+ Կատարել գրառում
Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 1 2
Ցույց են տրվում 11 համարից մինչև 18 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 18 հատից

Թեմա: Աշակերտի ձայնը

  1. #11
    Ավագ մասնակից Ռուզանկա is on a distinguished road Ռուզանկա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.07.2010
    Գրառումներ
    129
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Դպրոցում մի կերպ հասկանալի է, երբ ընկերը օգնում է իր տարիների ընկերոջը, բայց անհասկանալի է,երբ ընդունելության քննություններում դիմորդը օգնում է բոլորովին իրեն անծանոթ դիմորդին` չգիտակցելով, որ վաղը նա կարող է զբաղեցնել իր իսկ տեղը; Հիվանդություն է, ուրիշ ոչինչ
    Ինձ համար էլ անհասկանալի է , թե ինչպես կարելի է քննություններին օգնել մի բոլորովին անծանոթ մարդու, բայց այդ պահին դու նույնիսկ չես էլ մտածում, որ նա իրոք որ կարող է զբաղեցնել քո տեղը(ընդունելության քննություններին) , իսկ ինչպես կարող ես մերժել այդ "ինչ-որ մեկի "խնդրանքը:Դա անհնարին է ...
    Ի՞նչ կմնար մարդկությունից, Տե՛ր Աստված,
    Թե չունենար ուսուցիչներ, դպրոցներ:
    Ահա ինչու ամբողջ հոգով ու սրտանց,
    Ուսուցիչնե՛ր, խոնարհվում եմ Ձեր առջև

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.


  3. #12
    Սկսնակ մասնակից marara is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.02.2011
    Գրառումներ
    4
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Ինձ համար էլ մի այլ անհասկանալի բան կա…
    Այս ուստարում մեր ուսուցիչները մի քանի անգամ տարբեր թեմաներով շարադրություններ հանձնարարեցին ու ասացին, որ մրցանակային է, քաղաքապետարանն է հանձնարարել, լավագույնները կարժանանան մրցանակի: մենք էլ ջանասիրաբար գրեցինք այդ շարադրությունները, լավագույնները ուղարկվեցին ուր որ պետք էր , ու վերջ: Թե ինչ եղան այդ շարադրությունների ճակատագրերը , այդպես էլ չիմացանք: Խնդրում եմ ինձ ճիշտ հասկացեք, ես չեմ գտնում, որ հենց մերն է լավագույնը եղել, բայց եղել են չէ՞ լավագույններ: Ինչո՞ւ մենք չծանոթանանք մեր հասակակիցների լավագույն շարադրություններին: Մեր ուսուցիչներից տեղեկացանք, որ երկու թեմյի անդրադարձել են. մեկը Արաբկիրի մասին էր / մեր 8-րդ դասարանցու շարադրությունը խրախուսական մրցանակի էր արժանացել/, մյուսն էլ մայրենիի մասին գրված շարադրությունն էր, որ ամփոփել ու առաջին, երկրորդ տեղեր էին որոշել: Բայց հարցը միայն տեղերը որոշելն ու մրցանակ տալը չի, մենք ուզում ենք ծանոթ լինել դրանց բովանդակությանը, իմանալ, թե ինչպիսին են մեր ընկերների գրած շարադրությունները: Ինչպես ֆորումում արվեց, ծանոթ էինք բոլորի թղթակցություններին,նաև իմացանք որ աշխատանքը ինչ գնահատանքի արժանացավ:
    Ես կուզեի, որ շարադրությունների մրցույթները կազմակերպողները մի օր հրավիրեին բոլոր այն դպրոցների աշակերտներին, ովքեր շարադրություններ են ներկայացրել ու նրանց ներկայությամբ ամփոփեին արդյունքները, կարելի էր կարդալ նաև մրցանակային տեղեր գրաված շարադրությունները: Իմ կարծիքով դա մեզ շատ բան կտար ու մենք ավելի ոգևորությամբ հաջորդ անգամ կգրեինք շարադրություն և ավելի հաջող:



    Մարտիրոսյան Մարինե
    հ. 37 դպրոց 11-րդ դասարան
    Վերջին խմբագրող՝ marara: 09.04.2011, 16:15:

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    petros59 (10.04.2011), Susanna37 (09.04.2011)

  5. #13
    Սկսնակ մասնակից ellart13 is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2011
    Գրառումներ
    6
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Ով է մեղավոր արտագրողը, ումից արտագրում են, թե ուսուցիչը: Իմ կարծիքով այստեղ մեղավոր է նա ումից որ արտագրում են:Հետո տեսեք նա ումից որ արտագրում են պատճառ է հանդիսանում չսովորելուն:Եթե մի քանի անգամ չթողնի որ արտագրեն արտագրողը հույսը կկտրի և կսկսի սովորել :

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ruben (27.04.2011)

  7. #14
    Ավագ մասնակից LEVON is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.11.2010
    Գրառումներ
    121
    Հեղինակության աստիճան
    4
    Մեջբերում Ռուզանկա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ համար էլ անհասկանալի է , թե ինչպես կարելի է քննություններին օգնել մի բոլորովին անծանոթ մարդու, բայց այդ պահին դու նույնիսկ չես էլ մտածում, որ նա իրոք որ կարող է զբաղեցնել քո տեղը(ընդունելության քննություններին) , իսկ ինչպես կարող ես մերժել այդ "ինչ-որ մեկի "խնդրանքը:Դա անհնարին է ...
    Ռուզանկա ջան արտագրության ցանկացած ձև անընդունելի է :Նորմալ մարդը իրեն թույլ չի տա յուրացնել ուրիշի աշխատանքը: Այսօր նա յուրացնում է քո աշխատանքը, վաղը կյուրացնի մյուսի աշխատանքը, մյուս օրը նրա մոտ ուրիշի աշխատանքը յուրացնելը դառնում է պայմանական ռեֆլեքս և նրա մոտ ձևավորվում է < տզրուկի > մտածողություն: Այս որակավորումից շատերը կարող են իրենց վատ զգալ, բայց կներեք , իրականությունը սա է :
    Գուցե չափազանցություն համարեք, բայց մեր կատարած աշխատանքը ուրիշներին հրամցնելով մենք նրանց լավություն չենք անում , ընդհակառակը, մենք նրանց արջի ծառայություն ենք մատուցում........Միայն դրա մասին նրանք հետո են հասկանում:

    Հ.Գ......Գուցե չհավատաք, բայց մինչև հիմա մեղադրում եմ ռուսաց լեզվիս ուսուցչուհուն նրա համար, որ նա ինձ ձևական հինգեր էր նշանակում, բայց ես արժանի չէի այդ գնահատականին: Տարիներ հետո այդ ձևական հինգերի պատճառով ես լուրջ խնդիրներ ունեցա..............Ժամանակի ընթացքում ես հաղթահարեցի ամեն ինչ և մի բան հասկացա, որ ես խորշում և արհամարհում եմ ցանկացած ձևականություն և նման բաներ, որոնք կապ ունեն այդ <ախտի> հետ:
    Վերջին խմբագրող՝ LEVON: 27.04.2011, 17:10:

  8. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Anush Avetisyan (26.07.2011), Արմինե Մ (27.04.2011), Մ.ՆՈՒՆԵ (27.04.2011), Ruben (27.04.2011), Susanna37 (28.04.2011)

  9. #15
    Ավագ մասնակից Արմինե Մ is on a distinguished road Արմինե Մ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2010
    Հասցե
    Շիրակի մարզ, Վահրամաբերդ
    Գրառումներ
    269
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Լավ կլիներ, որ բոլորը ձեզ նման մտածեն և արտագրությունը համարեն արատավոր երևույթ: Իսկապես դրա տակ թաքնված է վտանգավոր երևույթ. ուրիշի աշխատանքի արդյունքը յուրացնելը դառնում է բնավորություն: Պետք է սկզբունքորեն պայքարել դրա դեմ, երևույթը կանխել, թե չէ միայն ոստիկանի նման հսկելով և արտագրել թույլ չտալով ոչինչ չի փոխվի: Բոլորը պետք է այդպես մտածեն, առաջին հերթին ուսուցիչը: Ցավոք, կան ուսուցիչներ, որոնք իրենք են թույլ տալիս արտագրել, աչք են փակում, որպեսզի... գրավորը արդյունքները ցածր չլինեն:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    LEVON (27.04.2011), Ruben (27.04.2011)

  11. #16
    Ավագ մասնակից Ռուզանկա is on a distinguished road Ռուզանկա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.07.2010
    Գրառումներ
    129
    Հեղինակության աստիճան
    5
    Մեջբերում LEVON-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ռուզանկա ջան արտագրության ցանկացած ձև անընդունելի է :Նորմալ մարդը իրեն թույլ չի տա յուրացնել ուրիշի աշխատանքը: Այսօր նա յուրացնում է քո աշխատանքը, վաղը կյուրացնի մյուսի աշխատանքը, մյուս օրը նրա մոտ ուրիշի աշխատանքը յուրացնելը դառնում է պայմանական ռեֆլեքս և նրա մոտ ձևավորվում է < տզրուկի > մտածողություն: Այս որակավորումից շատերը կարող են իրենց վատ զգալ, բայց կներեք , իրականությունը սա է :
    Գուցե չափազանցություն համարեք, բայց մեր կատարած աշխատանքը ուրիշներին հրամցնելով մենք նրանց լավություն չենք անում , ընդհակառակը, մենք նրանց արջի ծառայություն ենք մատուցում........Միայն դրա մասին նրանք հետո են հասկանում:

    Հ.Գ......Գուցե չհավատաք, բայց մինչև հիմա մեղադրում եմ ռուսաց լեզվիս ուսուցչուհուն նրա համար, որ նա ինձ ձևական հինգեր էր նշանակում, բայց ես արժանի չէի այդ գնահատականին: Տարիներ հետո այդ ձևական հինգերի պատճառով ես լուրջ խնդիրներ ունեցա..............Ժամանակի ընթացքում ես հաղթահարեցի ամեն ինչ և մի բան հասկացա, որ ես խորշում և արհամարհում եմ ցանկացած ձևականություն և նման բաներ, որոնք կապ ունեն այդ <ախտի> հետ:
    Հարգելի Ռուբեն, ես ևս շատ քաջ գիտակցում եմ, թե դա ինչ վատ երևույթ է: Բայց եթե մտածենք մյուս կողմից, կամ մեզ պատկերացնենք այդ իրավիճակում, ապա կագնում ենք հակասությունների առջև: Միթե կարելի է մերժել քո ընկերոջ խնդրանքը, դա ուղղակի անկարելի է :
    Բայց հենց ինձ հետ կատարվել է մի դեպք, որից հետո ես փոխվեցի: Ֆիզիկա առարկայից կիսամյակային գրավոր գրելիս ես օգնեցի իմ ընկերուհուն, և արդյունքում, այն դեպքում երբ նա մի բառ անգամ ինքնուրույն չի գրել, ստացել է 8, իսկ ես 6:
    Ի՞նչ կմնար մարդկությունից, Տե՛ր Աստված,
    Թե չունենար ուսուցիչներ, դպրոցներ:
    Ահա ինչու ամբողջ հոգով ու սրտանց,
    Ուսուցիչնե՛ր, խոնարհվում եմ Ձեր առջև

  12. #17
    Սկսնակ մասնակից Տերտերյան is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.12.2013
    Գրառումներ
    4
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Շնորհակալություն

  13. #18
    Սկսնակ մասնակից Փերի is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.12.2013
    Գրառումներ
    1
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Արտագրություններ միշտ էլ եղել են: Բայց հիմա դրա պատճառով սովորողն ու չսովորողը խառնվում են իրար: Ուսուցիչը պետք է թույլ չտա արտագրություն:

+ Կատարել գրառում
Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 1 2

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

     

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները