Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Աֆորիզմներ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Աֆորիզմներ

    Այս թեմայում առաջարկում եմ գրենք գեղեցիկ աֆորիզմներ
    Վանաձորի Սայաթ Նովայի անվան թիվ 10 ավագ դպրոց, տնօրենի ուսումնական աշխատանքների գծով տեղակալ
    “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի IT մասնագետ

  • #2
    Այն մարդիկ ովքեր ընդունում են իրենց որթ լինելու գաղափարը չպետք է դժգոհեն, երբ իրենց տրորում են
    Լինքոլն
    Վանաձորի Սայաթ Նովայի անվան թիվ 10 ավագ դպրոց, տնօրենի ուսումնական աշխատանքների գծով տեղակալ
    “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի IT մասնագետ

    Comment


    • #3
      Կյանքը նման է շախմատային պարտիայի եւ իրոք պարտիան ավարտվելուց հետո թե զինվորները թե արքաները դրվում են միեւնույն արկղի մեջ:
      Սերվանտես
      Վանաձորի Սայաթ Նովայի անվան թիվ 10 ավագ դպրոց, տնօրենի ուսումնական աշխատանքների գծով տեղակալ
      “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի IT մասնագետ

      Comment


      • #4
        Մենք ամենից հաճախ երջանկություն ենք կոչում այն, ինչ ինքներս չենք փորձել:
        Ոչինչ չի կարող մինչև վերջ աշխուժացնել մարդու խելքը, եթե բացակայում է երազանքը:
        Եթե անգամ հրեշտակ էլ լինես, միշտ կգտնվի մեկը, ում թևերիդ շրշյունը կխանգարի:
        էական չէ, թե ինչքան գիտես, էական է, թե իմացածիդ որ մասն էս կարողանում փոխանցել ուրիշներին:
        Մարդիկ կան, որոնք կդարդոտվեին այն պատճառով, որ իրենց բաժին հասած կախարդական փայտիկն իրենց ուզած գույնի չէ։
        Առաքինությունը ոչ միայն ուրիշներին ներելն է, այլև անհրաժեշտության դեպքում հասկանալը, որ ներելու բան չկա։
        Միայն մարդկանց մեջ է մարդն ընդունակ ճանաչել իրեն:
        Փողը և ժամանակը ամենածանր բեռն է կյանքում: Առավելապես դժբախտ են նրանք, ովքեր դրանցից ունեն ավելի շատ, քան կարող են օգտագործել:
        Ով միշտ անում է այն, ինչ ցանկանում է, հազվադեպ է անում այն ինչ պարտավոր է:
        Կրթությունը գիտելիքների քանակը չէ, այլ լիակատար ըմբռնումն ու հմուտ կիրառումն այն ամենի, ինչ գիտես:
        Արա այն, ինչ կարող ես, նրանով` ինչ ունես, այնտեղ, որտեղ գտնվում ես:
        Անի Համբարձումյան
        Վանաձորի թիվ 10 ավագ դպրոցի օպերատոր

        Comment


        • #5
          Մարդ պետք է ապրի այնպես , որ ծանրացած հոգով չհեռանա

          Comment


          • #6
            Իմացողի համար դժվար չէ, դժվար է չիմացողի համար…

            Comment


            • #7
              Հետեւիր մտքերիդ` դրանք բառեր են դառնում.
              Հետեւիր բառերիդ` դրանք գործեր են դառնում.
              Հետեւիր գործերիդ` դրանք դառնում են սովորություն.
              Հետեւիր սովորություններիդ` դրանք դառնում են բնավորություն.
              Հետեւիր բնավորությանդ` դա դառնում է ճակատագիր:
              ***
              Չկա ավելի տանջալից բան, քան հենց նոր կատարածդ հիմարության գիտակցումը։

              Ինչքան մեծ է թվում քեզ քո տառապանքը, այնքան փոքր ես դու։
              ***
              Եթե մտադրվել ես որևէ բան անել, երբեք մի հարցնի հետևանքների մասին: Այլապես ուզածդ երբեք չես անի:
              ***
              Մարդիկ կան,որ երջանիկ են իրենց թերություններով, ոմանք էլ` դժբախտ իրենց արժանիքներով հանդերձ:
              ***
              Գտիր քո լույսը, որ չմնաս ուրիշի ստվերի տակ:

              Comment


              • #8
                Ուրիշի վաստակը հաճախ «հաջողություն» բառով են կոչում:
                էյտեն Ռեյ

                Comment


                • #9
                  Խղճահարությունը հենց այնպես են ստանում, իսկ նախանձը պետք է վաստակել:
                  Ռոբորտ Լեմբկա
                  Ռուզան Ստեփանյան
                  ՀՀ ԿԳՆ, Կրթության ազգային ինստիտուտ, Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բաժնի վարիչ: “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի ինստրուկտոր

                  Comment


                  • #10
                    Շահեն_Վանաձոր17-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Այս թեմայում առաջարկում եմ գրենք գեղեցիկ աֆորիզմներ
                    «Кто постигает новое, лелея старое, тот может быть учителей» - (Конфуций).

                    «Настоящая цель каждого учителя не в то, чтобы внушить своё мнение другим, а в том, чтобы расжечь умы других» - (Ф.В.Робертсон).

                    «Хороший учитель – как свеча. Он растворяет себя для того, чтобы дать другим свет» - (Автор неизвестен).

                    «Настоящий учитель научит своих учеников не поддаваться чужому влиянию, в том числе своему» - (Эймос Бронсон Элкотт).

                    «Хороший учитель даёт больше вопросов, чем ответов» - (Джозеф Альберс).

                    «Подлинный учитель – самый лучший, самый верный друг родителей» - (А.Дистервег).

                    «Хороший учитель – не тот, кто хорошо учит, а тот, кто сам учится» - (народная мудрость).

                    «Учитель влияет на вечность: никогда нельзя быть уверенным, где кончается его влияние» - (Генри Адамс).

                    «Знать, как делать предположения - это великое искусство учителя» - (Генри Фредеик Амиель).

                    «Артистизм учителя – не мечта, а насущная потребность, доступная тому, кто действительно желает развивать в себе это качество» - (Вигман С.Л.).

                    Comment


                    • #11
                      Շահեն_Վանաձոր17-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Այս թեմայում առաջարկում եմ գրենք գեղեցիկ աֆորիզմներ
                      «Поток мыслей – это истории, истории о разных событиях, истории о людях и истории о достижениях. Самые лучшие учителя – это самые лучшие рассказчики историй. Мы учимся, слушая истории» - (Фрэнк Смит).

                      «Учителя, которые умеют вдохновлять, знают, что обучение похоже на ухаживание за садом. И те, кто не знает, что делать с колючками, никогда не должны заниматься цветами» - (Автор неизвестен).

                      «Учителя должны вести вперёд, не заставляя, и участвовать, не подавляя» - (С.Б.Неблетте).

                      «Если учитель соединяет в себе любовь к делу и ученикам, он совершенный учитель» - (Л.Н.Толстой).

                      «Высшее искусство, которым обладает учитель, - это умение пробудить радость от творческого выражения и получения знаний» - (Альберт Эйнштейн).

                      «Чтобы быть хорошим преподавателем, нужно любить то, что преподаёшь, и любить тех, кому преподаёшь» - (В. Ключевский).

                      «Учительство - это искусство, труд не менее творческий, чем труд писателя или композитора, но более тяжёлый и ответственный. Учитель обращается к душе человеческой впрямую. Воспитывает личностью своей, своими знаниями и любовью, своим отношением к миру…» - (Дмитрий Лихачёв).

                      «Чтобы дать ученику искорку знаний, учителю надо впитать целое море света» - (В.А.Сухомлинский).

                      «Учитель – не «всемогущий взрослый», который имеет власть над «невежественным ребёнком». Учитель и ученик – равные партнёры, «равные не по знаниям или жизненному опыту, но по человеческому достоинству» - (Фабер Мазлиш).

                      «Творческий учитель – «это тот, кто открывает, умудряет и одобряет» - (Н.Рерих).

                      «Будь тем, кто открывает двери для тех, кто идёт за тобой» - (Ральф Вальдо Эмерсон).

                      «Учитель, будь солнцем, излучающим человеческое тепло, будь почвой, богатой ферментами человеческих чувств, и сей знания не только в памяти и сознании твоих учеников, но и в их душах и сердцах» - (Ш.А.Амонашвили).

                      Comment

                      Working...
                      X