+ Կատարել գրառում
Էջ 1 3-ից 1 2 3 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 25 հատից

Թեմա: Ուսուցման արդյունավետ մեթոդներն ու հնարները պատմության դասավանդման ընթացքում

  1. #1
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Ուսուցման արդյունավետ մեթոդներն ու հնարները պատմության դասավանդման ընթացքում

    Պատմության դասաժամերին կիրառվող ամենատարածված գործուն մեթոդներն են՝դասախոսություն,աշխատանք սկզբնաղբյուրով,դերային խաղ,տեսաֆիլմի ցուցադրում,Վենի դիագրամ,սխեմայի կամ աղյուսակի կազմում և այլն:
    Հարգելի՛ կոլեգաներ,էլ ի՞նչ մեթոդների կիրառմամբ կարելի է դասն ավելի արդյունավետ անցկացնել:
    Կանխավ շնորհակալություն:

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Parandzem (11.08.2017)

  3. #2
    Մոդերատոր gaya71 is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.05.2017
    Գրառումներ
    212
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Սիրանուշ այս մեթոդներին կավելացնեմ պրիզմայի , ապագայի անիվ ,T-աձև աղյուսակ, քառաբաժան,պատմական հիշոխության օղակներ մեթոդները:

  4. #3
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում gaya71-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Սիրանուշ այս մեթոդներին կավելացնեմ պրիզմայի , ապագայի անիվ ,T-աձև աղյուսակ, քառաբաժան,պատմական հիշոխության օղակներ մեթոդները:
    Հարգելի՛ կոլեգա,մեթոդներ ու հնարներ բազմիցս կիրառվել է դասի ժամանակ,բայց իմ կարծիքով ամեն դասին չէ,որ կարող ես մեթոդով սահմանափակվել,կարելի է կիրառել նաև ավանդական մեթոդներ/զրույց,դասախոսություն/:

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gaya71 (29.06.2017)

  6. #4
    Մասնակից Թեհմինե Հայրապետյան77 is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2017
    Հասցե
    ՀՀԿոտայքի մարզ,ք. Բյուրեղավան 4-րդ շենք , բն. 17
    Գրառումներ
    56
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Սիրանուշ Մուրադյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի՛ կոլեգա,մեթոդներ ու հնարներ բազմիցս կիրառվել է դասի ժամանակ,բայց իմ կարծիքով ամեն դասին չէ,որ կարող ես մեթոդով սահմանափակվել,կարելի է կիրառել նաև ավանդական մեթոդներ/զրույց,դասախոսություն/:
    Համամիտ եմ Սիրանուշ ջան ,որ ավանդականը հիմք դարձնելով պիտի կիրառենք մեթոդները,որոնք նպատակին կծառայեն և կարևոր է,որ մեթոդի կաղապարի մասին իմանան և իրենք առաջարկեն մեթոդ ,որը կհամապատասխանի դասին:

  7. #5
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Թեհմինե Հայրապետյան77-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համամիտ եմ Սիրանուշ ջան ,որ ավանդականը հիմք դարձնելով պիտի կիրառենք մեթոդները,որոնք նպատակին կծառայեն և կարևոր է,որ մեթոդի կաղապարի մասին իմանան և իրենք առաջարկեն մեթոդ ,որը կհամապատասխանի դասին:
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Թեհմինե,իմ կարծիքով երեխաները ավելի շատ կենտրոնանում են մեթոդի,ոչ թե դասանյութի վրա,առաջնային համարելով մեթոդը:

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gaya71 (30.07.2017), Թեհմինե Հայրապետյան77 (27.06.2017)

  9. #6
    Մասնակից Թեհմինե Հայրապետյան77 is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2017
    Հասցե
    ՀՀԿոտայքի մարզ,ք. Բյուրեղավան 4-րդ շենք , բն. 17
    Գրառումներ
    56
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Ճիշտ եք Սիրանուշ ջան ,որովհետև կան մեթոդներ,որոնք ավելի մատչելի են ներկայացնում դասի բովանդակությունը:

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gaya71 (30.07.2017)

  11. #7
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Թեհմինե Հայրապետյան77-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտ եք Սիրանուշ ջան ,որովհետև կան մեթոդներ,որոնք ավելի մատչելի են ներկայացնում դասի բովանդակությունը:
    Հարգելի Թեհմինե կարելի է կիրառել նաև քարտեզագրման մեթոդը:Այս մեթոդը նախ բարձրացնում է սովորողների ակտիվությունը/նրանց մեջ մրցակցություն է առաջանում/ ,իհարկե,աշխատանքը կատարելուց հետո, գեղեցիկ գունավորված ու ճիշտ լրացված քարտեզը ուսուցիչը կարող է որպես ցուցադրական նյութ ամրացնել տեսանելի տեղում,որ տեսնեն դասարանի մյուս աշակերտները:

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gaya71 (30.07.2017)

  13. #8
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հայոց պատմության դասն ավելի արդյունավետ դարձնելու և աշակերտներին դասապրոցեսին ներգրավվելու համար նպատակահարմար է կիրառել հետևյալ մեթոդները՝ <<մտագրոհ>>,<<մտքերի քարտեզագրում>>,<<դիմերես-դարձերես>>,<<պրիզմա>>,<<վենի դիագրամ>> և այլն:
    Վերջին խմբագրող՝ Սիրանուշ Մուրադյան: 01.07.2017, 01:55:

  14. #9
    Ավագ մասնակից Սիրանուշ Մուրադյան is on a distinguished road Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Վերապատրաստումների ընթացքում կատարվեց փորձի փոխանակում,ինչը մեծ նշանակություն ունեցավ ինձ համար.ուսուցիչները առաջարկեցին մեթոդներ,որոնք իրենք ստեղծել էին աշխատանքային պրոցեսի ընթացքում, ինձ հատկապես դուր եկավ <<դիմերես-դարձերես>> մեթոդը:

  15. #10
    Ավագ մասնակից Թեհմինե Սահակյան is on a distinguished road
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2017
    Գրառումներ
    174
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Սիրանուշ, կարելի է կիրառել Մտավոր քարտեզ մեթոդը, որը թույլ է տալիս աշակերտներին ձեւավորել եւ կազմակերպել սեփական մտքերը , ինչպես նաեւ վերլուծել որոշակի հասկացություններ կամ հարցեր ։Այն նաեւ թույլ է տալիս աշակերտներին արագ ձեւավորել սեփական կարծիքն ու վերաբերմունքը։ Փոխկապակցված առանձին հասկացությունների համոզիչ եւ պարզ ներկայացումն ի հայտ է բերում խնդրի ողջ բարդությունը ։Դրանից բացի՝ մտավոր քարտեզը ծառայում է որպես հետագա գործողությունների եւ տվյալ թեմայով նոր տեղեկություններ ստանալու շարժառիթ։ Վերջին հաշվով կարող են լինել այնպիսի հարցեր , որոնց պատասխանները դասարանը չի ունենա։Սա կարող է որոշակի թեմայի շուրջ քննարկման հիմք ծառայել։Այս մեթոդը կարելի է համադրել խմբային աշխատանքի հետ։
    Որպես օրինակ մենք կարող ենք գրատախտակի վրա գծել քարտեզի կենտրոնական մասը, ասել է թե ՝ այն հասկացությունը , որը քննարկվելու է (օրինակ՝ կոնֆլիկտներ)։Այս կենտրոնական մասին մենք գումարում ենք նոր հասկացություններ, գաղափարներ կամ հարցեր՝ ըստ աշակերտների ձեւակերպումներ իր (օրինակ՝Ի՞նչ տեսակ կոնֆլիկտներ են մեզ հայտնի։Որո՞նք են դրանց հարթման որոշ եղանակները։Որո՞նք են կոնֆլիկտների պատճառները։)
    Վերջին խմբագրող՝ Թեհմինե Սահակյան: 08.07.2017, 00:07:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    gaya71 (31.07.2017)

+ Կատարել գրառում
Էջ 1 3-ից 1 2 3 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

     

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները