+ Կատարել գրառում
Էջ 1 8-ից 1 2 3 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 74 հատից

Թեմա: Ինչպե՞ս հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը

  1. #1
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    159
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Ինչպե՞ս հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը

    Այսօր, ցավոք սրտի, բախվում ենք այն իրականությանը, որ աշակերտները սկսել են հեռանալ գրականությունից, ընթերցանությունից։Ի՞նչ անել, ինչպիսի մեթոդներով հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը, որպեսզի աշակերտների մեջ սեր արթնանա դեպի ընթերցանությունը և գրականությունը։
    Վերջին խմբագրող՝ manush: 31.05.2017, 17:23:

  2. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (16.05.2017), grigqrist (03.06.2017), Mariamsargsyan (16.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (16.05.2017), Իրինա Մարգարյան (03.06.2017), Կարինե Մարգարյան (21.08.2017), Քնարիկ Հ. (17.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (16.05.2017)

  3. #2
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    159
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Օրինակ, ես փորձում եմ այնպիսի մեթոդներ օգտագործել, որ դասը հետաքրքիր լինի աշակերտնների համար, ձգտեն կարդալ , սովորել ստեղծագործությունը, որպեսզի իրենք էլ ակտիվ մասնակցություն ունենան դասին, կարողանան մասնակցել խաղերին։
    Կան բազմաթիվ ու բազմաբնույթ մեթոդներ և հնարներ, որոնք օգնում են, սովորողին՝ գիտելիքների յուրացման, ամրապնդման, մտահորիզոնի զարգացման համար: Մեթոդների կիրառումը օգնում է նաև, որպեսզի սովորողը կարողանա ինքնուրույն խոսք ձևավորել, անկաշկանդ արտահայտել իր կարծիքը, տեսակետը: Ինչպես նաև դրանք դասը ավելի հետաքրքիր են դարձնւմ:
    Դրանցից են՝ «Մտագրոհ», «Ուղղորդված ընթերցանություն», «Կմախք», «Վենի դիագրամ», «ԳՈՒՍ», «Դասախոսություն», «Դատավարություն» և այլ մեթոդներ ու հնարներ:
    Վերջին խմբագրող՝ Նաիրա Մելիքսեթյան: 11.06.2017, 12:12:

  4. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  5. #3
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան is on a distinguished road Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նաիրա' ջան, փորձել ես հետաքրքրություն առաջացնել աշակերտների մոտ դեպի անցնելիք ստեղծագործությունը. պատմես կամ վերլուծես հետաքրքիր որևէ հատված, նրանց մոտ հարցականներ թողնես, որ ձգտեն կարդալ և գտնել թողնված հարցականների պատասխանները:

  6. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (16.05.2017), Mariamsargsyan (23.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (16.05.2017), Քնարիկ Հ. (30.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (16.05.2017)

  7. #4
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    159
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նվարդ ջան, ցածր դասարաններում ես հիմնականում արձակ ստեղծագործությունների համար <<Ուղղորդված ընթերցանություն >> մեթոդն եմ կիրառում։
    Մեթոդի էությունը հետևյալն է: Տեքստն ընթերցվում է հատվածաբար՝ տրամաբանական ավարտ ունեցող հատվածներով: Յուրաքանչյուր հատված ընթերցելուց հետո ուսուցչի ուղղորդող հարցերով վերլուծության է ենթարկվում ընթերցածը, աշակերտները կատարում են մեկնաբանություններ և կանխատեսումներ: Ես հաճախ հանձնարարում եմ նաև վերջաբանը փոխեն։
    Մեթոդի կիրառման արդյունքում նյութը դառնում է տպավորիչ, հիմնական նյութը՝ ըմբռնելի:
    Վերջին խմբագրող՝ Նաիրա Մելիքսեթյան: 10.06.2017, 20:30:

  8. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (16.05.2017), Lilit Sahakyan (16.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (16.05.2017), Լիլիթ (31.05.2017), Քնարիկ Հ. (30.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (16.05.2017)

  9. #5
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան is on a distinguished road Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Բարձր դասարաններում խորհուրդ կտամ կիրառել <<Հեղինակի աթոռ>> մեթոդը. նախօրոք աշակերտներին հանձնարիր կարդալ ստեղծագործությունը, ծանոթանալ հեղինակին, ստեղծագործությունը գրելու շարժառիթներին և այլն, բացատրիր, որ իրենք հանդես են գալու հեղինակի դերով, բայց նաև հարցականներ թող, հաջորդ ժամին մի աթոռ պետք է դնել մեջտեղում, թույլ տալ, որ աշակերտները դասը պատմեն նստած, առանց կաշկանդվելու, եթե կարիք կա դու էլ նստիր նրանց շարքերում, որ ազատ արտահայտվեն, մյուսները, նաև դու կարող եք հարցեր տալ նրան` որպես հեղինակի:

  10. Գրառմանը 10 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anahitgeorgyan (30.05.2017), Gayane Lachinyan (16.05.2017), Lilit Sahakyan (16.05.2017), Marine6 (18.05.2017), Սարգսյան Ծովինար (21.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (16.05.2017), Լիլիթ (31.05.2017), Քնարիկ Հ. (30.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (16.05.2017)

  11. #6
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    159
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Ես մի փոքր այլ կերպ եմ անցկացնում: «Դասախոսություն» մեթոդն եմ կիրառում՝ որոշակի փոփոխություններով:Դասախոսությունը պասիվ մեթոդ է, և հիմնական խնդիրը գիտելիքի, տեղեկատվության փոխանցումն է աշակերտներին:
    Որպեսզի դասն ավելի ակտիվ անցնի, ես աշակերտներից մեկին եմ «նշանակում» դասախոս: Նա պատմում է ստեղծագործությունը՝ իրադարձություններին մասնակցի դիրքից:Ընթացքում աշակերտները հարցեր են տալիս՝ պարզելու իրենց համար անհասկանալի իրադրությունը:
    Աշակերտները ձգտում են լավ պատրաստված գալ, որպեսզի դառնան դասախոս: Խրախուսվում են թե լավ պատրաստված «դասախոսը», թե հետաքրքիր ու տրամաբանական հարցեր առաջադրող աշակերտները: Արդյունքում՝ աշակերտները ընթերցում են ստեղծագործությունը, գաղափար են կազմում դրա մասին, հանդես են գալիս ուսուցչի դերում, որը հետաքրքրիր է նրանց և կարող է դառնալ հետագայում մասնագիտություն ընտրելու հարցում վճռորոշ:
    Այս մեթոդը ևս կարելի է կիրառել այլ առարկաների դեպքում:
    Վերջին խմբագրող՝ Նաիրա Մելիքսեթյան: 13.06.2017, 11:43:

  12. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  13. #7
    Սկսնակ մասնակից Քնարիկ Հ. is on a distinguished road Քնարիկ Հ.-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2017
    Գրառումներ
    18
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Մեջբերում Նաիրա Մելիքսեթյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսօր, ցավոք սրտի, բախվում ենք այն իրականությանը, որ աշակերտները սկսել են հեռանալ գրականությունից, ընթերցանությունից։Ի՞նչ անել, ինչպիսի մեթոդներով հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը, որպեսզի աշակերտների մեջ սեր արթնանա դեպի ընթերցանությունը և գրականությունը։
    Նաիրա ջան, ես գտնում եմ, որ նախ պետք է գրողի մասին դասագրքից դուրս տեղեկություններ հաղորդել, սեր առաջացնել դեպի գրողը, ժամանակաշրջանը։Այդպես սեր և հետաքրքրություն կառաջանա նաև ստեղծագործութան նկատմամբ։

  14. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  15. #8
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    159
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն , Քնարիկ ջան, իսկ պատմավեպերի նկատմամբ ինչպե՞ս եք հետաքրքրություն առաջացնում:
    Ես պատմավեպերի դեպքում նախ ներկայացնում ժամանակաշրջանը, հնարավորինս շատ տեղեկություններ տալիս պատմական իրադարձությունների մասին, ապա՝ հանձնարարում գտնել գրական երկի և պատմական իրադարձությունների նմանություններն ու տարբերությունները:
    Այստեղ օգտագործում եմ «Վենի դիագրամ» մեթոդը: Այն կառուցվում է երկու և ավելի շրջանաձև պատկերների միջոցով, որոնք հատման մեծ մակերես ունեն կենտրոնում, որտեղ նշվում են գաղափարների, երևույթների ընդհանրությունները, իսկ չհատվող մասերում առանձնացվում, շեշտվում են առանձնահատկությունները: Վենի դիագրամը կարող է այլ գծապատկերով կամ շրջանների այլ քանակով հանդես գալ՝ կախված համեմատվող երևույթների կամ անձերի քանակից: Այն կիրառելի է նաև այլ առարկաների դեպքում:
    Մեթոդի կիրառման համար աշակերտները կարդում են պատմավեպը ամբողջությամբ, որպեսզի կարողանան համեմատությունները ճիշտ կատարել:
    Արդունքում՝ աշակերտների մոտ զարգանում է համեմատելու, հակադրելու, զուգադրելու կարողությունները: Իսկ վերջնական արդյունքն էլ լինում է այն, որ աշակերտները ամբողջությամբ ընկալում են պատմավեպը:

    Վերջին խմբագրող՝ Նաիրա Մելիքսեթյան: 11.06.2017, 12:18:

  16. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  17. #9
    Սկսնակ մասնակից Քնարիկ Հ. is on a distinguished road Քնարիկ Հ.-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2017
    Գրառումներ
    18
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Պատմավեպերի դեպքում մանրամասը ներկայացնում եմ այդ ժամանակաշրջանի դեպքերը, մի փոքր պատմում եմ սկիզբը, հետաքրքիր պահից ընդհատում։Այսպես աշակերտներին հետաքրքրում է, թե ինչ եղավ հետո, և կարդում են։

  18. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  19. #10
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան is on a distinguished road Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Ամեն դեպքում, եկեք ընդունենք, որ այսօր աշակերտները չեն հետաքրքրվում գրականությամբ, պատճառներից մեկն էլ համացանցն է: Բայց հուսով եմ` գրականության բանավոր քննությունը կստիպի աշակերտներին քիչ, թե շատ կարդալ գոնե ծրագրային ստեղծագործությունները:

  20. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


+ Կատարել գրառում
Էջ 1 8-ից 1 2 3 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

     

Համանման թեմաներ

  1. Ինչպե՞ս բարձրացնել կրթության որակը հանրակրթական դպրոցներում
    Հեղինակ՝ Գարեգին Քարհանյան, բաժին` Տնօրենների անկյուն
    Գրառումներ: 81
    Վերջինը: 13.06.2017, 16:28
  2. Ինչպե՞ս բարձրացնել պատմության դասի արդյունավետությունը
    Հեղինակ՝ Թելունց, բաժին` Մասնագետի անկյուն
    Գրառումներ: 41
    Վերջինը: 16.02.2017, 21:50
  3. Ինչպե՞ս տեղադրել խորհրդաժողովի նյութերը
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Դպրոցական կայքերի ստեղծման և զարգացման հիմնախնդիրներ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 09.02.2017, 11:26
  4. Ինչպե՞ս դպրոցական կայքը դարձնել հետաքրքիր, պիտանի
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Դպրոցական կայքերի ստեղծման և զարգացման հիմնախնդիրներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 30.06.2011, 17:57
  5. Ինչո՞ւ, ինչպե՞ս և ինչի՞ համար
    Հեղինակ՝ ՋուլիետաՊ, բաժին` Թղթակցում են աշակերտները (15.09.2010 - 15.11.2010)
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 14.11.2010, 17:33

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները