Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Մաթեմատիկան և երաժշտությունը

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Մաթեմատիկան և երաժշտությունը

    Ուսումնասիրելով ձայնի բարձրությունը մոնոխորդի (հին հույների պարզագույն երաժշտական գործիք)օգնությամբ, Պյութագորասը հայտնագործեց զարմանահրաշ փաստեր:Պարզվեց, որ լսողությանը հաճելի ձայները ստացվում են, երբ այդ ձայները արձակող լարի երկարությունները հարաբերում են միմյանց ինչպես առաջին չորս ամբողջ թվերը՝ այսինքն 1:2; 2:3; 3:4: Այդ հայտնագործությունը զարմացրեց Պյութագորասին:Պարզվեց,որ գործիքի արձակած ձայնը կարելի է ներկայացնել սովորական թվերի միջոցով՝ թվային կոդեր, նշաններ, իսկ ստեղծագործությունը ճշտորեն ներկայացվում է մաթեմատիկորեն:

  • #2
    17-րդ դարի գերմանացի մեծ կոմպոզիտոր Իոհան Սեբաստիան Բախը գրում էր եկեղեցական երաժշտություն: Հետագայում, նրա մահից հետո երաժիշտները հետազոտելով հայտնագործեցին, որ նրա շատ ստեղծագործություններ ունեն թվային կոդեր՝ նշաններ, իսկ ստեղծագործությունները մաթեմատիկորեն խիստ հաշվարկված են:

    Comment


    • #3
      Մաթեմատիկան ակտիվացնում է ուղեղի նույն հատվածները, ինչ երաժշտությունը: Սա բրիտանացի գիտնականների հետազոտությունն է: Նրանք եկել են նման եզրակացության հետազոտության ընթացքում:
      Հետազոտության մասնակիցները լուծել են մաթեմատիկական հավասարումներ, ինչպես նաև երաժշտություն են լսել:Նրանք բոլորը ենթարկվել են մագնիսա-ռեզոնանսային տոմոգրաֆիայի: Հետազոտողները, մասնավորապես, ակտիվություն են գրանցել գլխուղեղի մեդիալ օրբիտա-ֆրոնտալ կեղևում ինչպես մաթեմատիկական հանձնարարություններ կատարելիս, այնպես էլ երաժշտություն լսելիս:

      Comment


      • #4
        Հարգելի Գայանե առաջարկում եմ ծանոթանալ մաթեմատիկայի և երաժշտության կապի մասին վկայող նյութերին
        https://www.youtube.com/watch?v=ot8wcUTOLY4
        https://www.youtube.com/watch?v=OMq9he-5HUU
        https://www.youtube.com/watch?v=HV1-AjwDJwM
        https://www.youtube.com/watch?v=2pbEarwdusc
        https://www.youtube.com/watch?v=zAxT0mRGuoY
        https://www.youtube.com/watch?v=515eL2c-_8A

        Comment


        • #5
          Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Մաթեմատիկան ակտիվացնում է ուղեղի նույն հատվածները, ինչ երաժշտությունը: Սա բրիտանացի գիտնականների հետազոտությունն է: Նրանք եկել են նման եզրակացության հետազոտության ընթացքում:
          Հետազոտության մասնակիցները լուծել են մաթեմատիկական հավասարումներ, ինչպես նաև երաժշտություն են լսել:Նրանք բոլորը ենթարկվել են մագնիսա-ռեզոնանսային տոմոգրաֆիայի: Հետազոտողները, մասնավորապես, ակտիվություն են գրանցել գլխուղեղի մեդիալ օրբիտա-ֆրոնտալ կեղևում ինչպես մաթեմատիկական հանձնարարություններ կատարելիս, այնպես էլ երաժշտություն լսելիս:
          Հարգելի Նաիրա, շնորհակալություն հետաքրքիր տեղեկատվության համար։

          Comment


          • #6
            Հանրահաշիվը երաժշտության ներքո
            • Գիտնականներին վաղուց հետաքրքրում էր. թե ինչու՞ երաժշտության մեջ օկտավան բաղկացած է յոթ հիմնական ձայներից, այնքան որքան գույն կա արևի լույսի լուսապատկերում: Դեռ ոչինչ չիմանալով բնության ձայների մասին, մարդը բնազդաբար դասավորել է լարերն այնպես, որ նրանք բարեհունչ հնչեն:

            math-fig-6.jpg
            • Պյութագորասին է պատկանում հարմոնիայի հիմունքների մաթեմատիկական բացատրությունը: Պյութագորասի սահմանմամբ, մարդկանց կողմից էլ ավելի բնական է ընկալվում այն հաճախությունները,որոնք գտնվում են պարզ թվային հարաբերությունների միջև: Ահա որտեղից է օկտավաներում հաճախության հարաբերակցությունը 1:2 և ներդաշնակ հաճախությունների հարաբերակցությունը 4:5:6: Հաջորդաբար կրճատելով լարերի երկարությունները կստանանք 16 հնչյունից բաղկացած բնական ձայների հնչյունաշարը:

            d686d686d5a4.jpggfaprecalccourseimage_378x225.jpggfaprecalccourseimage_378x225.jpg
            Գրետա Տոնոյան

            Comment


            • #7
              Ինչու՞ հնում երաժիշտները ընդունում էին յոթ հնչույններից բաղկացած հնչյունաշարը և միայն ավելի ուշ ավելացրին ևս հինգ հավելյալ հնչյուններ, այսպես դաշնամուրի վրա առաջացան սև ստեղները:
              Պատմաբանների վկայությամբ հնագույն հունական քնարն ուներ չորս լար: Առաջին լարը հիմքն էր, երկրորդ լարի տատանումների թիվը հարաբերում էր առաջին լարի տատանումների թվին, ինչպես 4:3, ինչպես եգիպտական սուրբ եռանկյան էջերը : Սա հիմնական տոնի կվարտան էր: Երրորդ լարի տատանումների թիվը հիմնական տոնին հավասար է՝ 3:2, սա հիմնական տոնի կվինտան է: Չորրորդ լարը՝ օկտավան է, տատանումների թիվը երկու անգամ մեծ է, քան հիմնականինը, ինչպես եռանկյան էջերի հարաբերությունները 1:2: ; 2=1.18 :

              d5b0d5a3d686 (1).jpg
              Գրետա Տոնոյան

              Comment


              • #8
                Տոնոյան Գրետա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Ինչու՞ հնում երաժիշտները ընդունում էին յոթ հնչույններից բաղկացած հնչյունաշարը և միայն ավելի ուշ ավելացրին ևս հինգ հավելյալ հնչյուններ, այսպես դաշնամուրի վրա առաջացան սև ստեղները:
                Պատմաբանների վկայությամբ հնագույն հունական քնարն ուներ չորս լար: Առաջին լարը հիմքն էր, երկրորդ լարի տատանումների թիվը հարաբերում էր առաջին լարի տատանումների թվին, ինչպես 4:3, ինչպես եգիպտական սուրբ եռանկյան էջերը : Սա հիմնական տոնի կվարտան էր: Երրորդ լարի տատանումների թիվը հիմնական տոնին հավասար է՝ 3:2, սա հիմնական տոնի կվինտան է: Չորրորդ լարը՝ օկտավան է, տատանումների թիվը երկու անգամ մեծ է, քան հիմնականինը, ինչպես եռանկյան էջերի հարաբերությունները 1:2: ; 2=1.18 :

                [ATTACH=CONFIG]6488[/ATTACH]
                Բավականին ուշ ի հայտ եկավ յոթ լարանի հունական գամման:
                Յոթ լարանի գամմայում, իրար կողք գտնվող հնչյունների տատանումների հարաբերությունը հավասար է 1,12: Օրինակ՝ ռե/դո =294/262; սոլ/ֆա= 392/349: Բնականաբար հարց է ծագում, արդյո՞ք ուղղանկյուն եռանկայան, որի կողմերն են 1:2: , կողմերի հարաբերություններն են հիմք հանդիսացել երաժշտության մեջ գամմաների մշակման ընթացքում: Եթե ուղղանկյուն եռանկայան կողմերի և հնչյունների յոթ լարանի գամմայի տատանումների հարաբերությունների կապը պատահական չեն, ապա երաժշտության մեջ գամմաների կառուցվածքը կապված է ոսկե համամասնության հետ: Սակայն դժվար է ընդունել, որ երաժշտության մեջ գամմաները հանդիսանում են գիտական մշակման արդյունք, ավելի հավանական է, որ նա հայտնաբերվել է փորձառարական ճանապարհով, երաժիշտների ինտուիցիայի հիման վրա:

                1200px-gamma_uc_lc-svg.png
                Գրետա Տոնոյան

                Comment


                • #9
                  u9rnzavw6iqk_frederik-shopen.jpg



                  Շոպենի էտյուդներում ի հայտ է գալիս ոսկե հատման մի ամբողջ շարք՝ 0,618; 0,382; 0,236; 0,146; 0,090 և 0,056 և ավելի հազվադեպ՝ 0,854; 0,764; 0,472 շարքը:
                  Առաջին շարքը բաղկացած է վեց թվերից և յուրաքանչյուր անդամ սկսած երկրորդ անդամից ստացվում է նախորդը 1,618 թվով բազմապատկելով, իսկ երկրորդ շարքը բաղկացած է երեք թվերից և յուրաքանչյուր անդամ սկսած երկրորդ անդամից ստացվում է նախորդը 1,618 թվին բաժանելով: Առաջին և երկրորդ շարքի թվերը կազմում են երկրաչափական պրոգրեսիա: Մեղեդին զարգանում է ենթարկվելով ոսկե հատման համամասնությանը: Ոսկե հատումը հիմնականում ի հայտ է գալիս հանճարեղ հեղինակների բարձրաժեք ստեղծագործություններում: Այս կամ այն ստեղծագործության արժեքներն որոշելու համար բավական է կատարել մաթեմատիկական հաշվարկ: Եվ պատահական չէ, որ 20-րդ դարի կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում ոսկե հատման համամասնությունը շատ հազվադեպ է հանդիպում, քան անցած դարի կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում:
                  Կարելի է լիովին օբյեկտիվ գնահատական տալ ժամանակակից նորարական երաժշտությանը: Հաճախ մարդիկ փնտրում են նորը, փոխարենը փնտրելու հավերժականը, ներդաշնակությունն ու գեղեցկությունը:
                  Այսպիսով տրամաբանական է ենթադրել, որ որքան ճշգրիտ է երաժշտական ստեղծագործության համապատասխանությունը ոսկե հատման համամասնությանը, այնքան բարձր է ստեղծագործության ներդաշնակության աստիճանը, իսկ շեղումը ոսկե հատման համամասնությունից վկայում է երաժշտության անկատարությունը:
                  Գրետա Տոնոյան

                  Comment


                  • #10
                    Գայանե Մամաջանյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Ուսումնասիրելով ձայնի բարձրությունը մոնոխորդի (հին հույների պարզագույն երաժշտական գործիք)օգնությամբ, Պյութագորասը հայտնագործեց զարմանահրաշ փաստեր:Պարզվեց, որ լսողությանը հաճելի ձայները ստացվում են, երբ այդ ձայները արձակող լարի երկարությունները հարաբերում են միմյանց ինչպես առաջին չորս ամբողջ թվերը՝ այսինքն 1:2; 2:3; 3:4: Այդ հայտնագործությունը զարմացրեց Պյութագորասին:Պարզվեց,որ գործիքի արձակած ձայնը կարելի է ներկայացնել սովորական թվերի միջոցով՝ թվային կոդեր, նշաններ, իսկ ստեղծագործությունը ճշտորեն ներկայացվում է մաթեմատիկորեն:
                    Գայանե ջան, հրաշք թեմա եք ընտրել՝ մաթեմատիկա - երաժշտություն - բնություն, անզուգական է, ես սիրով կհետևեմ, առայժմ վայելել է պետք.

                    https://www.youtube.com/watch?v=IOMkTGZ6GuU

                    https://www.youtube.com/watch?v=8kQZHYbZkLs

                    https://www.youtube.com/watch?v=RTLWaWV8Emg

                    https://www.youtube.com/watch?v=-JKw6n7CLmo
                    Սկզբում այսքանը:
                    Նարինե Մարկոսյան

                    https://lib.armedu.am/user/profile/10939

                    Comment


                    • #11
                      Նարինե Մարկոսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Գայանե ջան, հրաշք թեմա եք ընտրել՝ մաթեմատիկա - երաժշտություն - բնություն, անզուգական է, ես սիրով կհետևեմ, առայժմ վայելել է պետք.

                      https://www.youtube.com/watch?v=IOMkTGZ6GuU

                      https://www.youtube.com/watch?v=8kQZHYbZkLs

                      https://www.youtube.com/watch?v=RTLWaWV8Emg

                      https://www.youtube.com/watch?v=-JKw6n7CLmo
                      Սկզբում այսքանը:
                      Հարգելի՛ Նարինե, ոչ միայն տեղեկությունը, այլ նաև երաժշտությունն է տեղին: Ավելին՝ չքնաղ, հոգեզմայլ երաժշտություն է տեղադրված տեսանյութերում:Շնորհակալություն, հետաքրքիր տեղեկության համար:

                      Comment


                      • #12
                        Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Մաթեմատիկան ակտիվացնում է ուղեղի նույն հատվածները, ինչ երաժշտությունը: Սա բրիտանացի գիտնականների հետազոտությունն է: Նրանք եկել են նման եզրակացության հետազոտության ընթացքում:
                        Հետազոտության մասնակիցները լուծել են մաթեմատիկական հավասարումներ, ինչպես նաև երաժշտություն են լսել:Նրանք բոլորը ենթարկվել են մագնիսա-ռեզոնանսային տոմոգրաֆիայի: Հետազոտողները, մասնավորապես, ակտիվություն են գրանցել գլխուղեղի մեդիալ օրբիտա-ֆրոնտալ կեղևում ինչպես մաթեմատիկական հանձնարարություններ կատարելիս, այնպես էլ երաժշտություն լսելիս:
                        Հարգելի Նաիրա, երաժշտություն լսելով մաթեմատիկական առաջադրանքներ կատարելը բավականին արդյունավետ է։ Ներկայացնեմ այդպիսի մի աշխատանք
                        https://scratch.mit.edu/projects/219644768/

                        Comment


                        • #13
                          Գայանե Մամաջանյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Ուսումնասիրելով ձայնի բարձրությունը մոնոխորդի (հին հույների պարզագույն երաժշտական գործիք)օգնությամբ, Պյութագորասը հայտնագործեց զարմանահրաշ փաստեր:Պարզվեց, որ լսողությանը հաճելի ձայները ստացվում են, երբ այդ ձայները արձակող լարի երկարությունները հարաբերում են միմյանց ինչպես առաջին չորս ամբողջ թվերը՝ այսինքն 1:2; 2:3; 3:4: Այդ հայտնագործությունը զարմացրեց Պյութագորասին:Պարզվեց,որ գործիքի արձակած ձայնը կարելի է ներկայացնել սովորական թվերի միջոցով՝ թվային կոդեր, նշաններ, իսկ ստեղծագործությունը ճշտորեն ներկայացվում է մաթեմատիկորեն:
                          Բարի գալուստ կրթական ֆորում, հարգելի՜ Գայանե։
                          Կան մարդիկ որոնք առանց հեռախոսի ստեղներին նայելու, միայն ձայնից կարող են ասել, թե ինչ թվեր, կամ հեռախոսահամար հավաքվեց։ Իմ կարծիքով նրանք բացառիկ երաժշտական լսողություն ունեն։

                          Comment


                          • #14
                            Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հարգելի Գայանե առաջարկում եմ ծանոթանալ մաթեմատիկայի և երաժշտության կապի մասին վկայող նյութերին
                            https://www.youtube.com/watch?v=ot8wcUTOLY4
                            https://www.youtube.com/watch?v=OMq9he-5HUU
                            https://www.youtube.com/watch?v=HV1-AjwDJwM
                            https://www.youtube.com/watch?v=2pbEarwdusc
                            https://www.youtube.com/watch?v=zAxT0mRGuoY
                            https://www.youtube.com/watch?v=515eL2c-_8A
                            Հարգելի Կարինե, շատ հետաքրքիր տեսանյութեր են։ Շնորհակալություն։

                            Comment


                            • #15
                              Նարինե Մարկոսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Գայանե ջան, հրաշք թեմա եք ընտրել՝ մաթեմատիկա - երաժշտություն - բնություն, անզուգական է, ես սիրով կհետևեմ, առայժմ վայելել է պետք.

                              https://www.youtube.com/watch?v=IOMkTGZ6GuU

                              https://www.youtube.com/watch?v=8kQZHYbZkLs

                              https://www.youtube.com/watch?v=RTLWaWV8Emg

                              https://www.youtube.com/watch?v=-JKw6n7CLmo
                              Սկզբում այսքանը:
                              Հարգելի Նարինե, շատ ճիշտ բառ եք ընտրել, անզուգական։ Ուրախ եմ, որ թեման Ձեզ դուր է եկել։

                              Comment

                              Working...
                              X