+ Կատարել գրառում
Էջ 1 4-ից 1 2 3 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 36 հատից

Թեմա: Ինչպե՞ս հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը։

  1. #1
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Ինչպե՞ս հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը։

    Այսօր, ցավոք սրտի, բախվում ենք այն իրականությանը, որ աշակերտները սկսել են հեռանալ գրականությունից, ընթերցանությունից։Ի՞նչ անել, ինչպիսի մեթոդներով հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը, որպեսզի աշակերտների մեջ սեր արթնանա դեպի ընթերցանությունը և գրականությունը։
    Վերջին խմբագրող՝ Նվարդ Հովհաննիսյան: 16.05.2017, 14:07:

  2. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  3. #2
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Օրինակ, ես փորձում եմ այնպիսի մեթոդներ օգտագործել, որ դասը հետաքրքիր լինի աշակերտնների համար, ձգտեն կարդալ , սովորել ստեղծագործությունը, որպեսզի իրենք էլ ակտիվ մասնակցություն ունենան դասին, կարողանան մասնակցել խաղերին։

  4. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  5. #3
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան is on a distinguished road Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    112
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նաիրա' ջան, փորձել ես հետաքրքրություն առաջացնել աշակերտների մոտ դեպի անցնելիք ստեղծագործությունը. պատմես կամ վերլուծես հետաքրքիր որևէ հատված, նրանց մոտ հարցականներ թողնես, որ ձգտեն կարդալ և գտնել թողնված հարցականների պատասխանները:

  6. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  7. #4
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նվարդ ջան, ցածր դասարաններում ես հիմնականում արձակ ստեղծագործությունների համար <<Ուղղորդված ընթերցանություն >> մեթոդն եմ կիրառում։Եվ նաև հանձնարարում եմ վերջաբանը փոխեն։Այս դեպքում սիրով ընթերցում են։

  8. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  9. #5
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան is on a distinguished road Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    112
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Բարձր դասարաններում խորհուրդ կտամ կիրառել <<Հեղինակի աթոռ>> մեթոդը. նախօրոք աշակերտներին հանձնարիր կարդալ ստեղծագործությունը, ծանոթանալ հեղինակին, ստեղծագործությունը գրելու շարժառիթներին և այլն, բացատրիր, որ իրենք հանդես են գալու հեղինակի դերով, բայց նաև հարցականներ թող, հաջորդ ժամին մի աթոռ պետք է դնել մեջտեղում, թույլ տալ, որ աշակերտները դասը պատմեն նստած, առանց կաշկանդվելու, եթե կարիք կա դու էլ նստիր նրանց շարքերում, որ ազատ արտահայտվեն, մյուսները, նաև դու կարող եք հարցեր տալ նրան` որպես հեղինակի:

  10. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (16.05.2017), Lilit Sahakyan (16.05.2017), Marine6 (18.05.2017), Սարգսյան Ծովինար (21.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (16.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (17.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (16.05.2017)

  11. #6
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն, հետաքրքիր մեթոդ է։
    Վերջին խմբագրող՝ Նաիրա Մելիքսեթյան: 16.05.2017, 20:44:

  12. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  13. #7
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի գործընկերներ, Դուք ինչպես եք հետաքրքրություն առաջացնում ընթերցանության նկատմամբ։

  14. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  15. #8
    Սկսնակ մասնակից Քնարիկ Հ. is on a distinguished road Քնարիկ Հ.-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2017
    Գրառումներ
    11
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Մեջբերում Նաիրա Մելիքսեթյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսօր, ցավոք սրտի, բախվում ենք այն իրականությանը, որ աշակերտները սկսել են հեռանալ գրականությունից, ընթերցանությունից։Ի՞նչ անել, ինչպիսի մեթոդներով հետաքրքիր դարձնել գրականության դասաժամերը, որպեսզի աշակերտների մեջ սեր արթնանա դեպի ընթերցանությունը և գրականությունը։
    Նաիրա ջան, ես գտնում եմ, որ նախ պետք է գրողի մասին դասագրքից դուրս տեղեկություններ հաղորդել, սեր առաջացնել դեպի գրողը, ժամանակաշրջանը։Այդպես սեր և հետաքրքրություն կառաջանա նաև ստեղծագործութան նկատմամբ։

  16. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  17. #9
    Մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան is on a distinguished road Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    88
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն , Քնարիկ ջան, իսկ պատմավեպերի նկատմամբ ինչպես եք հետաքրքրություն առաջացնում։

  18. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  19. #10
    Սկսնակ մասնակից Քնարիկ Հ. is on a distinguished road Քնարիկ Հ.-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2017
    Գրառումներ
    11
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Պատմավեպերի դեպքում մանրամասը ներկայացնում եմ այդ ժամանակաշրջանի դեպքերը, մի փոքր պատմում եմ սկիզբը, հետաքրքիր պահից ընդհատում։Այսպես աշակերտներին հետաքրքրում է, թե ինչ եղավ հետո, և կարդում են։

  20. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


+ Կատարել գրառում
Էջ 1 4-ից 1 2 3 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

     

Համանման թեմաներ

  1. Ինչպե՞ս բարձրացնել պատմության դասի արդյունավետությունը
    Հեղինակ՝ Թելունց, բաժին` Մասնագետի անկյուն
    Գրառումներ: 41
    Վերջինը: 16.02.2017, 21:50
  2. Ինչպե՞ս տեղադրել խորհրդաժողովի նյութերը
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Դպրոցական կայքերի ստեղծման և զարգացման հիմնախնդիրներ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 09.02.2017, 11:26
  3. Ինչպե՞ս բարձրացնել կրթության որակը հանրակրթական դպրոցներում
    Հեղինակ՝ Գարեգին Քարհանյան, բաժին` Տնօրենների անկյուն
    Գրառումներ: 80
    Վերջինը: 08.04.2015, 11:24
  4. Ինչպե՞ս դպրոցական կայքը դարձնել հետաքրքիր, պիտանի
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Դպրոցական կայքերի ստեղծման և զարգացման հիմնախնդիրներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 30.06.2011, 17:57
  5. Ինչո՞ւ, ինչպե՞ս և ինչի՞ համար
    Հեղինակ՝ ՋուլիետաՊ, բաժին` Թղթակցում են աշակերտները (15.09.2010 - 15.11.2010)
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 14.11.2010, 17:33

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները