ, ֆոտո նկարիչ, եթե մեկ լեզվով է տվյալ լեզվի գրագետ մասնագետ, խմբագիր: Գոնե այսքանը պետք է եվ չմոռանամ նշել, որ կայքը դա ինչ է՞ կայքը դա ինֆորմացիայի աղբյուր պիտի հանդիսանա տվյալ հաստատության մասին: Իսկ մեր (հզոր) ոեբծրագրավորողները անգամ գաղափար չունեն դիզայնը ինչ բան ե նկարչությունը ինչ բան է: Յուրաքանչյուր կայք պարտադիր կերպով պիտի ունենա ճարտարապետ, որը եվ պատասխան տա պահանջվող նախագծի համար: Քանզի Հայստանում 1989 թվականից հետո դարձել է ՃՈՐՏԱՏԻՐԱԿԱՆ կարգեր: եթե մեկ աշխատանքից ավել բան չես անում ուրեմ քո հարցե դնում են կրճատման: Էլ ուր մնաց որակյալ ԿԱՅՔ պատրաստելու գաղափարը:

    Հարգելի Անուշ ես նախապես հայտնում եմ իմ ներողությունը քանի, որ ձեր համբերությունը միքիչ չարաշահում եմ : Հուսամ, որ ինչոր չափով հասկացաք ինձ:
    Վերջին խմբագրողը՝ expert; 23-02-15, 11:47.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • nasa-fx
    replied
    Բարև Ձեզ

    Ես տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մասնագետ եմ (աշխատել եմ այդ ոլորտում 10+ տարի) և որոշելով ինձ նվիրել փոքր մարդկանց երեխաներին , փոխեցի իմ մասնագիտությունը և հիմա դասավանդում եմ Երևանի դպրոցներից մեկում: Դպրոցը կայք չունի, ու ես իմ գիտելիքներով (շատ թե քիչ) ցանկանում եմ ստեղծել կայք, սակայն տեղյակ չեմ դա անելու համար բացի դպրոցի տնօրենից այլ մարդկանց թույլատվությունը հարկավո՞ր է թե՞ ոչ: Կա՞ն արդյոք պետական ստանդարտներ (ինչպիսին ՌԴ-ում է) միայն համաձայն որին կարելի է կայք կառուցել:
    Խնդրում եմ հուշեք ինձ այս հարցում ... եթե ամեն ինձ այնքան բարդ չէ ինչքան ես եմ պատկերացնում, ես կցանկանաի սկսել այդ աշխատանքը:

    Հարգանքներով՝
    Ինֆորմատիկայի ուսուցիչ

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • arm.150yan
    replied
    Հարգելի Susanna31 (Սուսաննա), այս թեմայում մենք քննարկում ենք կայք ստեղծելու հետ կապված հարցերը, իսկ քննադատության մասին` եթե ուշադիր հետևում եք քննարկումներին, ոչ մի խոսք չկա: Ընդհակառակը, փորձում են օգնել ինֆորմատիկա առարկայի ուսուցիչներին` եթե կա հնարավորություն, եթե դպրոցն ունի համապատասխան միջոցներ և ուսուցիչն ունի համապատասխան գիտելիքներ (եթե ոչ, ապա կազմակերպել դասընթացներ) ու շատ մեծ ցանկություն (չնայած ցածր վրձատրություն), ապա իր դպրոցի համար ստեղծի կայք, որը հնարավորություն կտա ձեր դպրոցին ներկայանալ հանրությանը իր բոլոր լավ ու վատ կողմերով, առցանց կապ ունենալ մյուս դպրոցների հետ, կազմակերպել միջոցառումներ, որևէ հարցոում իրար օգնելու հնարավորություններ ունենալ ավելի արագ, ճանաչել բոլոր գործընկերներին, բարձրացնել ինֆորմատիկա առարկայի ուսուցչի աշխատավարձը և այլ շատ ու շատ այլ հուզող հարցեր դարձնել հասանելի և քննարկվող, որոնց արդյունքում հուսով ենք, որ շատ հարցեր կհանգեն համապատասխան ելակետի ...
    Հարգանքով` Արմենուհի Հարությունյան
    Գյումրու թիվ 15 դպրոց:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Գագիկ
    replied
    Իսկ ո՞վ է քննադատել ինֆորմատիկայի ուսուցչին: Եթե ուշադիր կարդաք, կտեսնեք, որ քննատադություն չկա, ավելին,,,

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Susanna31
    replied
    Ըստ ձեզ կայքը պետք է պատվիրենք ծանոթ-հարեվանի մոտ ???Միգուցե վերապատրասումերը 10 տարի առաջ են եղել???Հիշեք երբ է եղել այս տեմայով վերապատրաստում և ում կողմից??? Ինչ հեշտ է քննադատել ինֆորմատիկայի ուսուցչին:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Susanna31
    replied
    Ուզում եմ կայք ստեղծել սովորել

    Ուզում եմ կայք ստեղծել սովորել:Ինքնուրույն որոնումների մեջ եմreamweaver ի բոլոր հնարավոր և անհնար դասագրքերը արդեն համակարգչիս մեջ են:Դրա հետ մեկ տեղ ուսումնասիրում եմ Flash ծրագիրը :Ժամանակատար աշխատանք է:Որոշ տեսադասեր վճարովի են, այստեղ խնդիրներ են առաջանում....
    Եթե ուզումեք ինքնուրույն կայք ստեղծել ,ապա փնտրեք դասեր և տեսադասեր Dreamweaver,HTML,FLASH,Photoshop,javaScript,Total Commander,CSS,RAMBLER TOP100,և այլն... Փորձեք գլուխ հանել,հաստատ մի բան կստացվի...

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Գագիկ
    replied
    Ես իմ կարծիքը հայտնել եմ, թե դպրոցներին ինչպես պետք է օգնել (օգնել, բայց չպարտադրել)` համաձայնվելով Արտակի թվարկած երեք տարբերակներից երրորդի հետ: Լրիվ համաձայն եմ նաև Արտակի այն մտքին, որ կայքը զրոյից ստեղծելու համար պիտի աշխատեն մի քանի մասնագետ:

    Շարունակելով այս տարբերակի օգտին հիմնավորումները` մի համեմատություն եմ ուզում անել. դպրոցական կահույքը դպրոցի աշխատողները պիտի պատրաստե՞ն: Եթե մի դպրոց դրա հնարավորությունը ունի, դա չի նշանակում, որ պետք է վերապատրաստել մյուս դպրոցների համապատասխան աշխատողներին, որ իրենք էլ կարողանան իրենց դպրոցի կահույքը պատրաստեն: Ասեմ, որ այլ օրինակներ էլ կարելի է բերել, ու ես կայքն ու կահույքը չեմ նույնացնում:

    Մի բան էլ. այս քննարկումներին մասնակցել են մարդիկ` ներկայանալով այդ օգործի հմուտ մասնագետներ, բայց համապատասխան դպրոցների կայքերը ես չեմ տեսնում կամ տեսնում եմ սովորական, առանձնապես աչքի չընկնող կայքեր: Ուրեմն, նման մասնագետի առկայությունն էլ դեռ շատ բան չի նշանակում: Այդ դեպքում չեմ հասկանում նորերին վերապատրաստելու կամ պատրաստելու իմաստը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Chuk
    replied
    dminasyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արտակ,



    Ուշադիր հետևելով արտահայտված մտքերին, այնուամենայնիվ ես դեմ եմ <պատրաստին հարմարեցնելու> գաղափարից, ավելի լավ կլինի մենք օգնենք, որպեսզի յուրաքանչյուր ցանկացող իր թիմով հնարավորություն ունենա ստեղծելու իր կայքը, անցնելով կայքի ստեղծման բոլոր էտապները: Ձեր դեպքում <պատրաստին հարմարեցնողը> կամա թե ակամա դառնում է օգտագործող և կատարում օպերատորի աշխատանք, իսկ իմ կարծիքով մեր նպատակը դա չէ:
    Միգուցե ես սխալվում եմ, սակայն ես այսպես եմ մտածում, ունենալով դրա համար անձնական փորձից լուրջ փաստարկներ:

    Հարգանքով՝ Դավիթ:
    Պարոն Մինասյան, ես մեջբերում եմ իմ նախորդ գրառումից.
    «Կարծում եմ, որ իմ նշած երրորդ տարբերակը՝ կայքերի կառավարման համակարգ ստեղծելը ամենահարմար ու ամենաճիշտ բանը կլինի, բայց իհարկե այն չպետք է պարտադրվի, այլ լինի ընդամենը առաջարկվող գործիք:»

    Այս լուծումը նպատակահարմար է այն դպրոցների համար, ովքեր օբյեկտիվ պատճառներով չունեն ռեսուրս սեփական ձեռքերով ստեղծել կայք՝ ստեղծման բոլոր էտապներն անցնելով:

    Իհարկե շատ ու շատ ավելի օգտակար կլինի, եթե բոլոր դպրոցներում կարողանան ձևավորել անհրաժեշտ թիմերը, ստանան անհրաժեշտ գիտելիքները, զրոյից ստեղծեն կայքերը, համտեսելով բոլոր դժվարություններն ու խնդիրները: Բայց սա իրատեսակա՞ն է: Չեմ կարծում: Նաև չեմ կարծում, որ բոլոր դպրոցներում պետք է լինի նման գիտելիք ունեցող մասնագետ: Ինչքան էլ որ ես կարծում եմ, որ հրաշալի կլինի, եթե շատերը սովորեն այդ մասնագիտությունը, հմտությունները, նաև անիմաստ ու ոչ ռեալ եմ համարում, որ բոլոր դպրոցներում կունենանք մասնագիտական թիմեր... եթե նման բան լիներ Հայաստանն այլևս կարիք չէր ունենա զբաղվելու ասենք գյուղատնտեսությամբ ու միայն վեբ ծրագրավորողներ ու վեբ ձևավորողներ «կթողարկեինք»:

    Մինչդեռ կայք ունենալ պետք է ավելի շատ դպրոցների, քան պետք է այդ ոլորտի մասնագետ ունենալ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • dminasyan
    replied
    Հարգելի Արտակ,

    Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    պատրաստին հարմարեցնել
    Ուշադիր հետևելով արտահայտված մտքերին, այնուամենայնիվ ես դեմ եմ <պատրաստին հարմարեցնելու> գաղափարից, ավելի լավ կլինի մենք օգնենք, որպեսզի յուրաքանչյուր ցանկացող իր թիմով հնարավորություն ունենա ստեղծելու իր կայքը, անցնելով կայքի ստեղծման բոլոր էտապները: Ձեր դեպքում <պատրաստին հարմարեցնողը> կամա թե ակամա դառնում է օգտագործող և կատարում օպերատորի աշխատանք, իսկ իմ կարծիքով մեր նպատակը դա չէ:
    Միգուցե ես սխալվում եմ, սակայն ես այսպես եմ մտածում, ունենալով դրա համար անձնական փորձից լուրջ փաստարկներ:

    Հարգանքով՝ Դավիթ:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Chuk
    replied
    anush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ եք կարծում կարող է մեկ մարդը ստեղծել որակյալ, էսթետիկ, գրագետ կայք: Կարծում եմ` որքան էլ բազմակողմանի զարգացած լինի նա, դա անհնար է: Կայքի վրա պետք է աշխատեն տարբեր ոլորտների մասնագետներ: Միայն այդ դեպքում կբավարարվեն ձեր նշած բոլոր պայմանները:
    Ճիշտն ասած ես գիտեմ բազում կայքեր, որոնք որակյալ են, էսթետիկ և գրագետ, և որոնք ստեղծել է մեկ հոգի: Միայն թե այդ կայքերի ստեղծողների բուն մասնագիտությունն է դա: Ու անգամ այդ դեպքում ճիշտ չեմ համարում, որ կայքը մեկ հոգի է ստեղծում:

    Դուք լրիվ ճիշտ եք. լավ կայքը որպես կանոն ենթադրում է թիմային աշխատանք: Թիմ, որտեղ ամեն մեկն ունի իր դերը: Մեկը ուսումնասիրում է շուկան ու նախագծում է կայքը, մյուսը ձևավորում է, երրորդը նկարի տեսքով ձևավորումը վերածում է html+css+js կոդի, չորրորդը ստեղծում է կայքի շարժիչը ու կոդը կապում դրա հետ, հինգերորդը կատարում է կայքի տեստավորումը, տեխնիկական ու այլ բնույթի սխալների հայտնաբերմամբ է զբաղվում, վեցերորդը կազմակերպում է կայքի գովազդը ու SEO մշակումը և այլն: Ընդ որում հաճախ այս փուլերից ամեն մեկը անում է ոչ թե մեկ հոգի, այլ էլի մի քանի հոգի, իրար մեջ աշխատանքի հստակ բաժանում կատարելով:

    Բայց դե սա չի նշանակում, որ մեկ հոգին համապատասխան գործիքների առկայության դեպքում չի կարող լավ կայք ստեղծել: Ու նորից նաև սա է պատճառը, որ ես առավել արդյունավետ եմ համարում դպրոցական կայքերի համար նախատեսված կառավարման համակարգերի, պատրաստի ձևանմուշների պատրաստումը, նման գործընթաց կազմակերպելը: Այդ դեպքում «մեկ հոգուն» կմնա ընդամենը պատրաստին հարմարեցնել, համապատասխանեցնել կոնկրետ դպրոցի պահանջներին:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • anush
    replied
    Ինչ եք կարծում կարող է մեկ մարդը ստեղծել որակյալ, էսթետիկ, գրագետ կայք: Կարծում եմ` որքան էլ բազմակողմանի զարգացած լինի նա, դա անհնար է: Կայքի վրա պետք է աշխատեն տարբեր ոլորտների մասնագետներ: Միայն այդ դեպքում կբավարարվեն ձեր նշած բոլոր պայմանները:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Chuk
    replied
    Գագիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարծում եմ, որ դպրոցներին ամենաիրատեսական օգնությունը Արտակի գրառման մեջ նշված 3-րդ տարբերակն է` “Ստեղծել կայքերի կառավարման համակարգ՝ նախատեսված դպրոցական կայքերի ստեղծման համար, պատրաստել ձևավորման ձևանմուշներ, ստեղծել օրինակելի բովանդակության նմուշներ”:

    1-ին տարբերակի հնարավորություն ունեցող դպրոցները այդպես էլ վարվել են կամ կվարվեն: 2-րդ տարբերակը, կարծում եմ, որ ավելի շատ ռեսուրսներ ու ժամանակ կխլի, բայց վերջնական արդյունքն ավելի քիչ կանխատեսելի կլինի:

    Շեղվելով այս թեմայի վերնագրից` ուզում եմ հարցը (դպրոցների կայքեր ունենալու հարցը) քննարկել ուրիշ տեսանկյունից:

    Լավ, դպրոցների ինչի՞ն են պետք այդ կայքերը կամ ընդհանրապես ո՞ւմ են պետք այդ կայքերը: Մինչև այս հարցը հստակ պատասխան չունենա, դպրոցական կայքերի հետ կապված մնացած հարցերը երկրորդական են: Ասեմ, որ ԿՏԱԿ-ին չեմ մեղադրում, այդ կազմակերպությունը փորձում է համապատասխան ոլորտում օգնել դպրոցներին:

    Եվ մի մտավախություն էլ, այս հարցը և դպրոցի հետ կապված շատ այլ հարցեր կարելի է քննարկել, բայց դրանք չպիտի ստվերեն գլխավորը` դպրոցը պետք է կրթություն ու դաստիարակություն տա: Դպրոցը կարող է ունենալ հոյակապ շենք, յուրաքանչյուր աշակերտի համար մի համակարգիչ, հագեցած լաբորատորիաներ, բայց չտա ոչ կարգին կրթություն, ոչ էլ դաստիարակություն: Մասնավորապես, վերջին տարիների դպրոցների շենքերի կառուցումներն ու վերակառուցումները ինձ միշտ ուրախացրել են, բայց դա ամենագլխավորը չէ: Դպրոցի շարժիչը ուսուցիչն է, իսկական ուսուցիչը:

    Եվ մի կարևոր բան էլ. Ինչ ուզում է անեք` տրամադրեք կայքերի կառավարման համակարգ, վերապատրաստեք, վճարեք դպրոցի այդ գործով զբաղվող մասնագետին, տրամադրեք անվճար դոմոյն ու հոստինգ (սրանք անհրաժեշտ են), ոչ մի լավ բան չի ստացվի, եթե դպրոցը ա ս ե լ ի ք չ ու ն ի: Ընդ որում, ասելիքը միայն իր աշակերտների ու ուսուցիչների համար չպիտի լինի: Այսօր էլ կան բավականին գրագետ կազմակերպված և բավականին այցելուներ ունեցող կայքեր, որոնք իրենց դպրոցի շրջանակներից այն կողմ չեն անցնում` նրանց այցելուների 90-98 տոկոսը իրենց երեխաներն ու աշխատողներն են: Իհարկե, դա արդեն ահանգին բան է, բայց հասկանալի է, որ դրանք համարժեք են դպրոցի ներքին ցանցում գործող (ոչ թե ինտերնետում) կայքի:
    Այս գրառման մեջ հնչած մտքերին լրիվ համաձայն եմ:

    Կարծում եմ, որ իմ նշած երրորդ տարբերակը՝ կայքերի կառավարման համակարգ ստեղծելը ամենահարմար ու ամենաճիշտ բանը կլինի, բայց իհարկե այն չպետք է պարտադրվի, այլ լինի ընդամենը առաջարկվող գործիք: Իսկ դպրոցներից յուրաքանչյուրը պետք է կարողանա ոչ միայն ընտրել ունենալ կայք, թե ոչ, այլև ընտրել, թե ունենալու դեպքում ինչպես է այն ստանալու, օգտվելու՞ է նման համակարգերից, սեփական ուժերո՞վ է պատրաստելու, թե՞ պատվիրելու է ինչ-որ կազմակերպության, կամ այլ կերպ:

    Պարզապես վստահ եմ, որ եթե դպրոցներին նման գործիք հնարավոր լինի տրամադրել ապա դպրոցները կունենան իրական հնարավորություն ունենալ կայք, որը կլինի որակյալ ու լավը, ու, միաժամանակ, կկարողանան խնայել իրենց ուժերը, ժամանակը, ռեսուրսները: Կարծում եմ, որ իրապես հասունացել է այդ ուղղությամբ աշխատանքներ ծավալելու ժամանակը:


    Համաձայն եմ նաև, որ դպրոցական կայքերը չպետք է լինեն ինքնանպատակ, և, որ ավելի կարևոր է, դրանք ՉՊԵՏՔ Է ստեղծվեն ուսումնական գործընթացի հաշվին: Նաև դա է պատճառը, որ ես կարծում եմ, որ առավել նպատակահարմար է կառավարման համակարգի ստեղծումը, որը ուսուցիչներին ամբողջովին չի շեղի իրենց առաջնային ու կարևորագույն գործից:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Anush Avetisyan
    replied
    Միգուցե որոշ ժամանակ անց ինֆորմատիկայի բոլոր ուսուցիչներն էլ` համապատասխան գիտելիքներով հարուստ, կարողանան գրագետ կայքեր ստեղծել:Իսկ այսօր տեսնում ենք,թե ինչքան ծանրություն կա դրված ուսուցչի ուսերն:Ինֆորմատիկան արագ տեմպերով զարգանում է,իսկ ուսուցիչն այնքան ճկուն, իմաստուն ու կոփված պիտի գտնվի,որ կարողանա փառքով դուրս գալ այդ <<հորձանուտից>>:Իհարկե բռնելով ինքնակրթության ճանապարհը...

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • ԱԼԻ
    replied
    Նշված կայքերի տեսակներից ամենաարդյունավետ կայքը համարում եմ դինամիկ կայքը` ուսուցիչ-աշակերտ-ծնող փոխներգործությամբ, սակայն այն իրոք կլինի իրատեսական, եթե դպրոցի աշակերտների 80% ունենան համակարգիչներ` ապահովված ինտերնետ կապով:Առայժմ պետք է բավարարվենք ստատիկ, այցեքարտ կայքերով, իսկ հետագայում ժամանակի պահանջներին համահունչ կփոփոխվեն կայքի կառուցվածքն ու տեսակները:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Գագիկ
    replied
    Այս խորհրդաժողովում դպրոցական կայքերի հետ կապված բավականին տեսակետներ են հնչել: Խնդիրը դիտարկել են տարբեր տեսանկյուններից ու դրա հետ կապված տարբեր պրոբլեմներ են մատնանշվել: Շատ դեպքերում մարդիկ մեծածավալ ու մանրամասն, և որ ավելի կարևոր է, օգտակար գրառումներ են արել: Այս ամենը շատ լավ է և ողջունելի:

    Կարծում եմ, որ դպրոցներին ամենաիրատեսական օգնությունը Արտակի գրառման մեջ նշված 3-րդ տարբերակն է` “Ստեղծել կայքերի կառավարման համակարգ՝ նախատեսված դպրոցական կայքերի ստեղծման համար, պատրաստել ձևավորման ձևանմուշներ, ստեղծել օրինակելի բովանդակության նմուշներ”:

    1-ին տարբերակի հնարավորություն ունեցող դպրոցները այդպես էլ վարվել են կամ կվարվեն: 2-րդ տարբերակը, կարծում եմ, որ ավելի շատ ռեսուրսներ ու ժամանակ կխլի, բայց վերջնական արդյունքն ավելի քիչ կանխատեսելի կլինի:

    Շեղվելով այս թեմայի վերնագրից` ուզում եմ հարցը (դպրոցների կայքեր ունենալու հարցը) քննարկել ուրիշ տեսանկյունից:

    Լավ, դպրոցների ինչի՞ն են պետք այդ կայքերը կամ ընդհանրապես ո՞ւմ են պետք այդ կայքերը: Մինչև այս հարցը հստակ պատասխան չունենա, դպրոցական կայքերի հետ կապված մնացած հարցերը երկրորդական են: Ասեմ, որ ԿՏԱԿ-ին չեմ մեղադրում, այդ կազմակերպությունը փորձում է համապատասխան ոլորտում օգնել դպրոցներին:

    Եվ մի մտավախություն էլ, այս հարցը և դպրոցի հետ կապված շատ այլ հարցեր կարելի է քննարկել, բայց դրանք չպիտի ստվերեն գլխավորը` դպրոցը պետք է կրթություն ու դաստիարակություն տա: Դպրոցը կարող է ունենալ հոյակապ շենք, յուրաքանչյուր աշակերտի համար մի համակարգիչ, հագեցած լաբորատորիաներ, բայց չտա ոչ կարգին կրթություն, ոչ էլ դաստիարակություն: Մասնավորապես, վերջին տարիների դպրոցների շենքերի կառուցումներն ու վերակառուցումները ինձ միշտ ուրախացրել են, բայց դա ամենագլխավորը չէ: Դպրոցի շարժիչը ուսուցիչն է, իսկական ուսուցիչը:

    Եվ մի կարևոր բան էլ. Ինչ ուզում է անեք` տրամադրեք կայքերի կառավարման համակարգ, վերապատրաստեք, վճարեք դպրոցի այդ գործով զբաղվող մասնագետին, տրամադրեք անվճար դոմոյն ու հոստինգ (սրանք անհրաժեշտ են), ոչ մի լավ բան չի ստացվի, եթե դպրոցը ա ս ե լ ի ք չ ու ն ի: Ընդ որում, ասելիքը միայն իր աշակերտների ու ուսուցիչների համար չպիտի լինի: Այսօր էլ կան բավականին գրագետ կազմակերպված և բավականին այցելուներ ունեցող կայքեր, որոնք իրենց դպրոցի շրջանակներից այն կողմ չեն անցնում` նրանց այցելուների 90-98 տոկոսը իրենց երեխաներն ու աշխատողներն են: Իհարկե, դա արդեն ահանգին բան է, բայց հասկանալի է, որ դրանք համարժեք են դպրոցի ներքին ցանցում գործող (ոչ թե ինտերնետում) կայքի:

    Թողնել հաղորդագրություն:

Working...
X

Debug Information