+ Կատարել գրառում
Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 1 2
Ցույց են տրվում 11 համարից մինչև 20 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 20 հատից

Թեմա: Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ` ԽԻԿ համակարգ

  1. #11
    Ավագ մասնակից petros59 is on a distinguished road petros59-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.05.2010
    Գրառումներ
    300
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Մեջբերում Իրինա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տիպիկ դասատու: Շատ լավ գործ է.Թեթև, մաքուր: Այդքան դժվար աշխատանքից հետո կարելի է նույնիսկ հանգստանալ:
    Երւալով չհասկացաք ի՞նչ էի ակնարկում:
    Այս ձւով են աշխատում ուսուցիչների մեծ մասը:« Ես գիտեմ շատ ուսուցիչների, որոնք դասը վարում են միապաղաղ ու ձանձրանալի: Նրանք 45 ր մնում են նստած ու դասն անց են կացնում հարց ու պատասխաններով: Նրանք ավելի շուտ ոչ թե դժվարանում կամ վախենում են ԽԻԿ համակարգից, այլ ալարում են դասապրոցեսը հետաքրքիր դարձնել:»
    Սա մեջբերում է Ձեր գրառումից:Երկուսս էլ նույն բանն էնք ասում:Ոչ թե ալարում են, այլ չեն ցանկանում ժամանակ ծախսել:

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (22.10.2011), ՍԱՄՈ (23.03.2012)

  3. #12
    Սկսնակ մասնակից Arminkak is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.09.2010
    Գրառումներ
    6
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Հարգելիներս, արդեն որքան ժամանակ է փորձում եմ նոր,ժամանակակից մեթոդներ կիրառել, բայց չի ստացվում: Ես էլ եմ վերապատրաստվել, բայց անկեղծ ասած վերապատրաստումը ոչինչ չի տվել: Խնդրում եմ , եթե հնարավոր է որևէ մի դասի պլան ուղարկել ինձ Հանրահաշիվ 10 ից կամ ցանկացած դասարանից: Կանխավ շնորհակալություն:

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (22.10.2011), ՍԱՄՈ (23.03.2012)

  5. #13
    Ավագ մասնակից Գագիկ is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.08.2010
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    197
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Առաջարկում եմ երկու տարբերակ. ֆունկցիաների գրաֆիկաների ձևափոխությունները և երկնիստ անկյուն:
    www.mathnet.am կայքում կան անիմացիաներ ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխությունների 8 դեպքերի համար` f(x)+a, f(x+b), -f(x), f(-X), kf(x), f(ax), |f(x)|, f(|x|): Յուրաքանչյուրի համար դիտարկվում է 2-3 օրինակ: Անիմացիաները ուղեկցվում են ձայնային բացատրություններով:
    Դրանք և այլ անիմացիաներ կգտնեք ներբեռնումներ -- անիմացիաներ բաժնում:
    Նշեմ, որ անիմացիաները օնլայն են, այսինքն պետք է նայել ինտերնետին միացած ռեժիմում:
    Երկրորդը` երկնիստ անկյուն թեմայի համար Powerpoint-ով պրեզենտացիա է, կարող եք գտնել ներբեռնումներ--սլայդներ բաժնում և ներբեռնել:Սա համարժեք է մոտ 40-50 պլակատի և դինամիկ է:

    Երբ դրանք կօգտագործեք, խնդրում եմ հայտնել Ձեր կարծիքը այստեղ կամ mathnet.am-ի ֆորումում:
    Գ.Աղեկյան
    www.mathnet.am

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gayane0803 (22.10.2011)

  7. #14
    Սկսնակ մասնակից Անահիտ1975 is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.01.2011
    Հասցե
    Hrazdan
    Գրառումներ
    10
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Ժամանակակից մեթոդների ճիշտ և նպատակային կիրառությունը իրոք օգնում է գործին: Եվ դասն հետաքրքիր է դառնում:Երբ դասն միապաղաղ է ընթանում,աշակերտները ձանձրանում են ու խանգարում ուսուցչին:Մեթոդներից ոչ բոլորն եմ հավանում՝ աղմուկ առաջացնելու
    պատճառով:Մեթոդներ կան ,որ չկիրառել չեմ կարող:

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (22.10.2011), ՍԱՄՈ (23.03.2012)

  9. #15
    Սկսնակ մասնակից Սյու is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.10.2011
    Գրառումներ
    1
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Բարև ձեզ ես կիսում եմ ձեր կարծիքը.որ ուսուցիչները այսօր չեն աշխատում,և նաև չեն գնահատվում ինչպես որ հարկն է: ,,ես ստանում եմ մանկավարժական կրթություն ,գրում եմ թեզ ուսուցման ակտիվ մեթոդների վերաբերյալ: Ցավով եմ նշում,որ իմ երկու երեխաները <սովորում են> դպրոցում ,այսինքն` իմ աչքի առաջ վերանում են այսօրվա դպրոցում, որեղ ուսուցիչը ասում է ծնողներին <մի բան ասեք,մի կերպ օգնեք դասարանը ղեկավարեմ>,իսկ երեխաներս տուն են գալիս`իրենց հետ ոչինչ չբերելով:Ինձ դպրոց չեն ընդունում աշխատանքի հասկանալի պատճառներով:Երեխաները դպրոցում տխուր են հոգնած, ծանրաբեռնված:Ամբողջ աշխատանքը թողնում են ծնողների վրա , իսկ մի գուցե տվյալ ծնողը բավարար գիտելիք չունի?:Դե իհարկե ապերախտ չգտնվեմ նշեմ,որ կան շատ շնորհալի և հոգատար ուսուցիչներ,որոնց շատ շնորհակալ ենք:

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gayane0803 (22.10.2011)

  11. #16
    Ավագ մասնակից gayane0803 is on a distinguished road gayane0803-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.05.2010
    Հասցե
    Չարենցավան
    Գրառումներ
    200
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Էհ, Պետրոս ջան փողին որ նայենք` դաս էլ չպիտի պարապենք: Իբր աշխատավարձ են բարձրացնում: Ամեն ինչ այնքան է թանկացել... Ֆոկուսով ապրում ենք: Բայց պարապում ենք, պարապում ենք կաշվից դուրս գալով: Մեր պարտքն դա, թե պատասխանատվության բարձր զգացումը?
    Իսկ ինչ վերաբերվում է նորագույն մեթոդներին, դրանք աշխատատար են, բայց դասը հետաքրքիր են դարձնում: Մեզ վերապատրաստել եմ Շարխաթունյան Հայկը և Եղվարդի համար 1 դպրոցի ուսուցչուի Սիմոնյան Թամարան Լուսակերտում: Այնուհետև մենք ենք վերապատրաստել ինֆորմատիկայի շատ ուսուցիչների: Շատ գոհ եմ Հայկից և Թամարայից: Նրանցից և առարկայական, և մարդկային շատ բաներ սովորեցինք, լավ ընկերներ ձեռք բերեցինք: Երանի այն օրերը...
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

  12. #17
    Սկսնակ մասնակից Аида Манвеловна is on a distinguished road Аида Манвеловна-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.09.2012
    Գրառումներ
    3
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Կարծում եմ նոր մեթոդները իրենցից ներկայացնում են լավագույն հին մեթոդները,որոնք թարմացվել են և այժմ տրվել են ժամանակակից անուններ;Ավելի համակարգված են ու մատչելի;Լավագույն ուսուցիչները բոլոր ժամանակներում էլ կիրառել են տարբեր հետաքրքիր մեթոդներ ուղղակի դրանք չեն եղել անվանումներով;Ներկայումս հաճույքով օգտվում ենք այդ մեթոդներից ու շատ գոհ ենք;

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gayane0803 (21.11.2012)

  14. #18
    Սկսնակ մասնակից Аида Манвеловна is on a distinguished road Аида Манвеловна-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.09.2012
    Գրառումներ
    3
    Հեղինակության աստիճան
    0
    ես հարց կուզենայի տալ-ինչ մեթոդ է կիրառում ուսուցիչը խնդիրներ լուծելիս-նախապես շնորհակալություն

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gayane0803 (21.11.2012)

  16. #19
    Սկսնակ մասնակից Խուբլարյան is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.11.2012
    Գրառումներ
    8
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Հարգելիներս ես նոր եմ մասնակցում քննարկմանը, սակայն այստեղ ես զգացի, որ դուք բոլորդ էլ ցավում եք մեր այս վիճակով, ուստի կարծում եմ որ նոր մեթոդները պետք են, սակայն տեղայնացնելու, լավը վերցնելու, մեր պրիզմայով անց կացնելու , հետո նոր կիրառելու համար... Իսկ որպես անուղղելի լավատես ասեմ, որ իհարկե փողը չի խանգարի (ավելին կօգնի), սակայն եթե սիրում ես քո գործը, մեկ խելացի հայացքը քեզ այնպես կոգեշնչի, որ ոչ մի փող արժեք չունի նրա մոտ... էլ չեմ ասում մեկ արդյունավետ դասը, ասեմ որ սկսնակ չեմ...

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (21.11.2012), սուսան1965 (24.11.2012)

  18. #20
    Սկսնակ մասնակից Սարգսյան is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.08.2014
    Գրառումներ
    15
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Վերապատրաստումները բավականին արդյունավետ ու օգտակար էին:Յուրաքանչյուր թեմա ,դաս պահանջում է յուրովի մոտենալ արդյունավետություն ապահովելու համար:Կլինեն դասեր,որ ընդհանրապես պետք չէ կիրառել այդ մեթոդներից որևէ մեկը:Միևնուն ժամանակ կան թեմաներ,որ կարող ես քո իմացած բոլոր մեթոդները ընդգրկել:Ես ինքս շատ եմ օգտագործում,կիրառում քիմիայի դասերին :

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    henzel (09.08.2014)

+ Կատարել գրառում
Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 1 2

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

     

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները